Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Přepis jedné VHS kazety na disk DVD
Hodnocení podniku VHS-DVDshop
Pravděpodobně se jednalo o podovod. Přepis kazet do digitální podoby ve formě DVD, ani zaslané původní kazety jsme neobdrželi.
Naprosto nespokojena. Dva měsíce od objednávky a prošlé platby a stále nemám nové DVD ani staré VHS a poskytovatel nereaguje na meily ani telefony!!!!
Kazety jsem předal v listopadu 2012 s tím, že do 14 dnů budou vypálené na CD. Poslední kazety jsem vyzvedával teprve 24. 1. 2013!!! Christian Georgiu evidentně podcenil své možnosti a kvůli množství zakázek nestíhal. Nejhorší ale bylo, že přestal komunikovat, neodpovídal mně na maily a nezvedal telefon, takže jsem měl nakonec velkou obavu o navrácení kazet. Po rozhovoru s otcem Christiana Georgia ale (naštěstí) došlo k nápravě, komunikace se zlepšila a dnes už mám všechny kazety zpět. Myslím, že i Christian Georgiu má cennou (byť negativní) zkušenost do života.
Jsou to více než dva měsíce po uplatnění voucheru, ale produkt jsem stále neobdržel.
Nedoporučuji, komunikace lživá , dvd ještě nemám po dvou měsících doma, a jen samé výmluvy, snad se dočkám:-(
Je 20.ledna a stále zboží nemám (placeno 27. 11. 2012) . Komunikace s tou firmou je velmi špatná. Až asi po 3 reklamačních emailech se ozvali až minulý týden, že nestíhají, ale že se na tom pracuje. Můžu jen doufat, že to tak opravdu je a že dostanu alespoň zpět své staré VHS, které jsou pro mě dost důležité. :-(
Po dvou měsících čekání na své zaplacené zboží, VHS s DVD nepřišlo a to ani po neustálých urgencích mě a ostatních zákaznic, kdy pán nereaguje a ignoruje veškeré emaily. Rozhodně nikomu nedoporučuji a doufám, že dostanu alespoň svou kazetu zpět !!!!
néééé, jěště kazety ani DVD nemám, pán mi nebere telefon ani neodpovídá na meila, asi pěknej podvodník. Co ted s tím?
Zboží dosud nepřišlo a komunikace žádná
Majitel nereaguje na moje telefonování ani na maily, mám strach, co bude s mými osobními kazetami…můžete mi pomoct?
mesic po odeslání VHS a objednávce zatím přepis nedorazil :(
Komunikace OK, ale kvalita vypálení je velmi špatná – obraz skáče a místy vypadává zvuk. Přitom na videu jde vše normálně.
Pan Christian Georgiu, který služby nabízí, slíbil, že kazety budou do Vánoc u mě na poště, což se tedy nestalo a když jsem se ho pokoušela kontaktovat, mobil má vypnutý a na emaily nereagoval. Budu Slevomat ještě v této věci kontaktovat a požadovat vrácení peněz a kazet zpět.
Velmi ochotný pán, perfektní domluva a služby.
Ještě mi nazpátek nic nedorazilo. Pán slíbil mezi svátkama tak jsem zvědavá.
Slíbil do vánoc a je to měsíc a nic, doufám, že se to neztratí.
Zatím hodnotím jen rychlost dodávky, neboť služba zatím nebyla realizována. Viz korespondence.
From: vhsdvdshop@seznam.cz [mailto:vhsdvdshop@seznam.cz]
Sent: Thursday, December 20, 2012 11:12 PM
To: Tana Bartakova
Subject: Re: RE: objednávka VS 7088 Dobrý den,
bud mezi svátky nebo hned po nich.
S pozdravem Christian Georgiu
---------- Původní zpráva ----------
Od: Tana Bartakova <t.bartakova@tiscali.cz>
Datum: 19. 12. 2012
Předmět: RE: objednávka VS 7088 Dobrý den pane Georgiu,
Dne 26. 11. 2012 jste mi potvrdil přijetí zásilky 25 ks videokazet k přepsání na DVD, platbu za poštovné a 25 čísel voucherů zakoupených prostřednictvím spol. Slevomat jako úhradu za službu.
Prosím o informaci, v jakém termínu mi zašlete videokazety a disky DVD zpět.
Děkuji a jsem s pozdravem
Taťana Bartáková
Jordana Jovkova 3256 143 00 Praha
Tel. 605 008 852 From: vhsdvdshop@seznam.cz [mailto:vhsdvdshop@seznam.cz]
Sent: Monday, November 26, 2012 1:57 PM
To: Lucie Hubínková; alena.swiechova@seznam.cz; t.bartakova@tiscali.cz
Subject:
Dobrý den,
dnes jsem od vás obdrže zásilku. O dalším postupu vás budu informovat.
S pozdravem Christian Georgiu
From: vhsdvdshop@seznam.cz [mailto:vhsdvdshop@seznam.cz]
Sent: Monday, November 26, 2012 3:25 PM
To: Lucie Hubínková; t.bartakova@tiscali.cz
Subject:
Dobrý den,
obdržel jsem platbu za poštovné, doplatek za služby.....
S pozdravem Christian Georgiu
=
From: vhsdvdshop@seznam.cz [mailto:vhsdvdshop@seznam.cz]
Sent: Tuesday, November 20, 2012 9:38 PM
To: t.bartakova@tiscali.cz
Subject:
Dobrý den,
děkuji za zakoupení voucherů. Kazety prosím zašlete na: Christian Georgiu
Žižkova 488/12
682 01, Vyškov
Poplatek za poštovné ve výši 100 Kč prosím zašlete na účet vedený u Ge Money bank.
Číslo účtu: 158356250 Kód banky: 0600 Variabilní symbol: 7088 S pozdravem Christian Georgiu
nemám žádných výhrad
Naprostá spokojenost, dobrá komunikace.
Prozatím nevím, Zboží doposud nedorazilo.
Vše v pořádku.