Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
190 Kč za 300gramový tatarský biftek z mleté hovězí svíčkové. Masová specialitka s horou topinek v Selské jizbě se slevou 51 %.
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Maximální počet voucherů na osobu: 15
- Celkový počet voucherů: 1000
- Rezervace na tel. 773 098 788 nebo e‑mailem selska-jizba@seznam.cz.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Naše stravenka – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Prosím vás už se přestaňte uboze vymlouvat. V popisu voucheru určitě nebyly střevní potíže na následujících 5 hodin. A moc dobře vím, co je to krkovička, zabíjačky děláme každý rok. Mějte se hezky, toto je můj poslední komentář.
Vážený pane kodl, i tak si myslíme, že z 1000 ks prodaných voucherů, je 7 nespokojených zákazníků pořád dobré skóre.Příště si prosím pořádně pročtěte z čeho se akce skládá, takže pokud se trochu vyznáte, krkovice je prorostlé a tučné maso! Bohužel spousta spokojených zákazníků se nemá potřebu do diskuzí zapojovat. S pozdravem a poděkováním všem zákazníkům kolektiv Selské jizby
Zdravím ještě jednou. Rád bych se tedy ještě jednou vyjádřil ke
svému příspěvku, ale už opravdu naposledy, nějak mne to nebaví.
Neschovávám se za nick, to určitě ne, ale zároveň nevidím v dnešní
době sebemenšího důvodu uvádět zde své pravé jméno a nedejbože za
měsíc čelit žalobě od výše zmíněné restaurace za poškozování
dobrého jména (které mimochodem asi nemáte). To by asi bylo k přezdívce,
za kterou se „schovávám“. Dále bych rád uvedl, jak je vidět
u příspěvků uložených pod mým, více lidí mělo problémy podobného
rázu, jako jsem měl já, takže jde vidět, že si nevymyšlím a nejsem
podplacená konkurence. K dotazu, proč tedy vaši restauraci dále
navštěvuji, když mi nechutná, odpovím zcela jasně, od poslendího
incidentu (navštívil jsem vás 2×) už nenavštěvuji a ani nenavštívím.
I vaší reakcí na můj komentář jste lidem zde jasně dali najevo, že
něco není v pořádku a vy to víte, tak proč to zapírat. Napočítal jsem
7 komentářů, které píší, že restauraci nelze doporučit a defakto
dávají za pravdu mému komentáři. Nebudu se zde v této diskusi již dále
zapojovat, nemá to cenu. Ten kdo si chce udělat objektivní názor, nechť
vás navštíví a při troše štěstí i bude spokojen. Ten kdo štěstí
mít nebude, jako jsem neměl já, spokojen nebude a již se k vám nevrátí,
protože nespokojeného zákazníka zpět nezískáte. Pro komentář od pana
Pepína. Restauraci jsem podruhé navštívil proto, protože jsem jasně
napsal, že má první návštěva této restaurace v živote byla
o tataráku, a ten se dal, jak jsem již napsal ve svém prvním příspěvku,
jen jsem kritizoval velmi pomalou obsluhu.
Mějte se hezky, všem přeji ať si udělají o voucherech této restaurace
obrázek sami. Nikoho tady napadat nebudu a ani se napadat nenechám, proto se
již raději zapojovat nebudu. hezký den
Dobrý den, je možné se o tataráček podělit a dát si ho na půl s kamarádkou jen jako chuťovku k pivu?
Dobrý den,
Záleží jen na Vás, kolik vás na tatarák příjde. 300 gramů bude pro
dvě určitě stačit :-)
Nesouhlasím s příspěvkem Pana Kodla či Kubi.. Tatarák či jiné jídlo je v této restauraci výborný.. Jsem častým hostem a mohu tuto restauraci jen doporučit… Akce jak na Tatarský biftek tak i na krkovičku byla skvělá!!! Sama jsem byla svědkem kdy i lidé si o tuto akci sami řekli.. Takže finanční stránka Pane Kodle to asi nebude????
Ať,se daří vaší restauraci,máte Pavla Čupa,nejlepšího šefkuchaře v republice,jídlo je výborné i obsluha jen tak dál!!!!!
chci se zeptat, dostanu tatarák už namíchaný ? nebo si ho ochutím a namíchám sama?
