Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.

Relax pobyt s polopenzí a procedurami v lázních Piešťany

4,1 / 5 GRAND HOTEL SERGIJO Piešťany - Slovensko (mapa) 38 prodejů

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak uplatnit
Benefity
FKSP
Barbora

Dobrý večer, chtěla jsem se zeptat, jestli v ceně je vstup do bazénu a třeba vířivky. Děkuji

Manuel

Dobry den, mam nekolik dotazu.
V kolik hodin je check-in a check-out?
Mate volne terminy v obdobi 25–28.10.13?
Kolik by stala 1 extra noc?

Recepcia GRAND HOTEL SERGIJO

Dobry deň,ubytovať sa da denne od 14.00,odubytovanie je do 11.00 hod.,v pri­pade že máte ešte masaže v daný deň tak dohodou s recepciou.
Termín 25.-28.10 je bohužial plne obsadeny,no da sa vybrať iný.Preto Vás poprosíme najlepšie kontaktovať recepciu 0042133–7726646,resp.0337731312­.Doplnkový deň : ubytovanie s polpenziou by stal 60 EUR pre 2 osoby,ak ide o predlženie .
Prajeme krásny deň
GRAND HOTEL SERGIJO,recepcia

Tereza

Jako bývalý zákazník se chci podělit o svou zkušenost. Na pobytu v hotelu jsem byla na pár dní, také za voucher ze slevomatu. Dva roky zpátky. Hotel vypadá velmi pěkně, slečny recepční jsou velmi milé a obsluha u večeří báječná. Velmi nás však odradily honosné děravé závěsy v apartmánu, za který jsme si připlatili. K tomu tak malinko místa na wc, že člověk musí vlézt až pomalu za záchod, aby mohl zavřít dveře. Pořád píši o aparmátnu (v přízemí s výhledem na fontánu). Okolí hotelu je naprosto příšerné, staré prázdné ruiny, o které se nikdo nestará. Nějaká asi kulturní střediska. To nás také velmi zklamalo a z krásy Piešťan jsme si užili až dále za hotelem. Přestože jsme byli nalákáni na krásné okolí. Shrnuto podtrženo, na povrch pěkné, ale závěsy neudržované a hrozné okolí nám docela zkazilo představu o luxusním pobytu, který jsme si tehdy koupili.

Grand Hotel Sergijo,

Váž p.Tereza,
dovoľujeme srdečne pozdraviť Vás z Grand Hotela Sergijo .Hotel od obdobia kedy ste boli na hoteli prešiel výraznými zmenami,pravidelne sa upravujú exteréry a interéry,doplnky­.Preto sa snažime reagovať na akékolvek dotazy hostí pre maximálnu spokojnosť.Preto sme najviac obsadený hotel ,a sme radi pre zaujem a opakovane sa vracajúcich hostí.Okolie hotela bohužial nie je v sprave hotela,tesne pred nami sme však okolie upravili,ohradili a vybudovali parkovú zónu pre oddych a bezpečnosť hostí.Starosta bohužial podnety hostí a naše sťažnosti nejako dlhé roky nerieši aj napriek našim dlhoročným upozorneniam.Preto uvítame,ak by ktokolvek z hostí pomohol listom starostovi ,možno priamy nazor hosťa upozorní,že nielen hotel ale aj hostia vidia ošumene okolie rekreačnej zony Sĺňava II,kde niekedy zname termalne kupalisko tiež uzatvorili,okolie neudržiavaju ,verte napriek našej snahe nepohneme starostom,komu okolite pozemky patria do spravy.A platime dane,a hostia rekreaˇvne poplatky ,a štat,starosta nič pre rozvoj okolia neurobia.Bohužial proti muru nevieme ist,upravovať cudzie nevieme.Naše sa snažime pred hotelom upraviť,pribudli tenisove kurty,vyhrievaney bazen pred hotelom,blizko zname saunove centrum Heinola.Teda tesne okolie do 50 m dava maimalne možnosti s našim maserskym centrum pre rohodu,relax a zažitky .A kupele su blizko vratane golfoveho ihriska,ako i jazero Sĺňava a vodno-lyžiarsky areal.Priroda dava možnosti relaxu mimo rušnych centier.A my ako hotel sa snažime poskytnuť prijemne elegantne interiery k oddychu,bez­konkurenčne najširšiu ponuku profesionalnych masaži,zabalov,koz­metickych služieb ,ako aj vynikajucu reštauraciu pod vedenim noveho šefkuchara.Od septembra došlo k viacerym upravam iterierov hotela,preto myslim,že každy u nas zažije prijemnu dovolenku a relax.

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru