Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.

299 Kč za 60 minut báječné masáže od nevidomých masérů v hodnotě 800 Kč. Pohodová relaxace dle výběru se slevou až 62 %.

3,9 / 5 Hotel Podlesí Brno  (mapa) 555 prodejů

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak uplatnit
Benefity
Vladimír

Dobrý den paní Iv,
přesně tak, ale jak již bylo řečeno v první akci na Slevomatu, v rámci našeho projektu ve kterém pracují nevidomí, není možné využít salonu tak, aby byl rozdělen do kabinek. Ten kdo již u nás byl ví, že u masérů je vždy asistentka, která je vždy k ruce maséra a to vyžaduje více masérských stolů v jedné místnosti. Nutno podotknout, že každý masérský stůl je oddělen paravány tak, aby bylo zajištěno soukromí našeho klienta. A z cenou máte samozřejmě také pravdu, takže Vám děkuji za připomínku :-)

Pavla

A proč nejsou ve fotogalerii na vašich stránkách fotky skutečné provozovny? Byla jsem u Vás a dost mě překvapilo, že to tam vypadá jinak a bohužel hůře, než jsem viděla na internetu. Ukazovat úplně jiné fotky mi přijde jako podvod. To není o ultrakvalitě, ale o pravdivých informacích o nabízené službě.

Vladimír

Paní Pavlo, jak se můžete na našich www stránkách dočíst, měli jsme provozovnu nejdříve v Jinonicích (můžete se podívat na ČT/odkaz najdete také na našich stránkách) tam uvidíte i záběry, které jsou jako fotografie na Slevomatu, pak jsme se pro lepší dostupnost klientů přestěhovali do spol. centra v Praze 4 (byly zde ovšem malé prostory) a po té jsme se přestěhovali do základní školy, která je po kompletní rekonstrukci. Možná se budete divit, ale i naše finanční možnosti jsou omezené a proto nemá „honosný salón“ – konec konců kdybychom takový salón měli, asi byste nemohli nakupovat masáže pro dvě osoby za 499,– Kč a nebo za 299,– Kč/60 minut – ale to je asi logické, že? Jinak profesionální fotograf je celkem nákladná záležitost a faktem je, že masérna je každý pracovní den plně obsazena – to můžete zjistit i na našem on-line systému… Takže proto zatím nemáme aktuální fotky naší nynější masérny, která se mimochodem líbí převážné většině klientů, kteří u nás byli. Myslím, že také skoro každý klient, který k nám přichází počítá s tím, že masérna je zbudována ze školní třídy (v kontaktech píšeme „budova ZŠ“). Rád bych ještě dodal, že nemáme potřebu skreslování informací, nám se tyto prostory líbí, vyhovují masérům i našim klientům. Upřímně jste první člověk, od kterého se dozvídám, že se mu prostory nelíbí, ale o tom jsem už psal…

Pavla

Dobrý den, bohužel lžete. Moje kamarádky si u Vás koupily masáže v minulé nabídce od Slevomatu a když to u Vás viděly, nechaly si peníze raději vrátit. Navíc píšete, že hodnota masáže je 800 Kč za 60 minut, to určitě není málo a tomu by to také mělo odpovídat. Asi jsem jen první, kdo to sem napsal.

Monika

Dobrý den,přečetla sem si všechny odkazy od vás Pavlo a myslím si ,že jste si postěžovala už dostatečně.Každý si teď může udělat svuj názor a buď přijde nebo ne.Sice nejsem zákazník ,ale i přesto mohu říct,že jste mě vůbec neodradila od toho abych šla.

Dubak

Koupil jsem kupon v minule akci a zatim nebyl cas ho vyuzit takze nemam zkusenost. Ale urcite bylo zmineno minimalne v diskuzi minule akce ze se masiruje ve skole kde je vic stolu v jedne mistnosti atd. Ale souhlasim ze udelat aktualni fotky mistnosti by zas tak velky problem byt nemusel.

Iv

V nabídce je link na stránky a na stránkách ve fotogalerii je dost fotek, z kterých je celkem jasné, že ty masážní stoly jsou v jedné místnosti. Jinak nic nemůže „překonat“ neprofesionalitu studia Relaxis No. 1. Medová masáž na igelitu, zpoždění nějakých 45 minut, oproti plánovanému termínu, oddělení plentou, nepříjemná masérka… Pokud chcete ultrakvalitu, tak budete muset sáhnout hlouběji do peněženky a tím myslím minimálně litra za hodinu.