Dobrý den, tatarák se podává nenamíchaný. Pouze na přání zákazníka ho namíchá kuchař.
zakoupene,hotove,vyrizene:)
Děkujeme, těšíme se na Vás!
Zdravím, já už na tatarák jednou byl a myslím,že mohu jen doporučit. Chutnalo mi, maso bylo kvalitní a obsluha taky super.
Děkujeme
Dobrý den,
na Slevomatu jsem pořádal taky akci a jsou bohužel mezí náma tací, kteří
závidí a nedokážou si přiznat že nejsou sami uspěšní nebo alespoň tak
kreativní.
Přeju hodně spokojených zákazníků a hlavně pevné nervy.
Děkujeme
Já byl v tomto podniku na tatarák jednou (bez akce) a vpodstatě jsem byl
s jídlem spokojen.
Snad jen,kdyby byl tataráček připraven třením a ne mletím.. Nicméně mi
chutnalo,obsluha byla příjemná a proto děkuji za nabídku,kterou si jistě
nenechám ujít a voucher si koupím. Kamil Jandera
Děkujeme a těšíme se na Vás!
Absolutně souhlasím s příspěvkem „Kódl“ byl jsem jednou na
krkovici a již nikdy více,obsluha děs a jídlo ještě větší,jediné
pozitivum bylo,že jsem nemusel navštívit wc. NEDOPORUČUJI !!!
Reakce typu Pepíno jsou jasného původu…
Jak to tu pročítám tak nabívám dojmu, že stále jsou mezi námi tací, kteří než aby něco řešili na místě tak pak znechucují a odrazují jíné. Napadá mne otázka proč takto činí? Co z toho ten člověk má? A zajímalo by mne jestli tito jedinci, když s restaurace odcházejí a obsluha se ho ptá jak si pochutnali řeknou jak to ve skutečnosti bylo a nebo tvrdí, že byli spokojeni a pak si tu stěžují. :-)
Víte pane Pepíno, obsluze jsem jasně řekl, že ten steak z krkovičky nebyl nic moc…Přeju vám pěkný den
Já měla 3 vouchery na tatarák a jeden byl lepší než druhý!Maso čerstvé, červeňoučké, voňavé!Na výběr jsme dostali topinky smažené, na sucho nebo opečené tousty.Vybrali jsme si všechny tři druhy.Obsluha byla perfektní, nic pro ně nebyl problém.Do restaurace chodím i na menu a nikdy jsem neměla důvod si stěžovat.Díky a jen tak dál.
Děkujeme
Tak tedy nevím zda mám či nemá m zakoupit voucher a na tataráček zajít. Jsem labužník a milovník tataráčku a tak se zeptám zda si ho mohu míchat sám a nebo mi ho namíchá kuchař a jestli topinky děláte jen na „mokro“ a nebo i na „sucho“?
Dobrý den pane Toníku,
Tatarák Vám připravíme podle Vašeho přání, můžete si ho namíchat sám
nebo Vám ho namíchá kuchař, záleží na Vás. Topinky na sucho nejsou
problém.
Děkuji Vám za informaci a jestliže je to tak jak říkáte, rád voucher koupím a zajdu. :-)
Těšíme se na Vás :-)
Dobrý den,
Měla jsem voucher na obě dvě akce, v obou případech jsem byla naprosto
spokojená, jídlo perfektní, obsluha na 1 s hvězdičkou. Už se těším na
tatarák. Doporučuji všem.
Akci na tatarák opakujeme na přání spokojených zákazníků, kteří
tatarák chválili, a že jich nebylo málo.
V případě obou akcí jsme byli velice potěšeni chválou, kterou jsme od
většiny zákazníků dostávali.
Dobrý den,
Myslím si, že je na místě, aby jsme se jménem retaurace vyjádřili
k těmto negativním komentářům, které nás velice překvapili a znepokoji.
V průběhu obou akcí, jak na tatarák tak na chalupářský steak jsme se
nesetklai s žádnou přímou kritikou nebo stížností, a to se v obou
případech prodala kolem 500 voucherů. Nikdo si nestěžoval přímo
v restauraci ani mailem nebo telefonicky. Domníváme se, že kritika v této
diskuzi není oprávněná.
