Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.

190 Kč za 300gramový tatarský biftek z mleté hovězí svíčkové. Masová specialitka s horou topinek v Selské jizbě se slevou 51 %.

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak uplatnit
Benefity
kódl

Prosím vás už se přestaňte uboze vymlouvat. V popisu voucheru určitě nebyly střevní potíže na následujících 5 hodin. A moc dobře vím, co je to krkovička, zabíjačky děláme každý rok. Mějte se hezky, toto je můj poslední komentář.

Selská jizba

Vážený pane kodl, i tak si myslíme, že z 1000 ks prodaných voucherů, je 7 nespokojených zákazníků pořád dobré skóre.Příště si prosím pořádně pročtěte z čeho se akce skládá, takže pokud se trochu vyznáte, krkovice je prorostlé a tučné maso! Bohužel spousta spokojených zákazníků se nemá potřebu do diskuzí zapojovat. S pozdravem a poděkováním všem zákazníkům kolektiv Selské jizby

kódl

Zdravím ještě jednou. Rád bych se tedy ještě jednou vyjádřil ke svému příspěvku, ale už opravdu naposledy, nějak mne to nebaví. Neschovávám se za nick, to určitě ne, ale zároveň nevidím v dnešní době sebemenšího důvodu uvádět zde své pravé jméno a nedejbože za měsíc čelit žalobě od výše zmíněné restaurace za poškozování dobrého jména (které mimochodem asi nemáte). To by asi bylo k přezdívce, za kterou se „schovávám“. Dále bych rád uvedl, jak je vidět u příspěvků uložených pod mým, více lidí mělo problémy podobného rázu, jako jsem měl já, takže jde vidět, že si nevymyšlím a nejsem podplacená konkurence. K dotazu, proč tedy vaši restauraci dále navštěvuji, když mi nechutná, odpovím zcela jasně, od poslendího incidentu (navštívil jsem vás 2×) už nenavštěvuji a ani nenavštívím. I vaší reakcí na můj komentář jste lidem zde jasně dali najevo, že něco není v pořádku a vy to víte, tak proč to zapírat. Napočítal jsem 7 komentářů, které píší, že restauraci nelze doporučit a defakto dávají za pravdu mému komentáři. Nebudu se zde v této diskusi již dále zapojovat, nemá to cenu. Ten kdo si chce udělat objektivní názor, nechť vás navštíví a při troše štěstí i bude spokojen. Ten kdo štěstí mít nebude, jako jsem neměl já, spokojen nebude a již se k vám nevrátí, protože nespokojeného zákazníka zpět nezískáte. Pro komentář od pana Pepína. Restauraci jsem podruhé navštívil proto, protože jsem jasně napsal, že má první návštěva této restaurace v živote byla o tataráku, a ten se dal, jak jsem již napsal ve svém prvním příspěvku, jen jsem kritizoval velmi pomalou obsluhu.

Mějte se hezky, všem přeji ať si udělají o voucherech této restaurace obrázek sami. Nikoho tady napadat nebudu a ani se napadat nenechám, proto se již raději zapojovat nebudu. hezký den

mia

Dobrý den, je možné celou porci (vámi ochucenou) zabalit, aby jsme si ji (třeba po telef. domluvě) jen vyzvedli? Děkuji za odpověď

Selská jizba

Dobrý večer,

Ano, je to možné.

Lucie

Dobrý den, je možné se o tataráček podělit a dát si ho na půl s kamarádkou jen jako chuťovku k pivu?

Selská jizba

Dobrý den,
Záleží jen na Vás, kolik vás na tatarák příjde. 300 gramů bude pro dvě určitě stačit :-)

Miska

Nesouhlasím s příspěvkem Pana Kodla či Kubi.. Tatarák či jiné jídlo je v této restauraci výborný.. Jsem častým hostem a mohu tuto restauraci jen doporučit… Akce jak na Tatarský biftek tak i na krkovičku byla skvělá!!! Sama jsem byla svědkem kdy i lidé si o tuto akci sami řekli.. Takže finanční stránka Pane Kodle to asi nebude????

Soňa

Ať,se daří vaší restauraci,máte Pavla Čupa,nejlepšího šefkuchaře v republice,jídlo je výborné i obsluha jen tak dál!!!!!

ina

chci se zeptat, dostanu tatarák už namíchaný ? nebo si ho ochutím a namíchám sama?

