Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý večer,
děkujeme za váš zájem, za vaše dotazy a doufáme, že budete
spokojeni :-)
Dobrý den před týdnem jsem si obědnala fotky a dodnes mi nic nepřišlo.Jak dlouho to trvá od vložení vouchru , fotek a odeslání k vám než mi příjdou fotky domů děkuji za odpověd
Dobrý den Kateřino, určitě vám přišel potvrzovací email s údaji o platbě expedičního poplatku, po zaplacení se vaše zakázka dostane do výroby
Dobrý den, zakoupila jsem si tento voucher a pár dní na to si ho koupila i maminka – jmenujeme se stejně a bydlíem na stejné adrese, je možné i tak fotky dostat?
Milá Dášo,
shodná jména v rodině jsou vždy problém. Jak poznáte, že zásilka je
zrovna pro vás a ne pro vaši maminku. Není slušné otevítat
cizí poštu.
A ve fotoknize mám taky A4 fotky na celou stránku a jsou pěkné. Tak já fakt nevím…
A co tedy s tím? Já to jinak upravit neumím a nemám tu teď nikoho kdo by mi s tím poradil…to mám asi tedy smůlu a nechám propadnout 10Kč…nemůžete mi to prostě vyvolat tak jak to je? To by bylo hodně ošklivé?
Dobrý večer Lucko,
pokud vám kupón propadne, tak vám určitě Slevomat těch 10 Kč
vrátí.
Do 20.9. máte určitě dost času problém vyřešit, napište na info@24print.eu a rádi vám
poradíme.
Konečně se mi to tedy podařilo nahrát, ale u všech mi to píše že jsou třeba vyměnit kvůli kvalitě…zmenšit já to neumím a když jsem si nechávala tuhle z nich dělat fotoknihu, tak tam nebyl problém a jsou pěkný. Nevím jak je možné, že fotku kde je vyfocené dítě celé, tak když ji nahraju u Vás, tak je tam jen s polovinou hlavy – to nechápu, ale chci to nechat tak jak to je, ono to nějak dopadne. Nejde mi to ale vložit do košíku, pořád tam naskakuje červená tabulka, že to mám vyměnit. Obávám se ale, že všechny fotky fotíme stejně. Zatím jsme jinde s nima neměli problém, jak to mám „propašovat“ do toho košíku, aniž by mě pořád blokovala ta červená tabulka? Chtěla jsem si ještě do košíku přidat těch 10 foteček zdarma a objednat, takhle se tam ale nedohrabu :-( děkuji, Lucka
Mila Lucko,
A4 je 4× vetsi nez male 10×15 cm.
Ve fotoknize jste take vetsi nemela.
Na peknou A4 potrebujete aspon 4 Mpx
Dobrý den, vyplnila jsem kód voucheru, ale chce to po mě před nahráním fotek jméno a heslo – vyběhne mi na obrazovce zelená tabulka…to se mám i zaregistrovat? Bez toho to nejspíš nenahraju…:-( jak postupovat? Přihlášení se pod heslem co mám na slevonatu mi tady nefunguje.
Dobrý den,
ráda bych si nechala vytisknout koláže z fotek. Pokud si je sama
„poslepuji“ do výsledného formátu A4, je možné je nechat vytisknout
v rámci této nabídky? Vlastně to bude tisk fotografie formátu A4, jen to
nebude jedna fotografie na listu..
Děkuji za odpověď
Ano, jde to tak
Dobrý den, jestli se již přede mnou někdo ptal, omlouvám se. Chtěla bych využít vaši nabídku na tisk 10ks fotek, nicméně takto velký formát je pro mě zbytečný. Nemohla bych si za stejnou cenu zmenšit formát na 9×13, popř.10×15cm? Děkuji, Martina
Milá Martino,
při trošce šikovnosti si vložíte 4 ks 10×15 do formátu 20×30 cm a
objednáte 10 ks 20×30, takže po rozřezání budete mít 40 ks malých
fotek.
Jestli vám ta práce stojí za „investici“ 10 Kč, tak do toho
běžte.
Naše nabídka je proto, abyste si mohla levně vyzkoušet, jak vypadají vaše
snímky ve Velkém. Na Slevomatu je spousta nabídek na „levné“
malé fotky.
moje zkušenost:
dnes mi dorazila objednávka,k mému překvapení v ní nebyly a4 fotky,ale
pouze 10ks malých fotek 10*15,které jsem si přidala zdarma v dalším kroku
objednávky.reklamovala jsem toto mailem,ale fotky na velký formát
v objednávce prý nebyly.těžko říct,kde se stala chyba,zřejmě
v programu pro nahrávání fotek.první krok při uplatnění voucheru je jeho
vyplnění do programu,po té následuje nahrání fotek a potom se vybírá
z formátu a4 nebo 20*30.následuje možnost dopřihodit si do objednávky
cokoliv dalšího,třeba zmiňovaných 10ks malých fotek.jiný postup pro
uplatnění voucheru nejde. Mě tedy dorazilo pouze 10ks malých fotek za
expediční poplatek 59kč a voucher mi svítí jako nevyužitý (tedy 5,90 za
jednu:o(
jediná možnost nápravy je zaplatit další expediční poplatek a pokusit se
znovu a znovu.
myšlenka akce dobrá,věřím,že můj případ bude ojedinělý.
Dobrý den Lenko,
občas se takový případ stává, někteří zákazníci nedodrží postup
objednávky.
Určitě vám přišly 2 potvrzovací emaily na 2 objednávky. Vy jste
zaplatila tu poslední a nečetla tu první.
Většina zákazníků s tím nená problémy.
Objednejte si fotky na nepoužitý voucher a kontaktujte info@24print.eu s číslem
objednávky a žádostí o slevu poštovného.
Dobrý den vytočil jsem si na kole štěstí kredit 90 kč. Mohu uplatnit cenu z kreditu i poštovné? Nebo poštovné se mě nestrhne a budu ho muset doplatit? děkuji
Dobrý den, poštovné platíte při dokončení objednávky fotek na webu
24print.eu
Platit můžete online nebo kartou.
Dobrý den,
dnes jsem zadala fotky do systému, mám je upravené-hlavně zvýrazněné
barvy a systém mi napsal, že mám nevyhovující kvalitu fotek (u všech 10).
Neupravené by šly dát do košíku bez problémů. U menšího rozměru tento
problém není. Co s tím?
Děkuji za odpověď.
Dobrý večer Verčo,
asi jste použila nevhodný způsob úpravy a exportovala do malého
rozlišení.
Práce s grafickým editorem jako každá jiná činnost vyžaduje jisté
znalosti a zkušenosti.
Vouchery platí do 20.9. takže máte dost času naučit se práci s úpravami
fotek a nastavení rozlišení, komprimace, jasu, kontrastu, barevného prostoru
apod.