Taky nemohu návštěvu Selské Jizby doporučit. Byl jsem na předešlé akci s Tatarákem a nebyl vůbec dobrý. Obsluha pohodová, ale Tatarák určitě ne.
A můžete nám napsat co Vám na tataráku nechutnalo?
Jestli se muzu pridat, zazil jsem horsi tatarak, ale Vas nepatri k nejlepsim. Tesil jsem se, protoze mam Vasi restauraci rad a tatarak miluju, ale u Vas jsem ho mel prvne. Maso mi prislo takove tucnejsi (mastne) , jakoby to nebyla prava libova svickova, taky malo slany, ale to je uz zalezitost chuti. Vse ostatni bylo v restauraci v pohode, obsluha i prostredi jako vzdy prijemne.
Dobrý den pane „Mike“
Tatarák se v naši restauraci vždy připravuje z pravé hovězí
svíčkové.
Milý pane Kódle,
já být majitelem jmenované restaurace tak si Vás vyhledám a proplesknu Vás
jako malé děcko.
Tak byl jste tam prvně a už tehdy jste nebyl 100% spokojen, tudíž proč jste
tam lezl podruhé? Notabene pokud jste byl nespokojen podruhé, proč jste to
neřešil na místě?
Já osobně Slevomat navštěvuji již delší dobu a již mnoho voucherů jsem
využil a ne vždy jsem byl 100% spokojen, ale vždy jsem to buď přešel a
nebo jednou řešil na místě. Tehdy jsem v nabízené zlevněné pizze našel
zapečenou vosu či co to bylo, obsluhu jsem upozornil a pizza byla vymněněna
a dones pizzerii navštěvuji. Takže takto pane kódle se řeší nepříjemné
situace. :-)
Je možné nechat si na místě maso upravit na velký pečený karbanátek? Nějak nejsem fanda syrového masa… :-/
Je možné udělat vše co si budete přát : )
Zdravím, důrazně vám nedoporučují navštěvovat na vouchery restauraci
Selská Jizba. Nejsem žádná konkurence, ani nic takového, ale mám již dvě
zkušenosti s návštěvou této restaurace na vouchery a obě dvě byly
strašné, ta poslední druhá nejhorší.
První voucher byl tatarák s pivem, ten se dal, až na pomalou obsluhu. Druhý
voucher byl steak z krkovičky a to vám musím říct, to bylo teda něco.
Nechápu jak si někdo dovolí napsat slovo steak, nedalo se to jíst, byla to
tlustá hužva, plná nasáklého oleje která se nedala ani řezat, natož
jíst. Vedle nás seděl jiný mladý pár také na tomto voucheru a také
nevypadal moc šťastně. Jídlo bylo opravdu hrozné, servírované na
prasklém dřevě, kde v prasklině byly zbytky předchozího jídla, opravdu
odporné. 10 minut po odchodu z restaurace mě chytnuly střevní potíže a
musel jsem vyhledat WC na trošku delší dobu. I opékačky byly
nepoživatelné, nasáklé olejem jakou houba. Tato restaurace se
voucherováním snaží asi vyřešit své finanční potíže a zákazníky
s voucherem opravdu odbývá a i kolegové ze zaměstnání, kterým jsem
před druhou návštěvou voucher a tuto restauraci doporučil, mi pak pěkně
poděkovaly (ironie..)
Udělejte si obrázek a restauraci klidně na voucher navštivte, ale poté
budete zklamaní, jako jsem byl já.
No.. koukam, ze tady mel nekdo proste jen smulu – ja byla v Jizbe jak na tatarak, tak i na ten steak a nemuzu nic vytknout.. dobre, mozna bych jen taky asi neservirovala steak na tom drevenem prkenku, pac to bylo trochu neprakticke, ale jinak jsem byla naprosto spokojena.. ze by bylo neco nasakle olejem nebo se objevily nejake pozustatky pro predchozim jidle, to ne.. a obsluha je fajn, nelouda se a je vzdy prijemna.. Takze mam zakoupeny dalsi poukazy..