Selská jizba

Dobrý den, tatarák se podává nenamíchaný. Pouze na přání zákazníka ho namíchá kuchař.

Pavel

zakoupene,hoto­ve,vyrizene:)

Selská jizba

Děkujeme, těšíme se na Vás!

Pavel

Zdravím, já už na tatarák jednou byl a myslím,že mohu jen doporučit. Chutnalo mi, maso bylo kvalitní a obsluha taky super.

Selská jizba

Děkujeme

J. Kwiek

Dobrý den,
na Slevomatu jsem pořádal taky akci a jsou bohužel mezí náma tací, kteří závidí a nedokážou si přiznat že nejsou sami uspěšní nebo alespoň tak kreativní.

Přeju hodně spokojených zákazníků a hlavně pevné nervy.

Selská jizba

Děkujeme

K.Jandera

Já byl v tomto podniku na tatarák jednou (bez akce) a vpodstatě jsem byl s jídlem spokojen.
Snad jen,kdyby byl tataráček připraven třením a ne mletím.. Nicméně mi chutnalo,obsluha byla příjemná a proto děkuji za nabídku,kterou si jistě nenechám ujít a voucher si koupím. Kamil Jandera

Selská jizba

Děkujeme a těšíme se na Vás!

P.Olšák

Absolutně souhlasím s příspěvkem „Kódl“ byl jsem jednou na krkovici a již nikdy více,obsluha děs a jídlo ještě větší,jediné pozitivum bylo,že jsem nemusel navštívit wc. NEDOPORUČUJI !!!
Reakce typu Pepíno jsou jasného původu…

Pepíno

Jak to tu pročítám tak nabívám dojmu, že stále jsou mezi námi tací, kteří než aby něco řešili na místě tak pak znechucují a odrazují jíné. Napadá mne otázka proč takto činí? Co z toho ten člověk má? A zajímalo by mne jestli tito jedinci, když s restaurace odcházejí a obsluha se ho ptá jak si pochutnali řeknou jak to ve skutečnosti bylo a nebo tvrdí, že byli spokojeni a pak si tu stěžují. :-)

kódl

Víte pane Pepíno, obsluze jsem jasně řekl, že ten steak z krkovičky nebyl nic moc…Přeju vám pěkný den

Krista

Já měla 3 vouchery na tatarák a jeden byl lepší než druhý!Maso čerstvé, červeňoučké, voňavé!Na výběr jsme dostali topinky smažené, na sucho nebo opečené tousty.Vybrali jsme si všechny tři druhy.Obsluha byla perfektní, nic pro ně nebyl problém.Do restaurace chodím i na menu a nikdy jsem neměla důvod si stěžovat.Díky a jen tak dál.

Selská jizba

Děkujeme

Toník

Tak tedy nevím zda mám či nemá m zakoupit voucher a na tataráček zajít. Jsem labužník a milovník tataráčku a tak se zeptám zda si ho mohu míchat sám a nebo mi ho namíchá kuchař a jestli topinky děláte jen na „mokro“ a nebo i na „sucho“?

Selská jizba

Dobrý den pane Toníku,

Tatarák Vám připravíme podle Vašeho přání, můžete si ho namíchat sám nebo Vám ho namíchá kuchař, záleží na Vás. Topinky na sucho nejsou problém.

Toník

Děkuji Vám za informaci a jestliže je to tak jak říkáte, rád voucher koupím a zajdu. :-)

Selská jizba

Těšíme se na Vás :-)

Lenny

Dobrý den,

Měla jsem voucher na obě dvě akce, v obou případech jsem byla naprosto spokojená, jídlo perfektní, obsluha na 1 s hvězdičkou. Už se těším na tatarák. Doporučuji všem.

Selská jizba

Akci na tatarák opakujeme na přání spokojených zákazníků, kteří tatarák chválili, a že jich nebylo málo.
V případě obou akcí jsme byli velice potěšeni chválou, kterou jsme od většiny zákazníků dostávali.

Selská jizba

Dobrý den,

Myslím si, že je na místě, aby jsme se jménem retaurace vyjádřili k těmto negativním komentářům, které nás velice překvapili a znepokoji. V průběhu obou akcí, jak na tatarák tak na chalupářský steak jsme se nesetklai s žádnou přímou kritikou nebo stížností, a to se v obou případech prodala kolem 500 voucherů. Nikdo si nestěžoval přímo v restauraci ani mailem nebo telefonicky. Domníváme se, že kritika v této diskuzi není oprávněná.