Asi už to tady bylo zodpovězeno, dá se objednávka dvou lidí z dvou účtů na tuto akci poslat na jedno poštovné?
Dobrý den Petře,
jak již bylo mnohokrát psáno. Naší snahou je za drobný peníz ukázát
zákazníkům jak vypadají jejich fotky ve Velkém formátu.
Nejedná se o nákupní akci „nakup co nejvíce kupónů“. Cílem je
nabídka pro co nejvíce lidí, takže chápete, že to i kontrolujeme.
Očekáváme, že z většiny se stanou spokojení zákazníci.
Dobrý den, chci se zeptat jak smí být voucher pouze na jedno jméno a adresu, tak já třeba pracuji s paní v práci a ta má stejné přímení jako já, bydlíme pár vesnic od sebe a nemáme společného vůbec nic a také si zakoupila voucher.
Dobrý den,
důležité je, že si to umíte zdůvodnit,
hlavě že nebudete mít podobné fotky se stejnými lidmi, ze stejného
fotoaprátu :-)
Také vzhedem k tomu, že paní bydlí na jiném místě, tak má jiný
počítač, jiné připojení s jinou IP adresou atd.
Tak vlastně máte jen shodné jméno, takže toho zase tolik shodného
nemáte, že?
Dobry den, chci jit zaplatit na pobocku GE.Banka ma kod0600 a v podkladech je kod0300. Opravdu muzu jit do Ge?
Dobrý den,
platbu můžete bez obav provést u GE Money Gang :-)
Hezký večer!
Dobrý den,
fotím už delší dobou zrcadlovkou a mám mnoho fotek, které si upravuji
sama. Bohužel na notebooku, což znamená že sytost barev a kontrast se
zajisté bude lišit s kalibrací Vaší tiskárny. Chápu že zpracováváte
až 10 000 fotografií za den, přesto jsem se však chtěla zeptat zda se dá
nějak tato barevnostní odchylka řešit, např. kdybych věděla kalibraci
Vaší tiskárny mohla bych snad v rámci toho provést potřebné úpravy.
Neodvážím se jinak u Vás objednat více jak těchto 10 ks A4 fotografií
na jedny expediční poplatky.
Děkuji
S pozdravem
J. Pavelková
Dobrý večer Johano,
upravovat barevně fotografie na nekalibrovaném monitoru notebooku je prostě
„barevná“ loterie.
Vyzkoušejte našich 10 ks za nízkou cenu, jak jste na tom v porovnání
s kalibrovaným strojem a do budoucna uvidíte. My kalibrujeme denně.
Dobrý den.Koupila jsem si voucher na 10 fotek A4 a chtěla jsem se
zeptat,jestli k tomu můžu rovnou nahrát fotky 10×15 10ks zdarma a dalších
100ks,které si zaplatim.Bude pořád platit poštovné 59,–kc?Při ukončení
objednávky mi to napíše celkovou cenu,kterou mám zaplatit?
Předem moc děkuji za informaci.Nashledanou L.
Dobrý den,
expediční poplatky 59 Kč se platí pouze 1× při jakékoliv kombinaci
druhů fotek a výrobků.
Celkovou cenu zaplatíte online bankou nebo kartou.
Dobrý večer,
kontaktujte Slevomat
Dobrý večer, chtěla jsem koupit voucher ale nepustí mě to vložit do košíku s tím že jsem překročila počet voucherů na osobu, přitom jsem ještě žádný neobjednala tak netuším jak dál postupovat ? Děkuji
Já vím, no – nemám ráda automaty, berou lidem práci, i osobní
převzetí upřenostňuji – :-) mohli jste si vyslechnout chválu naživo:D
Ještě jsem se chtěla zeptat – chtěla bych si současně objednat
minialbum, ceny jsou 9.9 – 4,9za stránku- chápu to správně, že jedna
stránka = jedna fotka? Jak velká bude fotka v případě čtvercového alba?
Proč je toto album nejlevnější? Jak dlouho bude trvat vyhotovení a
zaslání objednávky?Moc děkuji a kéž se vám daří:-)
Olga
Dobrý večer Olgo,
ceny u alb jsou za stránku(1 list=2 stránky),
na každé straně je 1 fotka s barevným rámečkem, vazba je
kroužková.
Ceny jsou dle našeho ceníku a některé výrobky mohou mít zvýhodněnou
cenu.
V současné době je doba dodání 3–5 prac. dní.
Dobrý den, zajímalo by mě, zda se dají vyvolat fotografie i v sépiové barvě? V popisu nabídky máte buď v barevné nebo černobílé variantě, ale já bych měla zájem zrovna o tuto barvu. A také by mě zajímalo, zda si můžu zvolit např. 5 fotek barevných a 5 černobílých (sépiových)?
Dobrý den, nabídka je koncipována jako Testovací balíček, kde nelze
kombinovat různé druhy, ale můžete si současně s 10 ks přiobjednat
jakékoliv další výrobky z naší nabídky za jeden expediční
poplatek.
Sépiové předem upravené fotky se tisknou jako barevné.
Chtěla jsem poděkovat za super servis. Ještě jsem nestihla voucher využít, ale nechala jsem si poslat pohlednici a supeeeeeeeeeeeeeeer. Oslovuje mě vaše nabídka, jen škoda toho,že osobní odběr nelze, k některým institucím jsem značně nedůvěřivá:)
Milá Olgo,
osobní odběr nemá v době internetu opodstatnění, tak jako již od roku
2007 nemáme Dobírku.
Současné doručovací služby jsou určitě kvalitní a nehledě na náklady a
čas spojený s cestou na „nějaká“ výdejní místa.
Věřte tomu, že celý svět (mimo ČR) dokáže žít bez výdejních míst.
I v ČR jednou budeme bez výdejních míst, možná je nahradí výdejní
automaty.
K TOMÁŠOVI. MĚ TO NAPŘED TAKÉ TAK REAGOVALO. PO DOMLUVĚ PŘIJALO. VOUCHER MÁM. :)
NEMÁM. JEN JSEM SI DNES VYTVOŘILA SUPER KALENDÁŘ NA PŘÍŠTÍ ROK
U TÉTO FIRMY Z FOTEK NAŠEHO PSA. BEZVA CENA. DALO TO PRÁCI, ALE STÁLO TO
ZA TO. PAK SI HO OBJEDNÁM, AŽ VYBERU FOTKY NA VOUCHER. ZATÍM JSEM SI HO
U NICH ULOŽILA
MAJÍ ŠIKOVNÉ NAHRÁVACÍ PROGRAMY.
1 voucher na osobu, žádný jsem si ještě nekoupil a „překročil jsem maximální počet“ (vyprodáno ještě není). Tak si trhněte nohou, jo?
