Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Kadeřnický balíček , , Biolage"
Hodnocení podniku Salón Lusien
Výborná péče.
Byl to naprosto skvělý podnik a velmi příjemní lidé. Opravdu příjemná relaxace :) děkuji
Děkujeme za milé hodnocení.
Tomu, co mi pan „masér“ udělal s nohama, to zvládám běžně každý týden doma. Pedikúra bych tomu neříkala, ani neuměl nalakovat nehty.
INFORMACE - zaměření provádějícího pracovníka - praxí i odborností - tj. vzděláním - je "pedikér" a "masér"!!
Praktický dotaz - pokud na nohách nemáte - nic náročného - tak proč chodíte na pedikúru?....S lakováním nehtů - má p. pedikér - desítky spokojených klientek - nevím - co jste si představovala?....přesvědčila jste nás, že naše služby už dál nabízet prostřednictvím voucherů - rozhodně nebudeme! Doporučuji vyhledat buď - luxusní salóny, ale tam určitě cena - bude - 150,-Kč/ za pedikúru?!
masáž plosek nohou byla excelentní…
…zatímco pedikůra fakt špatná, resp. spočívala téměř výhradně v ostříhání nehtů…
Děkujeme - to jsme očekávali, když vyhovíme někomu - na poslední chvíli a ještě mimo běžnou otevírací dobu - měli jsme vám voucher - nechat propadnout! Pokud nemáte kromě nehtů - co ošetřovat - tak nevím - co jste si představovala?....Přesvědčila jste nás, že mimo pracovní dobu a po termínu - tzv. na poslední chvíli - "klienty s vouchery - jakýmikoliv - NIKDY BRÁT UŽ NEBUDEME!!!"
Součástí pedikúry je masáž chodidel a musím říct, že byla o hodně lepší, než na jakou jsem zvyklá
Děkujeme.
rychlé bezproblémové objednání, dobré dopravní spojení
příliš rychlé provedení pedikérem- za málo peněz, málo muziky
Délka provedení - odpovídá - stavu chodidel. Pokud nejsou chodidla plná otlaků - není provedení natolik dlouhé a délka provedení odpovídá také schopnostem - rychlosti pedikéra (pedikérky).....
Výborná masáž, která mi opravdu pomohla.
Děkujeme za hodnocení.
neochotný pedikér, usínal u procedury, nekomunikativní a nepříliš šikovný, lak mám na 3mm ještě mimo nehty.
Jednoduše - jsou klienti, které neuspokojí nic. Přišla jste ze špatnou náladou a zjevně jste si ji potřebovala někde kompenzovat.....Kdybych u procedury - usínal....tak vám nenalakuji nic. Nebyla jste bohužel spokojená od příchodu k odchodu s ničím, s čím jsou jiní nad míru spokojeni....ale ti to nemusí nikde spát.....Co dodat....doporučuji vyhledávat luxusní salóny - ne na poukazy a určitě vaši úroveň zákazníka uspokojí lépe!
U tohoto pana maséra jsem byla již potřetí a jeho masáž mi pomáhá.
Děkujeme za hodnocení.
Dodržení časové délky masáže, možnost výběru masírovaného místa.
Masáž byla dobrá, ale vůbec ne podle popisu. Jediné, co splňovala bylo, že se masér zeptal, co chci masírovat. Masér mi však nedal vybrat olej, nezeptal se, jak moc jemný má být a hudba přestala hrát asi v polovině, ale znovu ji nikdo nezapnul.
Hudba je na vyžádání klienta - což je uvedeno v nabídce a pokud je - dotaz - jak jemný má být olej je to totožný dotaz s tím, jaký olej chcete - pokud jste již některý do předu preferovala - stačilo to uvést!
Velmi příjemná péče i prostředí.
Děkujeme za hodnocení. Budeme se těšit na další případnou návštěvu.
nic
Nejhorší pedikúra. Naprosto neprofesionálně.
Záleží - co od toho očekáváte, 99% je spokojených - a všem se vždy zavděčit nelze! Pravděpodobně pedikúra provedená - asijským střediskem - by byla pro vás vhodnější volbou! Máme zde nejednu klientku, která se na pedikúru opakovaně vrací - zkrátka - všem se zavděčit nelze - bohužel.