Kuba

Taky nemohu návštěvu Selské Jizby doporučit. Byl jsem na předešlé akci s Tatarákem a nebyl vůbec dobrý. Obsluha pohodová, ale Tatarák určitě ne.

Selská jizba

A můžete nám napsat co Vám na tataráku nechutnalo?

Mike

Jestli se muzu pridat, zazil jsem horsi tatarak, ale Vas nepatri k nejlepsim. Tesil jsem se, protoze mam Vasi restauraci rad a tatarak miluju, ale u Vas jsem ho mel prvne. Maso mi prislo takove tucnejsi (mastne) , jakoby to nebyla prava libova svickova, taky malo slany, ale to je uz zalezitost chuti. Vse ostatni bylo v restauraci v pohode, obsluha i prostredi jako vzdy prijemne.

Selská jizba

Dobrý den pane „Mike“

Tatarák se v naši restauraci vždy připravuje z pravé hovězí svíčkové.

Pepíno

Milý pane Kódle,
já být majitelem jmenované restaurace tak si Vás vyhledám a proplesknu Vás jako malé děcko.
Tak byl jste tam prvně a už tehdy jste nebyl 100% spokojen, tudíž proč jste tam lezl podruhé? Notabene pokud jste byl nespokojen podruhé, proč jste to neřešil na místě?
Já osobně Slevomat navštěvuji již delší dobu a již mnoho voucherů jsem využil a ne vždy jsem byl 100% spokojen, ale vždy jsem to buď přešel a nebo jednou řešil na místě. Tehdy jsem v nabízené zlevněné pizze našel zapečenou vosu či co to bylo, obsluhu jsem upozornil a pizza byla vymněněna a dones pizzerii navštěvuji. Takže takto pane kódle se řeší nepříjemné situace. :-)

Honza

Je možné nechat si na místě maso upravit na velký pečený karbanátek? Nějak nejsem fanda syrového masa… :-/

Selská jizba

Je možné udělat vše co si budete přát : )

kódl

Zdravím, důrazně vám nedoporučují navštěvovat na vouchery restauraci Selská Jizba. Nejsem žádná konkurence, ani nic takového, ale mám již dvě zkušenosti s návštěvou této restaurace na vouchery a obě dvě byly strašné, ta poslední druhá nejhorší.
První voucher byl tatarák s pivem, ten se dal, až na pomalou obsluhu. Druhý voucher byl steak z krkovičky a to vám musím říct, to bylo teda něco. Nechápu jak si někdo dovolí napsat slovo steak, nedalo se to jíst, byla to tlustá hužva, plná nasáklého oleje která se nedala ani řezat, natož jíst. Vedle nás seděl jiný mladý pár také na tomto voucheru a také nevypadal moc šťastně. Jídlo bylo opravdu hrozné, servírované na prasklém dřevě, kde v prasklině byly zbytky předchozího jídla, opravdu odporné. 10 minut po odchodu z restaurace mě chytnuly střevní potíže a musel jsem vyhledat WC na trošku delší dobu. I opékačky byly nepoživatelné, nasáklé olejem jakou houba. Tato restaurace se voucherováním snaží asi vyřešit své finanční potíže a zákazníky s voucherem opravdu odbývá a i kolegové ze zaměstnání, kterým jsem před druhou návštěvou voucher a tuto restauraci doporučil, mi pak pěkně poděkovaly (ironie..)
Udělejte si obrázek a restauraci klidně na voucher navštivte, ale poté budete zklamaní, jako jsem byl já.

Lucy

No.. koukam, ze tady mel nekdo proste jen smulu – ja byla v Jizbe jak na tatarak, tak i na ten steak a nemuzu nic vytknout.. dobre, mozna bych jen taky asi neservirovala steak na tom drevenem prkenku, pac to bylo trochu neprakticke, ale jinak jsem byla naprosto spokojena.. ze by bylo neco nasakle olejem nebo se objevily nejake pozustatky pro predchozim jidle, to ne.. a obsluha je fajn, nelouda se a je vzdy prijemna.. Takze mam zakoupeny dalsi poukazy..