Dobrý den, Tomáši. Trhat nohou si nebudeme, pak by se nám špatně chodilo využívat všechny ty vouchery :-))) Měl jste tam nedokončenou objednávku, je možné, že selhala platební brána, či připojení k internetu. Ale to nevadí, ta se stornovala a nyní zakoupit můžete :-))
Dobrý den,číslo voucheru najdu prosím kde??
Dobrý den,
mám pomalý internet a při vkládání fotek mi spadla síť. Znovu mi nejde
načíst stejný voucher. Poraďte prosím.
Dobrý den,
nepoužitý voucher se za 24 hod. zaktualizuje.
Na objednání máte dost času do 20.9.2013
Dobrý den,koupil jsem si u vás voucher a už ho i zaplatil ale zapoměl jsem zaplatit cenu za poštovné co mám ted dělat ?
Dobrý den,
expediční poplatky 59 Kč se platí kartou nebo online při dokončení
objednávky fotek
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat jaké je minimální rozlišení fotografie, aby byla ve
formátu 20×30 stále kvalitní?
Minimálně 150 dpi = 1200×1800 tj. 2 Mpx
z běžného foťáku je vždy více než 4 Mpx.
Pozor u fotek z mobilu, sice mají dost Mpx, ale jinak kvalita je slabá skoro
vždy, mají malé čočky s nízkou ostrostí a v místnosti dost šumu.
Zvětšete si fotku na monitoru na max. 1:1 a uvidíte.
Dobrý den.Fotky mi přišli během týdne.Jsou moc hezké .Všem doporučuji. Přeji hezký den.
Děkuje za pochvalu,
jsme rádi, že kvalita fotek v testovacím balíčku se vám líbí :-)
Dobrý den, platnost je pouze do 20.9., šlo by posunout platnost chtěla bych fotky z narození vnoučete, ale to se narodí až koncem října. Děkuji za odp. Mirka
Milá paní Mirko,
určitě máte doma spoustu fotek na vyzkoušení.
Až se narodí vnouče, tak jich budete potřebovat více než 10 :-)
Můžete také objednat pár kousků A3(30×42 cm) za pouhých 19,90 Kč na
zeď do rámečku
Dobrý večer,udělala jsem objednávku,v košíku to mám.platbu mám vybranou,ale nemohu najít nebo nevím kde mám dále pokračovat pro zaplacení a souhlasem k podmínkám…díky za pomoc…
Milá Katko,
nepíšete jestli kupujete voucher nebo již fotky?
Dobrý den, odeslala jsem platbu přes internetové bankovnictví již mnulý týden, ale ještě pořád mi nic nedošlo.. Můžete mi nějak pomoci ?
Dobrý den,
otázka zní, za co jste zaplatila? Za voucher nebo již za dodávku
objednaných fotek?
Dobrý den,
systém nám říká, že voucher byl na váš e-mail v pořádku zaslán, ale
pro jistotu posíláme odkaz na něj ještě jednou. Odkaz na voucher vám
dorazí v následujícím e-mailu.
Pro vaše pohodlí si voucher můžete vždy také stáhnout kdykoliv ze svého
uživatelského profilu, po přihlášení. Stačí otevřít https://www.slevomat.cz/login/, kde
vložíte e-mail a heslo. Heslo jsme vám na e-mail poslali po první
objednávce, případně si na stránce https://www.slevomat.cz/login můžete
nechat vygenerovat nové. Po přihlášení uvidíte vpravo nahoře tlačítko
„Mé vouchery“, po kliknutí na něj se vám zobrazí účet se všemi
zakoupenými vouchery.
Dobrý den, z jednoho počítače jsem objednávala fotky pro sebe, to bylo vše v pořádku a potom příteli na jeho adresu, bohužel tam automaticky naskočila moje adresa z předchozí objednávky a teď nevím jak to změnit, protože už je vše objednáno. Mám někam zavolat a nebo zaplatit a čekat co bude dál? Děkuji za odpověď.
Dobrý den,
po přihlášení jeděte na Profil->Poslední zakázky a kliknutím na
položku Adresa, můžete změnit adresu
Dobrý den,chtěla bych se zeptat,jestli by šlo udělat třeba 5 fotek v A4 a dalších 5 fotek v 20*30 cm.a těch 59 kč se platí komu.také na učet s těmi 10 kč,nebo poště…děkuji…
Dobrý den, nabídka je koncipována jako Testovací balíček, kde nelze
kombinovat různé druhy, ale můžete si současně s 10 ks přiobjednat
jakékoliv další výrobky z naší nabídky za jeden expediční poplatek,
který se platí kartou, online nebo převodem na účet při dokončení
objednávky fotek.
Dobrý den.
Mohu si osobně vyzvednout v Pískové Lhotě?
Děkuji.
Dobrý den, Simono, bohužel to není možné. Jak psal výše obchodní partner: „Jsme internetová firma, doručujeme pouze přes doručovací společnosti. Máme pouze několik výrobních míst, do kterých je vstup z bezpečnostních důvodů zakázán.“
dobrý večer,
při nahrávání fotek mi kleknul pc.nyní mi to píše,že kupon byl již
použitý a nepustí mě to dále.mám tedy vytvořit standardní objednávku a
připsat číslo kuponu do poznámky?děkuji
Dobrý večer,
můžete vytvořit standardní objednávku a číslo voucheru zašlete
s číslem objednávky na info@24print.eu nebo počkejte
24 hod. a voucher se znovu aktualizuje.
Dobrý den,
je možné část fotek vytisknout barevně a část černobíle? Bohužel jsem
to při vkládání fotek nenašla.
Děkuji za odpověd.
Dobrý den, nabídka je koncipována jako Testovací balíček, kde nelze kombinovat různé druhy, ale můžete si současně s 10 ks přiobjednat jakékoliv další výrobky z naší nabídky za jeden expediční poplatek.
Dobrý den, o kolik dní je možné prodloužit platnost voucheru. Vracím se z dovolené kolem 25. 9. Je možné voucher stále uplatnit? Díky.
Dobrý den, platnost je do 20.9. a možná bude prodloužena pro opozdilce
o 2–3 dny.
Určitě máte doma spoustu zajímavých fotek, které můžete vytisknout již
dnes. Naše fotky A4 za 9,90 Kč jsou nejlevnější na trhu, takže po
dovolené můžete objednat Velké fotky a budete již vědět jakou kvalitu
nabízíme.
Dobry den,kdyz jsem objednavala fotky nenabidlo mi to tu kvalitu,barvu nebo sem si nevsimla. Da se to dodatecne doobjednat nebo nak zjistit co mam objednane? Dekuji
Dobrý den,
po přihlášení do vašeho účtu.
v Menu->Profil najdete Poslední zakázky, kliknutím na číslo zakázky,
se vám zobrazí vaše objednávka.
Dobrý den. Jak je to s dodáním, když bydlíme více rodin v jednom baráku – tudíž máme stejnou adresu, ale máme i stejnou IP adresu neboť máme společný internet. Rozdílné jsou jen jména. Děkuji.
