Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Relaxace s procedurami v Mariánských Lázních
Hodnocení podniku Hotel Romania
spokojenost
Velmi starý zatuchlý hotel, bez přímotopu by jsme na pokoji asi zmrzli a ještě vás oberou o peníze za parkování. Obsluha která vám čistí záchod, vám v zápětí nosí jídlo, stím jsem se ještě nesetkal.
Babička byla spokojená. Cena super, prostředí super.
Výborný relax, pohoda, vstřícný personál
Bylo tam moc hezky příjemná obsluha a procedury také super
ubytování bylo doopravdy retro- tj na dnešní dobu dosti slabé, umyvadlo na pokoji, proleželé postele, znatelný nedostatek personálu na masáže. Nevím denně mimo jiné nabízejí smažený kuřecí a vepřový řízek, večeře dosti těžce stravitelné (svíčková, řízek, vepřové výpečky, atd.)
kvalita ubytování velmi špatná, reálný socialismus včetně servírování jídel na talířích ROH, obsluha mizerná, procedury nepříliš zajímavé a provedení poprůměrné. nikdy více.
byla tam maminka s přítelem a moc se jím pobyt líbil
Hezký, klidný hotel. Služby na velmi dobré úrovni, jediné, co bychom ještě trochu vylepšili je jídlo.
Hotel strašný, strava příšerná, procedury fajn.
Jidlo, bylo dováženo, málo teplé,1× nejedlé, pokoje v normě(jen okna se nesmí otvírat, aby se nerozpadli, sprcha chatrná-vodu musíte pomalu pouštět(neodtéká), .Byl to náš 3 pobyt od slevomatu, ale nejhorší. Budeme jezdit dále, ale ne do hotelu Romania., s pozdravem Komancovi
líbilo se nám zorganizování masáží, ubytování , jídlo a příjemný přístup masérů.
Služby slabé, večeře nepoživatelné, maséři nezkušení, hluční
Absolutně nespokojená – někdo nám přišel druhý den na pokoj, vložil diktafon a odešel (evidentně měl klíče). Momentálně řeší Policie ČR.
Samotný pobyt – lahodná polopenze ani omylem (k večeři nikde nebyl ani malý salátový bar). Vyměnit první den vepřový řízek za kuřecí nešlo – jeden z pokoje měl vepřový, druhý kuřecí, ale oba němohli mít kuřecí, prostě ne. U snídaně žádný výběr.
Pokoj byl dobrý, koupelna čistá.
Procedury – něco otřesného. První den jsme přišly s kamarádkou v županu, ale neměli dostatek personálu a byly jsme přehozeny na další den, kdy opět nestíhaly a musely jsme přijít až večer – masáže uvedené jako 25–30 minut trvaly 15 minut.
Parkování – hotel měl ais 5 parkovacích míst, zbytek musel do jakěsi brány za hotelem, kudy vedla blátivá cesta, takže jsme dojely autem do brány, museli si jí zámkem odemknout, zase zamknout a zavazadla tahat přes blátivou cvestu zpět do hotelu (takových 200 metrů ta zablácená cesta měla).
Celkově: absolutní zklamání, rozhodně bych nedoporučovala nikomu. Hotel je hodně sešlý a starý, což by se dalo pochopit. Proč je takový i personál, nevím.
Jsem velice zklamaná z toho incidentu s nahráváním, počkám na dořešení od PČR.
Pobyt vcelku splňoval co sliboval, personál perfektní, jen mi dost vadilo dlouhé čekání na volný termín k pobytu z důvodu plnosti hotelu. Takže jsme lázně navštívili až 14. 11., kdy už se „zazimovávají“ a například hrající fontána už byla vypnuta, což mě dost mrzelo.
Nelíbilo se mi nevábné prostředí a zima na Vadila mi zima na pokoji.
Služby hotelu mi připadaly neprofesionální. Nikdy více bych do hotelu nejela.
Byli jsme oslovováni číslem – pokoje – nikoliv jménem i když na průkazce procedur kolonka byla.