Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.

4denní dovolená pro 2 nebo 4 osoby na jižní Moravě

4,3 / 5 Hotel Žabčice Jižní Morava (mapa) 83 prodejů

Hodnocení podniku Hotel Žabčice

4,3 104×
Pouze ověřená hodnocení 
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Pouze ověřená hodnocení 
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz

Filtry
Recenze zákazníků
Jaromír
červen 2014
 5,0/5

Vše proběhlo hladce, personál na jedničku :-)

Office
leden 2014
 5,0/5

Velmi příjemná obsluha i samotné prostředí hotelu. Velmi se těším na připravovaný mini-pivovar s celodenním kurzem vaření piva (léto 2014 by to již prý mělo fungovat).

Mrathouzsky
listopad 2013
 2,0/5

Při rezervaci nám bylo přislíbeno, že procedury si domluvíme na místě jak nám bude vyhovovat, ale po příjezdu byly procedury již naplánovány. Lístky do aqualandu nebyly k dispozici. Sháněli se až na poslední chvíly. Nefungovalo topení. Pozitivní : velice dobrá kuchyně.

Dana
říjen 2013
 5,0/5

Velice příjemný personál! Doslova si nás rozmazlovali. Krásné a čisté pokoje. Velice děkujeme opravdu jsme si to užili =)

Petra
říjen 2013
 5,0/5

úžasná dovolená, kteráneměla chybu, krásný hotel, skvělé služby a hlavně úžasný personál!

Luuhen
říjen 2013
 5,0/5

Ubytování moc pěkné a příjemný personál!Pěkně se o nás starali a ve všem vyhověli.

Eva
říjen 2013
 4,0/5

super dovolená, krásné ubytování, klid, výborné jídlo, příjemný personál, jen kapku dořešit smrad z odpadů na pokojích…

Jaroslav nebo Sarka
říjen 2013
 4,0/5

libilo:hotel, jidlo, personal, prostredi i okolí, aqualand
nelibilo: wellness(studena virivka), hoooodne vysoky polstare, umisteni hotelu blizko dosti frekventovane silnice, kde byly auta slyset i pres zavreny okna brzy rano

Famiksa
říjen 2013
 4,0/5

krásné nové prostředí ubytování. Hodnotné doplnění poukazu.

Lenka
říjen 2013
 3,0/5

Hezký hotel, příjemný ochotný personál, hrozná kuchyně… vylepšit jídlo a bylo by to super!

Helena
září 2013
 2,0/5

Hotel krásný, pokoje odpovídají klasifikaci. Chyběl nám odpovídající servis, který by měl být ve čtyřhvězdičkovém hotelu samozřejmostí. Co vytýkáme: snídaně připravovala recepční, kter neměla tedy čas na vyřízení požadavků ubytovaných v daný moment. Při snídaních nebyl dostatek nádobí a příborů. Nebyl zajištěn room servis, tedy nedostatek čistých ručníků. V koupelně byla cítit kanalizace, nevalná vůně pronikala až do pokojů. Nabídnuté menu bylo každý den obalované a smažené, tudíž malým dětem opravdu nedoporučuji.
Bohužel jako profesionál, který se zabývá ubytovacím servisem pro klienty z CR i ze zahraničí hodnotím tedy spíš negativně.

Jitka
září 2013
 5,0/5

super dovča :-) jely bychom znovu…akorát studená whirpoolka

Mapoko
září 2013
 3,0/5

Ubytování bylo pěkné, bohužel stěny jsou jako z papíru a každý pohyb a slovo našich sousedů bylo slyšet. Jídlo bylo průměrné, ani nenadchne, ani neurazí. Příjemný personál, pravidelný úklid. Vířivka byla přechlórovaná. Masáž byla úžasná.

Některá hodnocení jsme vynechali, protože neobsahují slovní popis.
Nahoru