Milá Jano, je to častý dotaz, jak si nějak „zvýhohodnit“ naší
nabídku na vyzkoušení tisku. Nebojte se, umíme to vyřešit tak, aby to bylo
v souladu s naší nabídkou a obchodními podmínkami, máme na to
sofistikované metody, jsme profesionálové co se 20 let zabývají
zpracováním dat a adres.
Takže platí 1 osoba = 1 objednávka. Jak se identifikuje osoba je jasné,
prostě je to někdo jiný a většinou má i jiný počítač, v jiném
bytě, že?
Dobrý den, koupila jsem si voucher a mám dotaz. Ráda bych si u vás ještě objednala fotky a kalendář, ale z dovolené se vracíme až 21.9. Jde nějak prodloužit platnost voucheru? A ještě prosím, na stránkách máte, že k expedičnímu poplatku se platí ještě poštovné? Takže kdybych si objednala po ukončení akce tak bych platila 59 + 99 Kč? Děkuji Martina
Milá Martino,
víme, že budou stovky „opožděnců“,
takže plánujeme prodloužit platnost voucherů o 2–3 dny.
Expediční poplatek je u nás vždy pouhých 59 Kč, pouze si můžete
připlatit 99 Kč expresní zpracování.
Chci se zeptat, fotak mi foti fotky i s datumem a časem , jste schopni to s fotky nejak vytahnout ,aby to tam nebylo ? Diky
Dobrý den Veroniko,
datumy v obrázcích si můžete odstranit sama na svém počítači např.
v programu Malování.
Pro vaši informaci, denně zpracováváme 5000–10 000 fotek.
Dobrý den,
ráda bych se zeptala, zda případně budete kontaktovat klienty a informovat
je o tom, že je možné, že nějaká z fotek nebude zcela kvalitní a měli
by možnost poslat fotku jinou. Mám na mysli to, že mám několik fotek,
které byly foceny kvalitním foťákem, no nemohu se dopídit původních fotek
ve velkém rozlišení a nevím, jak by vypadala fotka fotka stažená např.
z facebooku. Osobně při tom objemu asi nebude možnost, jak na to koukám,
ale raději se chci informovat.
Děkuji moc
Dobrý den Jano,
rozměr pro ještě dobrou kvalitu je 1750×1240 px.
Samozřejmě, že více je lépe, ale pokud jsou fotky pěkné, ostré bez
šumu, tak se dá na to koukat :-)
ještě dodatek:
Pro vaši informaci, denně zpracováváme 5000–10 000 fotek. Program je
připraven tak, aby k nám nepustil fotky v nedostatečném rozlišení,
pečlivě si prohlédněte při velkém zvětšení na monitoru co
objednáváte. Na malém displeji mobilu nebo fotoaparátu se zdá vše
krásné :-)
Dobrý den, z jakého důvodu musí být platba zhrazena na pobočce GE
Money Bank? Platba z jiné banky není možná?
Děkuji
Dobrý den,
odpovím vám jednoduše, při platbě v hotovosti(Slevomatu) musíte
použít pobočku GE, při platbě převodem můžete platit z jakékoliv
banky.
Při platbě za expediční poplatek při objednávce fotek na 24print.eu,
můžete zaplatit dle pokynů v emailu jakýmkoliv způsobem a kdekoliv.
Naprostá spokojenost s Vaší službou.Mohu jen a jen pochválit. Po objednání snad okamžitě fotky v poště doma-:)
Děkujeme za vaši objednávku,
snažíme se a doufáme, že bude spokojeno i zbývajících
8000 zákazníků :-)
Dobrý den,
jakým způsobem je možné následné zaplacení poštovného? Je zde možnost
online platby?
Děkuji.
Dobrý den Sue,
expediční poplatky lze platit online kartou nebo většinou online
internetových bankovnictví.
Nemám žádný dotaz, jen chci pochválit vaše stránky 24print.eu. Dneska jsem objednala fotky a vše bylo lehké a srozumitelné. Rychlá obsluha. Superní. Zatím nashledanou.
Mockrát děkujeme.
Dobrý den,
u nás nehledejte ani nečekejte žádné skryté poplatky, platíte online,
takže víte kolik to bude stát, žádné dobírky s neočekávanou
částkou.
Prostě přesně dle nabídky.
Dobrý den, cena za fotografie + poštovné 59,– Kč je bez ceny za grafiku
a vyvolání fotogratií?? Mnohokrát jsou tyto poplatky skryté a vyúčtované
až ve faktuře.
M.F.
Dobrý večer, nepochopila jsem kolik mám zaplatit jak půjdu do GE money bank. Rovnou 69 Kč? A pak jen na vašich stránkách zadat kód voucheru, nahrát fotky a odeslat. Nebo ještě něco budu platit. Děkuji
Dobrý den Lucie,
expediční poplatek 59 Kč budete platit až objednávce fotek. Zaplatíte
převodem do ČSOB.
Určitě se vám to zdá komplikované, ale ti co používají internet a online
bankovnictví v tom mají jasnou výhodu.
Chci se zeptat jak dlouho voucher platí – chtěla bych ho použít na vyvolání fotek z dovolené na kterou jedu až v září.
Dobrý den, Alžběto. Voucher platí do 20.9.
Dobrý den,
fotografie si chci zarámovat za sklo a chci se zeptat, jestli je lepší mat
nebo lesk. Fotografie mám z obyčejného digitálního fotoaparátu.
Děkuji za odpověď
Dobrý den Adi,
pod sklo je lepší matné provedení, protože jinak se bude lesknout sklo a
z jiného úhlu zase fotka.
Dobrý večer, chtěla bych se zeptat co mám dělat, když jsem si vytvořila objednávku na stránkách 24print.eu u které jsem strávila 5 hodin neboť jsem si objednala k vouchru i jiné fotografie a poté co jsem vyplnila dodací údaje a chtěla označit pro mne vhodný způsob placení mi celá objednávka zmizela a již se nenačetla? Odkázalo mne to znovu na stránku pro vložení slevového kódu, ale po jeho vložení mi bylo napsáno „kupon je neplatný nebo byl vyčerpán“! To mi přijde jako docela blbý vtip! Já nemám zase tolik času! Můžete mi prosím vysvětlit co mám nyní dělat a jakým způsobem se vrátit do své objednávky? Děkuji.
Dobrý večer Lucko,
není důvod abyste dělala objednávku 5 hodin, pokud máte kvalitní
internetové připojení s rychlostí odesílání(upload) >1 Mbit, to není
ta rychlost, kterou vám všichni „prodávají“, např,. ADSL 8Mbit/256 kbit
znamená, že rychlost odesílání je pouhých 256 kbit, což je
nedostatečné. Vzhledem k vámi uváděné „neuvěřitelné“ době 5 hod.
znamená, že máte nějakou poruchu na internetu. Běžná doba na objednávku
10 fotek je 5–10 minut.