Pan pedikér je příjemný. Přiznávám, že paty jsem neměla v dobrém stavu, ale od jiných pedikérů jsem odcházela s větším pocitem úlevy
Vážená klientko, odcházela by jste s větším pocitem úlevy - pokud by jste nedošla o víc než 20.minut později - proti plánovanému času a dala pedikérovi - možnost, proceduru - v klidu a řádně udělat. I přes velmi pozdní příchod - vás vzal a udělal - maximálně kvalitně, co v uvedeném čase bylo možné - na mokrou pedikúru - jste mu na zpracování, včetně namáčení nechala - 22.minut - za ten čas - k plné spokojenosti by pedikúru mohl zvládnout - možná "superman"....či někdo nadlidsky výkonný a schopný.
Velka vstřícnost a ochota
Děkujeme za hodnocení.
výborné ošetření
Dobrý den, děkujeme za hodnocení.
Pedikúra byla příjemná, půjdu zas.
Děkujeme za projevené hodnocení.
reflexní terapie/ diagnóza zdravotního stavu
Děkujeme za hodnocení.
Tak popořadě:
– jako první mě zaskočilo, že se o mé nohy bude starat muž. Je to pro mě nezvyk a necítila jsem se úplně příjemně;
– „Příjemné – nové prostředí naší společnosti“ je v tomto případě opravdu vtip, protože prostředí mi přišlo neskutečně amatérské;
– nevím, co si mám představit pod pojmem „relaxační a dezinfekční koupel“, mně to přišlo jako obyčejná voda;
– použitá leštička na nehty vypadala, že už toho má za sebou celkem dost;
– závěrečná masáž nebyla moc příjemná (ale chápu, že to je subjektivní)
Je jasné, že za 140 Kč nemůžu čekat zázraky, ale…
Děkujeme za hodnocení - odpovídá tomu, že člověk nemá vyhovět klientům - mimo pracovní a nabízenou dobu - to zaprvé. Nevím - kde je problém - pokud pedikérem je muž - není jediným pedikérem v ČR....Masáž plosky nohou - skutečně nemusí být pro každého příjemná - obzvlášť komu - v masírovaných bodech - je zdravotní potíž...pak některé body - mohou působit až bolestivě, ale následně se vždy dostavuje úlevu a prostředí - po přestěhování....nemusí být vždy - okamžitě - vše 100%. všem dostatečně luxusní....a luxusní prostředí - jsme nedeklarovali....a nástroje - na klienty - jsou u nás používány - vždy až po zaběhnutí - nikdy ne ve stavu - ihned po zakoupení, neboť to přínáší - vedlejší - nepříjemné skutečnosti - spojené s užíváním zcela nových brusek a leštíček....Zkrátka - měla jste jiné....luxusní představy, které bohužel nemůžeme uspokojit.....jsme místo standardních služeb - vstříc široké veřejnosti - a je nutno podotknout....že s naší panem pedikérem je 99%.spokojenost....100%.-spokojenost očekávat, by byl pouze fantaskní předpoklad, který se nedá - reálně dosáhnout....nikdo se vždy nezavděčí všem.
Pozn.-dodatek k lázni v modrozelené barvě - je dezinfekčně-relaxační.
No když pominu cestu do kadeřnictví do kopce přes nějaký zablácený park, tak mě celkem naštvalo, že ačkoli jsem se objednala předem na určitou hodinu telefonicky, slečna kadeřnice neměla o mém objednání tucha a že to je teda pěkný, že měla mít polední pauzu, a po chvíli dohadování mi oznámila, že „mě teda vezme, nó“. Během stříhání dávala značně najevo, jakou jí to dělá obtíž a celkově to nebyla moc příjemná návštěva kadeřnictví. Hvězdy dávám za cenu a celkem fajn stav vlasů po.
Dobrý den, to jako myslíte vážně?....Hodnotit službu....po roce a 4.měsících?.....To je "šílený" a nemožný přístup. To jste si na "hodnocení" vzpomněla brzo!
Nakonec sice proběhla úplně jiná masáž, přesto byla obdarovaná velmi spokojená. :)
Děkujeme za hodnocení.