Pavla

Milý slevomate, nechápu, proč nemáte svého partnera prověřeného a dopustíte, aby uváděl zákazníka v omyl. Proč tu teď inzerujete nepravdivou fotku studia?

Vladimír

Dobrý den paní Pavlo, na Váš názor mohu jen konstatovat, že většina našich klientů je spokojená. Bude to znít trochu „tvrdě“ ale myslím si, že jsou pro nás důležití spokojení klienti, to znamená, že děláme vše proto, aby tomu tak bylo. Faktem ovšem zůstává, že nikdy nemůžeme docílit toho, aby se naše studio líbilo úplně všem – pokud by tomu tak bylo, troufám si říci, že by byla někde asi chyba. Takže za Váš názor Vám děkujeme a doporučujeme využít služeb jiného masérského studia :-)

Patrik

Proboha to je jednání. Ani to nebyla otázka na Vás a už Pavlu posíláte do jiného masérského studia..

Adéla

Dobrý den Pavlo, takže říkáte,že je to opravdu hrozné prostředí a nedoporučujete?

Pavla

Dobrý den,
vaše drzost je do nebe volající. Byla jsem u Vás na masáži z Vaší minulé slevomatové kampaně. Masáže probíhají ve školní třídě, několik lidí leží vedle sebe. Soukromí nulové, komfort nulový. Objednávkový systém velmi nepřehledný a nepříjemný. Objednací lhůty cca 2 – 3 měsíce. Máte tu v inzerci i na Vašem webu obrázky nějakého úplně cizího salonu. Kdybych byla věděla, kde masírujete, nikdy bych k Vám nešla. Proč nefotíte prostory, kde skutečně masírujete? Docela podvádíte, nemyslíte? Chápu, že jste nevidomí maséři, ale nemůžete veškeré drzosti tím omlouvat, to není vůči zákazníkům fér.

Slevomat

Pavlo, jak vidíte výše je to asi věc názoru, Mia si zase masáže i vše ostatní krom hudby aj. chválí..Pokud jste opravdu nebyla spokojena, určtiě nám písněte na slevy@slevomat.cz

Denisa

dobrý den,

děláte i masáže těhotným? Na břicho už si asi nelehnu :)

děkuji za odpověď

Vladimír

Dobrý den paní Deniso,
určitě, jen se tato masáž liší tím, že neležíte na bříšku a proto Vám nemůžeme provést masáž zad, jinak ostatní ano.

Mia

Dobry den na masazi jsem byla. Masaž byla provedena skvěle. Jen bych mela pripominky ke 2 vecem. Relax je pro me nemluvit a vnímat masáž-mě ale šikovný masér pořád něco brebentil do ucha:-)) Dále bych měla malou výtku ke strašné hudbě, kterou k masážim pouštíte. Myslim, ze je nabidka relaxačni hudby dost široka, takze když tohle doladite-bude to na 1*

Vladimír

Dobrý den paní Mio,
je pravdou, že maséři jak nevidí, tak se raději ptají, jestli je vše v pořádku…
A máte pravdu, že hudbu doplňujeme, takže věřím, že příště se Vám bude líbit :-). Jinak děkuji za připomínky.

Karolína

Dobrý den, mám voucher ještě z předchozí nabídky, ale stále se na mě nedostala řada, tak nevím, jestli je v možnostech studia „obsloužit“ všechny zákazníky. Doufejme, že ano, a že masáže nepropadnou.

Jana

Dobrý den, chtěla bych koupit 3 vouchery – zaplatit je jednou částku – přijdou mi pak 3 jednotlivé čísla voucherů? Díky Jana

Slevomat

Ano, přesně tak, ale musíte udělat objednávku na 3 ks, aby se Vám vygeneroval jeden variabilní symbol. A poté Vám přijdou 3 ks voucherů.

Miloš

Vladimíre,
děkuji za odpověď, tak snad se mi podaří termíny v budoucnu najít lépe.
Jinak ale souhlasím s Davidem, ten rezervační systém je dost nepřehledný, taky jsem docela dlouho pátral, proč nemohu zadávat delší masáže. Bohužel časy se zobrazují dost špatně. Systém zřejmě není optimalizován pro různé prohlížeče (ale který prohlížeč je doporučený se nikde nepíše).