Nepoužitý kupón se sám zaktivuje za 24 hod., nebo zavolejte v pracovní
dny na 322 318 000, rádi vám poradí jak otestovat vaše připojení.
V případě, že se nejdříve zaregistrujete a pak budete ukládat fotky, tak
se současně ukládají do Galerie, kde je vždy najdete.
Děkuji za odpověď, takže „ty příplatky“ k ceně 59,– Kč, znamenají, že mi bude vyhověno přednostně. Když o to „nestojím“ a počkám na vyřízení běžnou dobu, tak platím jen 59,–Kč, ať mám objednávku jakkoli velkou, ano?? Nezlobte se za moje možná primitivní otázky, ale ráda bych v tom měla jasno…
Dobrý večer,
příplatky nejsou o rychlosti, ale o jiném způsobu doručení než
obyčejně, např. Balík do ruky, PPL …, někteří zákazníci preferují
různé způsoby doručení, ale pro všechny mimo expresního zpracování
platí, že běžná doba odeslání je cca 3 pracovní dny od objednání.
Dobrý den,
rád bych si zakoupil výše uvedený voucher. Nicméně nákup se mi
nepodařilo dokončit. Když chci objednat znovu, systém mi to již nedovolí
s tím, že už na nový nákup nemám nárok.
Dá se s tím něco udělat? předem díky za info.
Dobrý den,
kontaktujte Slevomat, občas se stává nějak chyba při placení.
Dobrý den, vidíme, že Vaše objednávka je již v pořádku. Kdyby cokoliv, pište :-)
Dobrý den, mám od fotografa na CD fotky, některé jsou barevné, jiné černobílé. Pokud vyberu 10, které bych chtěla od vás vyvolat na A4, budou buď všechny barevné nebo všechny černobílé? Nebo budou tak jak je fotograf upravil? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, součástí testovacího balíčku je výběr barevných nebo černobílých fotek, ale nelze je kombinovat, takže doporučuji, v testovacím balíčku objednejte třeba barevné a do košíku můžete přidat ještě několik černobílých za standardní cenu 9,90 Kč a to vše za jeden expediční poplatek.
Dobrý den,
chtěla jsem se zeptat – voucher se mi povedlo zakoupit. Dívala jsem se
ještě na stránky, kde mě oslovila nabídka pohlednic, ale nejsem si jistá,
zda tomu správně rozumím. Pokud tedy budu chtít poslat pohled z dovolené
(z ciziny) – znamená to,že se někde vyfotím, nahraju obrázek, napíšu
adresu a vzkaz. A jak je to dál? Musím přece uhradit ještě cenu známky a
jak je to údaji – přece jenom zadávat adresy blízkých takhle po
internetu není moc žádoucí, ale ten nápad je skvělý:-) A k tomu všemu
ještě mohu vyzkoušet tedy 10 malých fotek zdarma. Je to tak? Děkuji za
vysvětlení:-)
Dobrý den,
pohlednici můžete zasílat přímo z dovolené, pro ten případ je
nejvhodnější předplatit si u nás kredit, třeba 50 Kč. Cena pohlednice
včetně poštovného je 9,90 Kč do 31.8.2013, potom bude 14,90 Kč.
O bezpečnost dat se obávat nemusíte, garantujeme, že nikdy nedojde
k manipulaci s daty. Pokud máte nějaké další dotazy, kontaktujte
v pracovní dny naši infolinku 322 318 000
Dobrý den, objednala jsem si voucher a chci se zeptat jestli se mohou vkládat fotografie focené jak na šířku,tak na výšku?
Ano, můžete, u fotek nezáleží na orientaci.
Dobrý den,
prohlížela jsem si vaše platební podmínky a příplatky..V případě,
že si objednám zmíněných 10ks A4 za 10,–, bude mi účtováno poštovné
59,– kč.I pokud bych si doobjednala asi 300 ks dalších fotografií ve
formátu 10×15, ano?
Ale v případě další spolupráce se k poštovnému 59,– připočítává
expediční poplatek (viz vaše stránky)? A mohu si zvolit případný druh
dopravy (standardní doručení, doporučené, PPL) nebo druh dopravy zvolíte
vy? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, pojem poštovné nepoužíváme, protože expediční poplatky
obsahují obal, balení, expedici, poštovné a DPH.
Takže u nás je základní poplatek 59 Kč pro všechny zásilky stejný bez
ohledu na hmotnost a cenu. U některých zásilek si můžete připlatit jiný
druh doručení. Vše je popsáno zde http://info.24print.eu/platebni-metody/?cat=info
Je možné si fotky za cenu expedičního poplatku vyzvednout v Pískové
Lhotě?
Obávám se poškození při tom, až mi zásilku bude doručovatelka dávat do
schránky
Važený pane Svobodo,
osobní odběr není možný, do výrobních prostor je z bezpečnostních
důvodů vstup zakázán.
Můžete si připlatit Doporučené dodání, ale ze zkušenosti víme, že tak
1 zásilka z 1000 má nějaký problém, ale to je u všech způsobů
doručení. Zásilka je v pevné kartonové obálce.
Dobrý den,
dnes to již nevyřešíme, zavolejte, prosím v pondělí na infolinku
322 318 000, voucher platí do 20.9.2013
Dobrý den, koupil jsem voucher, po vložení kódu jsem klikl dle postupu na tlačítko „POTVRDIT KÓD“ , a nic se neděje – tzn. žádný posun na další stránku :-(
To 24admin: Obdivuji vaši trpělivost neustále dokola odpovídat na v podstatě ty samé dotazy; navíc na většinu z nich lze najít odpověď už přímo u popisu slevy, kde je to naprosto srozumitelně popsané… :-)
:-)
Dobrý den, také jsem zakoupila voucher a nepřišel mi žádný email.
Dobrý den.
Prosím kontaktujte Slevomat
Dobrý den, Dášo. Na emailu, který jste zadali není vůbec žádná objednávka, mohla byste nám, prosím, zavolat na 840 140 240. Budeme potřebovat adresu, na jakou jste objednávala. Nebo VS, který Vám byl pro platbu vygenerován.
Dobrý den, a fotky ve formátu 10×15 za 10kč 10kusů by také šly vytisknout?? nebo na takový formát se tato akce nevztahuje?? a tato akce se vztahuje pouze na formát který uvádíte?? Děkuji za odpověď
Dobrý den.
Akce se vztahuje pouze na formát A4 a 20 × 30 cm. Ale do košíku si
určitě můžete přidat i 10 fotografií 10 × 15 ZDARMA, který najdete
v akcích na našem webu.
no co to je: Položku 10 velkoformátových fotek A4 za 10 Kč! nebylo
možné vložit do košíku.
Sleva je buď vyprodaná nebo byste překročili maximální počet voucherů
na osobu.