Dobrý den pane „kódl“,
Vaše komentáře mne opravdu baví.Když máte tak strašnou zkušenost
s naší restaurací, tak proč ji dál navštěvujete a ještě k tomu
doporučujete? Akce asi nebudou tak hrozné jak píšete, když je zákazníci
chváli a sami nás prosí o další. Jste přesně prototyp zákazníka,
který se nají, pochválí, poděkuje a doma v teple v anonymitě zkritizuje.
Příště buďte tak férový a řešte to na místě. Nebo se alespoň
neschovávejte za nick.
Já musím souhlasit s panem „kódl“. Měli jsme zakoupený voucher na tatarák, který maso snad ani neviděl. Radši nechci vědět, co tam bylo namleto. A o přemaštěných topinkách ani nemluvím… Nedoporučuji.
Mno a řešila jste to s někým s obsluhy a nebo až tady a teď?
Také jsem navštívil tuhle restauraci na vouchery „steaky z krkovičky“ měli jsme 4 steaky z toho jeden se zdál že maso již není čerstvé ale zašle (chutově hnusne) jeden steak byl uplně vysušeny a všechny byli totálně nasákle olejem. Ze 4 steaků jenom jeden se dál jíst. Příloha nasákla olejem. Jednou jsem tam byl a už nikdy více. Taky tuhle restauraci nedoporučuji.
Ještě dodatek. Všichni jsme dostali poté žaludeční potíže a strávili jsme zbytek dne pendlovaním mezi WC a prací.
Bohužel se musím také přidat. Steak mi chutnal – nepřišel mi zkažený, ale velmi, velmi tučný + spousta oleje – ani jsem ho nedojedla celý. Přesto jsem nijak neměla potřebu si stěžovat obsluze. Ovšem celou noc jsem strávila v křečích a pendlováním z postele na WC. Takže příště se steaku z krkovičky vyhnu. Přesto není vyloučené, že tataráku dám šanci, třeba to byla výjimka…
Také mám bohužel špatnou zkušenost – steak z krkovičky byl hrozný – maso bylo opravdu samá šlacha a bylo podávané na prkénku, které ledacos pamatovalo. Vzhledem k tomu, že jsem na večeři pozvala své známé, mi bylo dost trapně. Obsluha nebyla vůbec příjemná, měli jsme pocit, že jsme ti, kteří si nemohou dovolit za jídlo pořádně zaplatit, tak využívají vouchery. Seděli jsme hned vedle toalet – další mínus.Takže za mě a mé přátele do této restaurace – nikdy více !!
Já tam byl a vše SUPER!
Hele „kódl“, kolik máš ještě těch účtů? :DD
také jsem se cítil podobně..
Zdravím, píši jen své příspěvky pod svým nickem kódl, nemám potřebu tady psát X negativních příspěvků na podobné téma. jde vidět, že podobnou zkušenost má více lidí a daná restaurace vše jen popírá.. Nečekal jsem že se pod mým příspěvkem rozvine taková diskuse.
Vážený pane kódl,
evidentně máte potřebu tady psát x negativních komentářů. Naše
prosperující restaurace se stálou a věrnou klientelou opravdu nemá
zapotřebí něco popírat.
Mějte se krásně a těšíme se na Vaše další komentáře při
příští akci.
zdravím, přeju vám to. Tímto vaším přístupem jste se mi opravdu když to takto musím říct zhnusili. Já tady píšu komentáře výhradně pod svou přezdívkou kódl a pokud to neumíte akceptovat, že vše nebylo OKej, čili v pořádku a musíte se uchylovat jen k pomlouvání a říkání, že negativní komentáře píšu jen já pod jinými nicky, tak jste opravdu hodně ubozí a ztratili jste zákazníka. Už se opravdu nebudu snižovat ke komunikaci s vámi, když nejste schopni přijmout jasnou, ne-sprostou, spisovnou kritiku.
Tak si spočítejte, kolik komentářů jste pod svým nickem napsal.
je nějaké omezení do kdy je třeba slevu vybrat?
Dobrý den lala :) Ano, je. Platnost voucheru a otevírací doba restaurace. Vše máte po pravé straně nabídky :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, je možné celou porci (vámi ochucenou) zabalit, aby jsme si ji (třeba po telef. domluvě) jen vyzvedli? Děkuji za odpověď
Dobrý večer,
Ano, je to možné.