Selská jizba

Dobrý den pane „kódl“,
Vaše komentáře mne opravdu baví.Když máte tak strašnou zkušenost s naší restaurací, tak proč ji dál navštěvujete a ještě k tomu doporučujete? Akce asi nebudou tak hrozné jak píšete, když je zákazníci chváli a sami nás prosí o další. Jste přesně prototyp zákazníka, který se nají, pochválí, poděkuje a doma v teple v anonymitě zkritizuje. Příště buďte tak férový a řešte to na místě. Nebo se alespoň neschovávejte za nick.

Eva

Já musím souhlasit s panem „kódl“. Měli jsme zakoupený voucher na tatarák, který maso snad ani neviděl. Radši nechci vědět, co tam bylo namleto. A o přemaštěných topinkách ani nemluvím… Nedoporučuji.

Pepíno

Mno a řešila jste to s někým s obsluhy a nebo až tady a teď?

Adam

Také jsem navštívil tuhle restauraci na vouchery „steaky z krkovičky“ měli jsme 4 steaky z toho jeden se zdál že maso již není čerstvé ale zašle (chutově hnusne) jeden steak byl uplně vysušeny a všechny byli totálně nasákle olejem. Ze 4 steaků jenom jeden se dál jíst. Příloha nasákla olejem. Jednou jsem tam byl a už nikdy více. Taky tuhle restauraci nedoporučuji.

Adam

Ještě dodatek. Všichni jsme dostali poté žaludeční potíže a strávili jsme zbytek dne pendlovaním mezi WC a prací.

Jana

Bohužel se musím také přidat. Steak mi chutnal – nepřišel mi zkažený, ale velmi, velmi tučný + spousta oleje – ani jsem ho nedojedla celý. Přesto jsem nijak neměla potřebu si stěžovat obsluze. Ovšem celou noc jsem strávila v křečích a pendlováním z postele na WC. Takže příště se steaku z krkovičky vyhnu. Přesto není vyloučené, že tataráku dám šanci, třeba to byla výjimka…

Hanka

Také mám bohužel špatnou zkušenost – steak z krkovičky byl hrozný – maso bylo opravdu samá šlacha a bylo podávané na prkénku, které ledacos pamatovalo. Vzhledem k tomu, že jsem na večeři pozvala své známé, mi bylo dost trapně. Obsluha nebyla vůbec příjemná, měli jsme pocit, že jsme ti, kteří si nemohou dovolit za jídlo pořádně zaplatit, tak využívají vouchery. Seděli jsme hned vedle toalet – další mínus.Takže za mě a mé přátele do této restaurace – nikdy více !!

Petr

Já tam byl a vše SUPER!
Hele „kódl“, kolik máš ještě těch účtů? :DD

kódl

také jsem se cítil podobně..

kódl

Zdravím, píši jen své příspěvky pod svým nickem kódl, nemám potřebu tady psát X negativních příspěvků na podobné téma. jde vidět, že podobnou zkušenost má více lidí a daná restaurace vše jen popírá.. Nečekal jsem že se pod mým příspěvkem rozvine taková diskuse.

Selská jizba

Vážený pane kódl,
evidentně máte potřebu tady psát x negativních komentářů. Naše prosperující restaurace se stálou a věrnou klientelou opravdu nemá zapotřebí něco popírat.
Mějte se krásně a těšíme se na Vaše další komentáře při příští akci.

kódl

zdravím, přeju vám to. Tímto vaším přístupem jste se mi opravdu když to takto musím říct zhnusili. Já tady píšu komentáře výhradně pod svou přezdívkou kódl a pokud to neumíte akceptovat, že vše nebylo OKej, čili v pořádku a musíte se uchylovat jen k pomlouvání a říkání, že negativní komentáře píšu jen já pod jinými nicky, tak jste opravdu hodně ubozí a ztratili jste zákazníka. Už se opravdu nebudu snižovat ke komunikaci s vámi, když nejste schopni přijmout jasnou, ne-sprostou, spisovnou kritiku.

Selská jizba

Tak si spočítejte, kolik komentářů jste pod svým nickem napsal.

lala

je nějaké omezení do kdy je třeba slevu vybrat?

Slevomat

Dobrý den lala :) Ano, je. Platnost voucheru a otevírací doba restaurace. Vše máte po pravé straně nabídky :)

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru