
Termín
Platnost do 2. 5. 2025.
V ceně
- 1 kolo v Porsche podle výběru na závodním okruhu v Salzburgu:
- Porsche 991.2 GT3 Clubsport, ročník 2019
- Porsche 997.2 GT3 Clubsport, ročník 2011
- Porsche 993 RS Clone, ročník 1995
- Porsche 964 Carrera okruhová verze, ročník 1991
- Porsche 911 model S, ročník 1969
- Porsche 911 GT3 CUP, ročník 2004
- Instruktor po celou dobu jízdy
- Palivo na celou dobu jízdy
- Malé občerstvení v boxech (káva, voda, studená kuchyně)
Omezení
- Vůz mohou řídit pouze osoby starší 18 let s platným řidičským průkazem skupiny B.
- V zimě jízdy neprobíhají a jezdí se zpravidla od dubna.
- Rezervace: Akce je na konkrétní termín 2. 5. 2025. Doporučuje se před termínem spojit s Adventure 911 a domluvit se na podrobnostech, a to na tel. 739 577 996 nebo na e‑mailu chci@adventure911.cz.
- Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně v pracovní dny nejpozději 21 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s poskytovatelem služby.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Termín
Platnost do 2. 5. 2025.
V ceně
- 2 kola v Porsche podle výběru na závodním okruhu v Salzburgu:
- Porsche 991.2 GT3 Clubsport, ročník 2019
- Porsche 997.2 GT3 Clubsport, ročník 2011
- Porsche 993 RS Clone, ročník 1995
- Porsche 964 Carrera okruhová verze, ročník 1991
- Porsche 911 model S, ročník 1969
- Porsche 911 GT3 CUP, ročník 2004
- Instruktor po celou dobu jízdy
- Palivo na celou dobu jízdy
- Malé občerstvení v boxech (káva, voda, studená kuchyně)
Omezení
- Vůz mohou řídit pouze osoby starší 18 let s platným řidičským průkazem skupiny B.
- V zimě jízdy neprobíhají a jezdí se zpravidla od dubna.
- Rezervace: Akce je na konkrétní termín 2. 5. 2025. Doporučuje se před termínem spojit s Adventure 911 a domluvit se na podrobnostech, a to na tel. 739 577 996 nebo na e‑mailu chci@adventure911.cz.
- Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně v pracovní dny nejpozději 21 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s poskytovatelem služby.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Termín
Platnost do 2. 5. 2025.
V ceně
- 4 kola v Porsche podle výběru na závodním okruhu v Salzburgu:
- Porsche 991.2 GT3 Clubsport, ročník 2019
- Porsche 997.2 GT3 Clubsport, ročník 2011
- Porsche 993 RS Clone, ročník 1995
- Porsche 964 Carrera okruhová verze, ročník 1991
- Porsche 911 model S, ročník 1969
- Porsche 911 GT3 CUP, ročník 2004
- Instruktor po celou dobu jízdy
- Palivo na celou dobu jízdy
- Malé občerstvení v boxech (káva, voda, studená kuchyně)
Omezení
- Vůz mohou řídit pouze osoby starší 18 let s platným řidičským průkazem skupiny B.
- V zimě jízdy neprobíhají a jezdí se zpravidla od dubna.
- Rezervace: Akce je na konkrétní termín 2. 5. 2025. Doporučuje se před termínem spojit s Adventure 911 a domluvit se na podrobnostech, a to na tel. 739 577 996 nebo na e‑mailu chci@adventure911.cz.
- Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně v pracovní dny nejpozději 21 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s poskytovatelem služby.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Termín
Platnost do 2. 5. 2025.
V ceně
- 5 kol v Porsche podle výběru na závodním okruhu v Salzburgu:
- Porsche 991.2 GT3 Clubsport, ročník 2019
- Porsche 997.2 GT3 Clubsport, ročník 2011
- Porsche 993 RS Clone, ročník 1995
- Porsche 964 Carrera okruhová verze, ročník 1991
- Porsche 911 model S, ročník 1969
- Porsche 911 GT3 CUP, ročník 2004
- Instruktor po celou dobu jízdy
- Palivo na celou dobu jízdy
- Malé občerstvení v boxech (káva, voda, studená kuchyně)
Omezení
- Vůz mohou řídit pouze osoby starší 18 let s platným řidičským průkazem skupiny B.
- V zimě jízdy neprobíhají a jezdí se zpravidla od dubna.
- Rezervace: Akce je na konkrétní termín 2. 5. 2025. Doporučuje se před termínem spojit s Adventure 911 a domluvit se na podrobnostech, a to na tel. 739 577 996 nebo na e‑mailu chci@adventure911.cz.
- Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně v pracovní dny nejpozději 21 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s poskytovatelem služby.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Při počítání do tisíce má cenu začínat až od devíti set. Až tam se teprve zjeví ty nejlepší číslovky.
Konkrétně to jsou samozřejmě 911, 911 GT3, 964, 991, 993 a 997. Znalci produkce jedné německé automobilky už vědí – řeč je samozřejmě o modelech vozů značky Porsche. Všechny je má ve zcela unikátní sbírce společnost Adventure 911 a nejenže se s nimi ochotně pochlubí, ale ještě vás nechá se v nich projet.
A to konkrétně 2. května 2025 na ikonickém závodním okruhu Salzburgring v malebných rakouských Alpách. Závodní dráha byla poprvé otevřena v roce 1969. Leží v úzkém alpském údolí, má délku 4,2 km a unikátní design. To vše z ní činí trať, kde rozhoduje odvaha i preciznost.
Čekají vás dvě dlouhé rovinky, rozsáhlá a rychlá zatáčka v paddocku ve spodní části a úzká zatáčka v horní části trati. Díky své blízkosti k Salzburgu je to nejen ráj pro motorsportové fanoušky, ale i skvělý cíl na víkend plný rychlosti a horské scenérie.
Věděli jste, že… V minulosti okruh hostil legendární závody jako MotoGP, DTM a Evropský šampionát cestovních vozů (ETCC).

V čem se projedete?
Porsche 911 GT3 generace 997.2 bylo veřejnosti představeno již tradičně v rámci autosalonu v Ženevě a jeho výroba probíhala v letech 2009 až 2011. Poprvé v historii modelu 911 GT3 došlo na zvyšování objemu motoru, a to na 3 797 kubických centimetrů. Tyto hodnoty přenášela na zadní kola šestistupňová manuální převodovka. Přepracování se vedle motoru dočkal i podvozek a jeho nastavení. Poprvé u 911 GT3 došlo k použití Porsche Stability Management s vypínatelnou regulací trakce a stabilizačním systémem. Novinkou byla i kola s centrální maticí. V případě aerodynamiky poprvé uvádí, že nové zadní křídlo a kompletní obložení podvozku zvýšilo přítlak oproti předchozímu provedení o více než dvojnásobek. Zrychlení z 0 na 100 km/h tato generace 911 GT3 zvládala za 4,1 s a dosahovala maximální rychlosti 312 km/h. Tento konkrétní vůz má oproti běžné GT3 celorám, podvozek RS, upravený motor a závodní výfuk. |
Nejbrutálnější zrychlení, nejlepší chlazení, nejlepší brzdy. Takhle se psalo v Americe o modelu 993 z roku 1995. RS generace 993 zastupovala odlehčenou variantu představenou pro modelový rok 1995, ve srovnání se současností se vyznačovala úsporou hmotnosti například díky hliníkové kapotě nesené jedinou vzpěrou, pár deka uspořilo také odstranění ostřikovačů světlometů, tenčí prosklení a úbytek protihlukové izolace. Mezi další poznávací prvky základní výbavy patří přední spoiler, kryty prahů a hlavně nepřehlédnutelné zadní křídlo. Verze RS Clone má zvýšený výkon na skoro 300 koní, stavitelný podvozek a to vše umocňuje přenos na zadní kola šestistupňovou manuální převodovkou ze závodního speciálu 993 CUP. |
911 964 byla uvedena do prodeje v roce 1991. V zájmu snížení hmotnosti postrádala komfortní výbavu. Zákazníci museli oželet klimatizaci, elektrická okna, centrální zamykání, zadní sedačky, a dokonce i posilovač řízení. Odhlučnění motoru bylo minimální, okna tenčí, kapota byla z hliníku a přední anatomy dodávalo Recaro. Tato okruhová verze má příjemných 1 280 kilogramů. Motor 3,6 l posílil na 285 koní. Přední brzdy pochází z modelu Turbo a sedmnáctipalcová kola byla vyrobena z hořčíkové slitiny. S podvozkem určeným na okruhy byste se mohli z fleku postavit na startovní rošt Carrera Cupu. |
Rok 1969 přinesl první podstatné změny v řadě Porsche 911, která se nyní skládala ze tří modelů: 911 T, 911 E a 911 S. Všechny byly k dispozici v karosářských verzích kupé a Targa. T byl do roku 1972 karburován, zatímco E a S byly mechanicky vstřikovány. Na rozdíl od většiny výkonných vozů té doby se výkon neustále zvyšoval díky použití vstřikování paliva a série zvýšení zdvihového objemu 200 cm³, které vyvrcholilo v roce 1972 2,4litrovými vozy. T byl základní model s nejnižším výkonem. Byl ovladatelný a docela dostačující pro použití na ulici. E mělo o něco více koní a více luxusních prvků, zatímco S bylo autem pro víkendové závodníky. Tato verze 911S s 205 koni z roku 1969 je kus nostalgie, která dodá jedinečnost retro stylu. |
Porsche 991.2 GT3 z roku 2019 je zatím poslední vůz týmu Porsche motorsport. Vývoj je překotný a výkony šly od původních 360 koní z motoru a 3,6 litru výrazně nahoru. Toto 997.2 GT3 z roku 2011 a novější 991.2 GT3 z roku 2019 nemají žádné asistenty řízení, vše je jen na vás. Model 991.2 má výkon rovných 500 koní! |
Porsche 911 GT3 996 je svůj vlastní živočišný druh mezi všemi sporťáky. Když byste se zeptali znalců, přesněji tedy lidí, kteří pravidelně navštěvují okruhové dny, aby vybrali ten nejlepší stroj, bez dlouhého rozmýšlení zvolí právě Porsche 911. A ihned dodají, že to musí být model GT3. Je totiž autem, které v pohodě vyhraje pohárový závod a po vyhlášení vítězů a sprše z šampaňského do něj nový šampion nastoupí a dojede v klidu domů. Je to závodní auto na značkách, ale bez kompromisů jak na závodní dráze, tak na silnici. |