Dobrý den.
Prosím kontaktujte Slevomat
Dobrý den, vidíme, že jste opravdu měl pokus o objednávku, avšak nezdařilý. Bohužel v tuto chvíli nejsme již schopni zjistit, zda-li se jednalo např. o krátkodobý výpadek serveru či chybku na Vaší straně. Každopádně zkuste objednávku znovu, vše by mělo být v pořádku a kdyby nebylo, napište, rádi Vám pomůžeme :-)
chci si zakoupit a hlásí mi to:
Položku 10 velkoformátových fotek A4 za 10 Kč! nebylo možné vložit do
košíku.
Sleva je buď vyprodaná nebo byste překročili maximální počet voucherů na
osobu.
Koukám že v tom máte pěknej bordel ! ! !
Dobrý den.
Prosím kontaktujte Slevomat
Dobrý den, Karle. Vidíme, že Vaše objednávka je již v pořádku učiněna a zaplacena. Přejeme fajn vzpomínání na zážitky u fotek :-)
Dobrý den, napište mi prosím postup, co dělat, pokud při vkládání 9. fotky bylo nutné restartovat pc, tudíž jsem neobjednala a opětovně mi kód voucheru nejde vložit. Děkuji
Dobrý den.
Pokud kód nebyl uplatněn = zakázka k nám odeslána, tak se sám za
24 hodin uvolní. V případě rychlejšího uvolnění prosím volejte naši
info linku 322 318 000
Dobry vecer,
koupila jsem kupon a snazim se nahrat fota. Nektera jsou focena digitalni
zrcadlovkou, tedy format 2:3, jina kompaktem, tedy format A4. Bohuzel mi nelze
kombinovat oba formaty. Pri vlozeni fotek Do kosiku v danem formatu, a
naslednem pridani dalsich zbylych fotek v jinem formatu, puvodni se
vymazou.
To lze objednat jen 1 vybrany format pro vsech 10 fotek?
Dekuji za odpoved.
Dobrý den.
Dobrý den.
Ano je to prostě balíček na vyzkoušení naší kvality a našich služeb.
Tlačítkem Změna přizpůsobení (obdélníček) si pak můžete regulovat
ořez u nesouhlasných formátů. Případně pokud by jste měla fotografií
více, objednat ještě v téže zakázce jiný formát za jeden expediční
poplatek.
Dobrý den, uhradila jsem nyní těch 10 Kč a až potom mi došlo, že jsem ještě nezaplatila těch 59 Kč…mám je tedy dooposlat pod stejným VS? Díky
Dobrý večer Lucko, expediční poplatky se platí až při dokončení objednávky fotografií všemi běžnými karetními a bankovními službami nebo převodem dle instrukcí v emailu. Teď ještě žádné peníze neplaťte.
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jakým způsobem se hradí poplatek za dopravu, zda-li lze uhradit na dobírku nebo třeba přes internetové bankovnictví. Nevím zda mám možnost online platby jak píšete v info. Děkuji
Dobrý večer Jirko,
expediční poplatky se platí při dokončení objednávky všemi běžnými
karetními a bankovními službami nebo převodem dle instrukcí v emailu.
Dobrý den,dnes jsem si objednala 10 velkých fotek za 10Kč.Přišla mi pouze SMSka že mám zaplatit 10Kč na pobočce GE Money bank,ale už žádný účet či varibiální symbol. Stejně to udělalo i sestře.V SMS přišel ověřovací kód,který nejde uplatnit.Co mám tedy dělat dále.A jak pak zaplatím poštovné?Děkuji
Dobrý den, expediční poplatky 59 Kč zaplatíte online při dokončení
objednávky fotek.
Pokud nemáte internetové bankovnictví, tak dáte příkaz k úhradě, nebo
zaplatíte na pobočce ČSOB.
Platbu za voucher s vámi projedná Slevomat
Dobrý den,
včera jsem si u Vás zakoupil tento voucher, zadal kod na stránce 24prints a
postupně vybíral fotky na vytisknutí. Bohužel, můj webový prohlížeč
spadnul. Po otevření jsem zadal znova kod, ale už mě to nepustí dovnitř,
jelikož byl vyčerpán. Fotky ale nebyly vybrány a ani jsem nedokončil
obědnávku. Jak mam pokračovat? děkuji
Donrý den, kontaktujte naši podporu na tel. 322 318 00 nebo email info@24print.eu
Dobrý den,
Asi se budu opakovat ale mám dotaz na stejnou adresu dodání. Bydlíme
v rodinném domě o 2 samostatných bytech nad sebou (dvougenerační dům).
Slevu jsem si koupil já i švagrová. Když si budeme chtít nechat zaslat
fotky, mám použít raději adresu firmy kde pracuji nebo s tím nebude
žádný problém?
Dobrý den,
určitě si s tím poradíme a odešle 2 zásilky se správnými fotkami.
díky, myslím, že si nechám u vás udělat i normální fotky z dovolené, máte profesionální přístup, děkuji
Tak jestli dobře rozumím, ted si koupím voucher a fotky stačí odeslat do
20/9, do objednávky zadám kod, co mi přijde po zaplacení voucheru ted, že
ano? Edita
Ano je to tak,
při dokončení objednávky na www24print.eu zaplatíte online expediční
poplatek 59 Kč, do objednávky můžete přidat i další naše produkty při
jednom expedičním poplatku.
Dobrý den, mám problém s nahráním fotek, hlásí mi to že jsou všechny v nevyhovující kvalitě, přitom podle mého jsou z kvalitního fotáku, takže to znamená že nepujdou vytisknout?
Dobrý den,
kontaktujte naši podporu na info@24print.eu
problém z vámi vyřeší, můžete také poslat 1 vzorek fotky, tím vše
urychlíte.
zítra letíme na dovolenou, je možno si voucher koupit a fotky odeslat třeba až za 14 dní? děkuji za odpoveď Edita
Platnost voucheru je do 20.9.2013
Objednat můžete i z dovolené, nebo poslat přímo pohlednici z dovolené
za pouhých 9,90 Kč.
Stačí si před odjezdem nabít u nás kredit, třeba na 50 Kč a můžete
poslat 5 pohlednic rovnou z pláže.
dobry den,prosim vas je mozne vyvolat i jednu fotku vickrat? dekuji za odpoved
Dobrý den,
u každé fotky můžete nastavit libovolný počet kopií tak, aby celkový
součet byl maximálně 10 ks
Takže jestli jsem to správně pochopil, tak původní cena 99 Kč a
současná cena 69 Kč? :)
Sleva na 10 Kč + 59 Kč poštovné
Přičemž já jsem ochotný si pro ty fotky dojít přímo k vám,
nepotřebuji to posílat poštou :)
Je taková možnost?