Jaja

Dobry den,
Chtela bych si rezervovat misto, ale nejsem si jista, jak do formulare vyplnit, ze se jedna o akci slevomat. Co mam zaskrtnout v informacich o platbe? Mam do poznamky napsat cislo voucheru?
Dekuji za informace.

Vladimír

Dobrý den paní Jajo,
do kolonky platba zaštkněte „hotově“, Váš voucher je dokladem o zaplacení a ten při Vaší návštěvě předložíte. Jinak do poznámky můžete uvést č. voucheru.
Také doporučuji přečíst poznámky a rady na našich webových stránkách přímo v odkazu on-line rezervace.

Simona S.

Dobrý den,

naopak od poslední paní jsem velice spokojena. Prostředí bylo výborné, maséři vstřícní, komunikativní, starají se o Vaše blaho, stále se ptají, zda je vše v pořádku. Mám již rok neustálé problémy s pohybovým aparátem a tyto masáže mohu všem jen a jen doporučit, i těm s pohybovými problémy. Měla jsem dvakrát masáž 90minut celé tělo. Chytře jsem objednala termíny zavčas, získala dny, které jsem chtěla a druhou masáž jsem absolvovala v pátek a bylo to velice příjemné a hlavně rekondiční. Mám jen samé dobré zkušenosti a všem dále vřele doporučuji!

Vladimír

Dobrý den paní Simono,
těší nás Vaše pochvala a DĚKUJEME!!!

Kwjeta

Dobrý den, bohužel nemám zrovna dobrou zkušenost z minula. Objednala jsem se na 90 min masáž, ale po příchodu mi bylo sděleno, že počítají jen se 60ti minutami. Celkem mi masér věnoval 45 minut velmi rychlé masáže, která mě moc nezrelaxovala…což asi nebyla jeho vina. Na 60 minutovou masáž měli vyhrazeno 60 min. chápejte…se vším všudy…to je přece nereálné… Ted se zaboha nemohu dostat do rezervačního systému…na emaily nikdo nereaguje…mrzí mne to…asi druhou masáž nechám propadnout…Jsem krapet zklamaná.

Vladimír

Dobrý den paní Kwjeto,
to je mi opravdu líto, přiznám se, že na začátku jsem všechny rezervace (ještě nebyl spuštěn on-line systém) vyřizoval sám po telefonu, což v konečném důsledku znamenalo, že bylo spoustu zmatků – za to se omlouvám (i já jsem zrakově postižený)… Nicméně proto byl spuštěn on-line systém rezervací, který nedělá takové chyby jako já :-). A také mezi každou masáží nechává určitou časovou prodlevu tak, abychom stihli připravit masérský stůl pro dalšího klienta. Takže moc se omlouvám a určitě druhou masáž využijte a rezervujte si termín přes on-line systém.

Kwjeta

Chápu, lidský faktor dělá chybky. Zaregistrovala jsem se, ale nemohu se přihlásit. Žádala jsem 2× emailem o pomoc, ačkoliv zadávám údaje, které mi od vás byly potvrzeny na email, nejde to…co mám dělat???

Vladimír

Dobrý večer paní Kwjeto,
pokud Vám stále nepůjde přihlášení přes on-line systém, určitě mi zavolejte a já Vás objednám přes on-line sám. V tom není žádný problém…

Hanka

Kopím si, objednám se a fandím všem podobným projektům a všem lidem, kteří kolem toho pracují a jdou do toho! Je to vždy o trochu těžší, než ostatní podnikání…Sama jsem několikrát byla s postiženými na letních pobytech… Držím palečky v růstu a ať se vede…

Vladimír

Dobrý den paní Hanko,
DĚKUJEME!!!

Jan

Dobrý den,
Voucher se má uplatnit až na místě, nebo se kód voucheru píše v průběhu online rezervace? Pokud ano, kde?
Díky, Jan

Vladimír

Dobrý den pane Jane,
můžete číslo voucheru napsat v on-line rezervaci a to do poznámky (není to nutné). Jinak se vždy prokážete při Vaší návštěvě u nás.

Martin

Díky

Vladimír

Dobrý den pane Martine,
klasická masáž = relax 60 tu je třeba zvolit a masérovi při příchodu pak sdělíte co požadujete namasírovat.
Např: záda+šíji+h.kon­četiny nebo d. končetiny.

