Nový dotaz
Přidáním dotazu souhlasíte se zveřejněním vyplněného jména a obsahu příspěvku. Příspěvky se závadným obsahem jsme nuceni odstraňovat, stejně jako příspěvky odkazující na konkurenční portály či e‑shopy nebo příspěvky, které k dané nabídce nejsou relevantní. Otázky, podněty nebo stížnosti, které se nevztahují k této nabídce, směřujte na náš kontaktní formulář nebo volejte +420 222 745 354.
Dobrý den, chtěla bych se ubytovat v hotelu s přítelem na 2 noci, 6. až 8.8.
Bude stačit se prokázat na místě wouchrem o zaplacení . Přímo hotel píše ,že je tam vse digitalizované..přichod i odchod… nevím jestli tomu budu rozumět , neumím německy. BUDE TAM RECEPCE S LIDMI K UBYTOVÁNÍ?Děkuji za odpověď . Dagmar Baslerová .
Dobrý den, Dagmar, děkuji za váš dotaz.
Po vytvoření rezervace už máte termín ubytování zajištěn a na místě stačí uvést jméno nebo kód voucheru.
Hotel má sice digitalizovaný systém příjezdu a odjezdu, ale na místě je i recepce s personálem, který vám bude k dispozici – a to i v angličtině. Pokud německy nemluvíte, určitě se domluvíte jinak a vše proběhne hladce.
S přáním krásného dne, Klára