Dobrý den pane Chládku,
původní cena zboží je 99 Kč + 59 Kč expediční poplatky, celkem
148 Kč.
Nyní 10+59=69 Kč
Jsme internetová firma, doručujeme pouze přes doručovací společnosti.
Máme pouze několik výrobních míst, do kterých je vstup z bezpečnostních
důvodů zakázán.
Dobrý den,
včera odpoledne jsem si objednala voucher a stále mi na e-mail nedošly
podklady k platbě, můžete mi poradit? díky
Dobrý den, paní Slezáčková, právě jsme platební údaje na váš e-mail zaslali znovu, určitě prosím zkontrolujte složku spam. Platební údaje zjistíte i na svém účtu na https://www.slevomat.cz/ucet.
Dobrý den,
jaká je max. velikost fotek pro nahrávání??? Při nahrání fotek,mě
další krok nechtěl pustit, že fotky jso ve špatném formátu:) Omlouvám
se, zdali je to někde velkým napsané, ale hledám hledám,
nenecházím. Děkuji
Dobrý den.
Maximum je 25 MB na jednu fotografii, formát JPG, PNG nebo PDF.
Dobrý večer, ani tak nepotřebuju prodloužit, jen opravdu mít možnost
toho 20.9., po dovolené:-)
díky!
Stači vše přes stránky objednat až opravdu toho 20.9.? Jde mi o to, že
jedeme v září na dovolenou a tyto fotky bych si ráda nechala vyvolat.
Děkuji.
Dobrý večer,
určitě bude u nás uplatnění voucherů prodlouženo o několik dní.
Je to takový „národní sport“, řešit vše na poslední chvíli, že?
Takže s opozdilci počítáme :-)
dobry den,
pred polozenim dotazu jsem si peclive celou diskuzi precetl nikde jsem nenasel
odpoved,proto jsem polozil muj dotaz.
ted jsem prosel celou diskuzi asi 5× a zadny dotaz od jany jsem nenasel,ani nic
o papiru na ktery tisknete.
proto bych se chtel zeptat znovu:na jaky papir-znacku papiru tisknete? a jakou
ma gramaz?
dekuji
co se tyce polomatu,tak jste mi neodpovedeli,ale pochopil jsem to ze asi
netisknete.je to tak?pokud by jste tiskly,ale pro tuto slevu byl mozny jen lesk
ci mat chapu to,ale mohl bych si objednat dalsi fotografie v polomatu(pokud by
jste mi tedy odpovedeli),mam v planu jeste kalendar a cele to nechat poslat
v jednom postovnem.takze se omlouvam,ze Vas moje dotazy otravuji ;-)
dekuji za odpoved
Dobrý večer Víťo,
máte pravdu Slevomat (verze pro klienty, my máme verzi admin) doopravdy
zobrazuje diskuze starší než 8 hodin(necháme si zítra vysvětlit od
Slevomatu proč?)
Takže odpověď:
používáme kvalitní křídový lesklý nebo matný papír, lesklý tisk je
ještě lakovaný. Tiskneme na špičkovém digitálním CMYK ofsetovém stroji
HP Indigo 7600 http://www.infas.cz/indigo/
250g/m2 je hmotnost a nepřímo také „tuhost“ papíru, běžné fotky
bývají na papíru hmotnosti 180–200g/m2. Lakovaná verze tisku je podobná
jako obálka kvalitních časopisů.
pro další dotazy kontaktujte info@24print.cz nebo si projděte stránky www.24print.eu
Dobrý den, omlouváme se za chybu, již jsou předchozí dotazy zvidelněny.
mohu poprosit o informace na jaky papir(znacku) se tiskne?jakou ma papir
gramaz?a z da je moznost polomat?
dekuji za odpoved
Víťo,
jestli vás uspokojí odpověď psaná pro Janu, několik dotazů nad vámi, tak
je to tam popsáno.
Polomat je otázka pohledu na věc, to je málo lesklý lesk, nebo trochu
lesklý mat?
Vyzkoušejte a uvidíte.
Mám fotky blesků. Je možný to u Vás nechat vyvolat? Stalo se mě , že když jsem nechávala vyvolávat takový fotky jinde přísla mě pouze černá kartička :(
Michaelo,
doufáme, že po tisku u nás budete vědět, kdo „umí“ tisknou
i blesky.
Pokud se to nepovede, najdeme společně řešení s některou z našich
tiskových technologií.
Dobrý den,
s manželem si oba koupíme po 1 voucheru. Budeme muset platit dvakrát
expediční poplatek, když nám fotky zašlete domů na stejnou adresu?
Dobrý den.
Ano pošleme 2 zásilky pro 2 adresáty na vámi zvolené adresy.
Ty fotografie tisknete na fotopapír nebo na obyč. kancel. papír co se dává do tiskáren? Nevím co je to papír gramáž 250g, který uvádíte v nabídce.
Milá Jano,
používáme kvalitní křídový lesklý nebo matný papír, lesklý tisk je
ještě lakovaný.
Tiskneme na špičkovém digitálním CMYK ofsetovém stroji HP Indigo 7600 http://www.infas.cz/indigo/
250g/m2 je hmotnost a nepřímo také „tuhost“ papíru, běžné fotky
bývají na papíru hmotnosti 180–200g/m2.
Lakovaná verze tisku je podobná jako obálka kvalitních časopisů.
Naše zvýhodněná nabídka je zde proto, abyste mohla vyzkoušet kvalitu
tisku, nejedná se o „jakoby“ zlevněnou předem „zdraženou“ cenu.
Proto je také jen 1 voucher na osobu na vyzkoušení.
Dobry den,
chci se zeptat, zda jde sloucit postovne v ramci jedne domacnosti. Vouchery si
objednali i rodice. Dekuji
Dobrý den.
Bohužel ne. Zašleme Vám x zásilek na x adresátů.
Dobrý den,
o tuto nabídku mám zájem já i moje dcera, účty máme každá na
slevomatu zvlášť, ale máme stejnou doručovací adresu, znamená to, že
nás také vyřadíte, i když jsme jako osoba každá za sebe?
Dobrý den. Nevyřadíme. Pošleme vám 2 zásilky pro 2 adresáty na vámi zvolené adresy.
Dobrý den,
a poštovné uhradím jak? Fotografie jsou na dobírku? Děkuji za
odpověď.
Dobrý den.
Viz bod 4. nabídky, expediční poplatky 59 Kč uhradíte online při
dokončení objednávky. Do objednávky můžete přidat další produkty
z naší nabídky a stále platíte pouze 59 Kč expediční poplatky.
Rozumím tomu dobře ,na účet zaplatím jen 10Kč a při objednávce
10 fotek doplatím pak 59Kč?
Děkuji za odpověď.
Ano velmi dobře. 10 Kč Slevomatu a 59 Kč nám.
Dobrý den,
chtěla bych si u Vás koupit fotografie já, i moje sestra. Bydlíme na
stejné adrese, je tedy možné zaslat je na jedno poštovné?
Dobrý den.
Pošleme vám 2 zásilky pro 2 adresáty na vámi zvolené adresy.
Když si koupím například 3 vouchery a budu chtít vyvolat 30 fotek, pošlete mi je najednou za 1 poštovné 59 Kč? Díky za info
Určitě ne :)
V rámci akce je 1 voucher na osobu a nelze zasílat více objednávek
z voucherů na 1 adresu. Cílem této akce je seznámit co nejvíce
zákazníků s kvalitou našich služeb.
Další fotografie si můžete k tomu objednat za běžnou cenu, která je
i tak výhodná, a platit expediční poplatky 59 Kč pouze jednou.
Jak mohu vybrat matnou povrchovou úpravu prosím?? V nabídce je jen lesk!
Dobrý den.
Omlouváme se. Už nabízíme i matné.
Dobrý den, je možné v rámci jedné objednávky kombinovat např. 3 fotky lesklé, zbytek matný, 2 fotky černobílé, zbytek barevný, část formátu A4, část 20×30? Děkuju!
Dobrý den.
Ano viz odpověď výše. Do jedné objednávky pod jeden expediční poplatek
lze dát až 10 různých věcí. Nikoliv však v rámci vouchru – to je
deset fotografií stejného rozměru, barevnosti a papíru.
Dobrý den, žádné vouchery nemám, sleva je stále aktivní a přesto mi to píše, že nelze koupit…můžete mi poradit?
Dobrý den, Pavle,
děkujeme za váš dotaz. Dle vašeho profilu vám neprošla platba kartou,
zkuste prosím naše stránky otevřít v jiném prohlížeči, nejlépe přes
Google Chrome. Také se ujistěte, zda máte povolené platby kartou on-line,
pokud ne, objednávku proveďte přes bankovní převod.
Přejeme příjemný den.
Dobrý den,
právě jsem zaplatila poplatek a chystám se vkládat fotky. Nabízí mi to jen
lesklé provedení!
Dobrý den.
Omlouváme se. Už nabízí i matné či černobílé. Pozor u černobílého
papíru – pak i barevné fotografie vytiskne ve stupních šedi.
no mně to nabídlo, že můžu zaplatit i těch 59kč, tak jsem zaplatila 10+59kč, takže budete mít kompletní platbu už zaplacenou, je to tak v pořádku?
to je zvláštní, taková verze poukazu neexistuje, kontaktujte Slevomat
Určitě si můžete objednat z naší široké nabídky cokoliv, ani
nemusíte spěchat, košík můžete plnit i několik dní, než dáte
dohromady všechny potřebné fotky. Také můžete přiobjednat Zdarma 10 ks
testovacích fotek 10×15 cm.
Vše za jeden expediční poplatek.
Dobrý den, mohu si k objednávce na jedno poštovné od Vás objednat ještě nějaké malé fotografie či kalendář?
Dobrý den.
Ano až dalších devět různých věcí na jeden expediční poplatek
v jedné objednávce.
U 24print si nechávám dělat pravidelně fotky, letáky, kalendáře.
Skvělá kvalita i rychlost.
Dobrý den,
voucher mi nejde koupit,buď prý je už povolené množství voucherů
vyprodané-nebo jsem si jej nestačila během hodiny koupit,což ani jedna
z možností neodpovídá.Díky za odpověď.
Máte nárok pouze 1 voucher s akční nabídkou se slevou 90%, jinak kontaktujte Slevomat.
Dobrý den, Šárko, vidíme, že se nakonec podařilo objednat v pořádku. Pokud bychom mohli ještě nějak pomoci, jsme tu pro vás.
má asi blbý dotaz
pišete že shoda jména anebo adresi se neakceptují
bydlím v bytovce kde je asi cca 25 bytů co mají stejnou adresu co když si
tuto nabídku koupí někdo z baráku já už v tom připadě nemohu???
Milá Barboro, nebojte se, umíme to vyřešit tak, aby to bylo v souladu s naší nabídkou a obchodními podmínkami, máme na to sofistikované metody, jsme profesionálové co se 20 let zabývají zpracováním dat a adres. Podívejte se na naši aplikaci www.minigeomarketing.cz a pochopíte.
Zakoupila jsem si voucher a chtela bych ho zakoupit sestre,jako darek,ale
nejde to…
Neni to tedy mozne?
Dobrý den,
sestře můžete klidně koupit velké fotky z naší nabídky za běžnou
cenu, která je i tak výhodná, můžete to udělat současně s vaší
objednávkou a platit expediční poplatky 59 Kč pouze jednou.
viz bod 4. nabídky, expediční poplatky 59 Kč uhradíte online při
dokončení objednávky.
Do objednávky můžete přidat další produkty z naší nabídky a stále
platíte pouze 59 Kč expediční poplatky.
Dobrý den,
již jsem si voucher objednal ale v platebních údajích je uvedena cena pouze
10 Kč. Jak mám tedy uhradit poštovné. Děkuji Hodulák
Dobrý den, ale Vaší odpovědi nerozumím, zašlete nám naše objednávky na naši adresu, nebo si máme další objednávku nechat poslat k někomu jinému?
Pošleme vám 2 zásilky pro 2 adresáty na vámi zvolené adresy.
Zakázky se vyrábějí mimo Prahu. V Praze je pouze sídlo společnosti, osobní odběr není možný. Jsme internetová firma, co expeduje pouze přes doručovací služby.
Dobrý den, je možnost vyzvednout foto osobně, například v Praze ?
Dobrý den, koupili jsme si s partnerem každý jeden voucher, samozřejmě bydlíme na stejné adrese, je možné tedy na ni zaslat obě objednávky?
viz předchozí odpověď
V rámci akce je 1 voucher na osobu a nelze zasílat více objednávek
z voucherů na 1 adresu.
Prostě to zašleme každé kamarádce na její adresu. Cílem této akce je
seznámit co nejvíce zákazníků s kvalitou našich služeb.
DOBRY DEN,
je mozne na jedno postovne zaslat fotografie mne i mym kamaradkam(voucher si
zakoupi samy kazdy svuj) najednou?
Nebo vždy znamená, že si můžete vybrat :-)
Buď 210×297mm(A4), je vhodnější pro foto v poměru 3:4 z kompaktního
fotoaparátu,
nebo 200×300 mm poměru 2:3 pro fotky ze zrcadlovky.
Rovněž lesklé nebo matné, znamená, že si můžete vybrat.
formát bude tedy A4 nebo ten 20 na 30cm?????
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, standartní doručení znamená poštou obyčejně? Takže když se ztratí, tak mám smůlu? Děkuji za odpověď.
Dobrý večer Ivue,
zasíláme tisíce zásilek a ztrácejí se vyjímečně, takže se nebojte, i tyto případy umíme řešit.