Martin

Dobrý den,
Nepodařilo se mi najít klasickou masáž. Mohl byste mi poradit? Na Odkazu níže je kam jsme se dostal.
 http://img251.imageshack.us/i/vstiekt.jpg/

Vladimír

Dobrý den paní Jano,
sportovní masáž je ráznější masáž v technice prováděné masáže, to znamená, že na rozdíl od relaxační masáže je tato masáž tvrdší a ráznější. Neznamená to ale, že Vás tato masáž bude bolet. Masáž bolet nesmí a to vždy dodržujeme :-).

Jana

Dobrý den, ráda bych se zeptala, co znamená sportovní masáž, co je v ní obsaženo a jak se případně liší od relaxační masáže. Předem děkuji za odpvěď :-)

Vladimír

Dobrý den pane Davide,
v systému je třeba brát ohled na to, jestli se Váš termín nepřekrývá s termínem následující masáže. Jinak by vše mělo fungovat a troufám si říci, že funguje. Mimochodem jen od rána si zarezervovalo v systému rezervací cca 15 klientů, takže systém funguje tak, jak má.

David

Já neříkám že nefunguje, jen je dost nešťastný. Například p, Tomáš, který má komplet volno, ale u něj si prostě 90 minutovou masáž neobjednám (není v nabídce) ocenil by jsem, kdyby jsem si vybral typ masáže a rovnou viděl kdy lze tuto masáž objednat. objednat 60 minutovou masáž takový problém není.

Zuzana

Masáž doporučuji, absolvovala jsem jí i s dcerou v pondělí a bylo to moc příjemné.Objednané jsme také byly dva měsíce předem,ale to vůbec nevadilo.Objed­náváme si další kupony a těšíme se na masérku Hanku a maséra Marka.Jsou velmi šikovný .

David

Dobrý den, musím konstatovat že rezervační systém je dost nepřehledný. V rámci minulé akce jsem si koupil poukazy a doufal jsem že je využiji na Celkové masáže – relax (90 min). Bohužel ať klikám na prázdná políčka jak chci, tak se mi tato nabídka nezobrazuje. Nepočítám dopolední hodiny kdy nemůžu. Takže nevím, zda se mi povede poukazy vůbec využít. Dle mého záměru.

Vladimír

Dobrý den pane Miloši,
v průběhu dubna jsme přijali další dva maséry. Oba dva se jmenují Tomášové. V rezervačním systému je najdete pod jménem Tomáš1 a Tomáš – vidící masér.
Pokud bude velký zájem, není pro nás žádný problém zaměstnant další maséry, ostatně tak, jako jsme to udělali po první úspěšné akci právě na Slevomatu. Jinak v Brně v průběhu měsíce května otevíráme také masérské studio, takže věřím, že ti klienti, kteří k nám jezdí z Moravy budou využívat masérské studio právě tam…
A ještě bych chtěl dodat, že v červnu máme dalšího maséra, který právě končí školu – doufejme, že úspěšně uzavře zkoušky.
Naopak bych řekl, že čím více klientů budeme mít, tím více můžeme zaměstnat nevidomé maséry (ostatně to je cílem našeho projektu).

Miloš

no já nevím, mám vouchery z minula a když jsem se chtěl objednat, zjistil jsem že nejbližší vhodný termín je za dva měsíce…Abych byl přesný, 21.3. jsem dělal rezervaci na 8.6.

Vladimír

Ano, relax 60 minut se skládá:

  • masáž zad
  • masáž šíje
  • masáž h. končetin nebo d. končetin
Jirka

Dobrý den, mám jen jednu kontrolní otázku. Jedná se o masáž celého těla? Díky za odpověď!

Vladimír

Dobrý den všem!
Paní Jano, děkujeme a také se těšíme na Vaší návštěvu. Jedním z našich cílů je, aby masáž nebyla „jen“ masáží, ale také relaxem – odpočinkem a zároveň náš masážní salón by měl být jakým-si odpočinkovým místem, tedy místem, kam si klienti chodí odpočinout a alespoň na chvíli „zapomenout“ na vše ostatní…

Jana

Mohu jen doporučit, byli jsme tam s manželem v pátek, a oba dva odcházeli skvěle vyrelaxovaní a už se těšíme na další setkání. Všichni jsou tam velmi příjemní a vstřícní…Příjemné zážitky všem!!

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru