3* hotel v Rimini u moře: snídaně, polopenze či plná penze
Přehled nabídky
Termín
V období do 22. 9. 2025 podle dostupných kapacit. Váš termín se zarezervuje automaticky zakoupením voucheru.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 17 dní před začátkem pobytu.
Ubytování
- Ubytování ve dvoulůžkovém pokoji pro zvolený počet osob
- Až 2 děti do 3,9 let mají pobyt se stravou zdarma
Strava: Snídaně
- Snídaně formou bufetu pro všechny
Ostatní služby
- Zákonné pojištění proti úpadku cestovní kanceláře ve smyslu zákona č.159/1999 Sb.
Wi-Fi zdarma
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob, než umožňuje online rezervace, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu info@zanzo.cz nebo tel. +420 222 703 625.
Příplatek za děti či jiné další osoby v pokoji se vypočítá automaticky během rezervace dle vašeho zadání.
- Až 2 děti do 3,9 let mají pobyt s nárokem na lůžko a stravu zdarma.
- Všechny děti je vždy nutné zadat do objednávky, poté se vám vypočítá konečná cena. Pokud dítě nebude zadáno do objednávky, nevzniká mu nárok na pobyt.
- Ubytování nabízí dětské postýlky zdarma. Při rezervaci termínu si potvrďte jejich dostupnost. požadavek na postýlku uveďte do objednávky
- Hotel nabízí hlídaní dětí za poplatek, přesnou výši a podmínky využití služby se dozvíte na recepci.
- Ubytovací poplatek se platí přímo na místě v lokální měně, a to ve výši 2,50 € / osoba / noc.
- Domácí mazlíčci: dle aktuálního ceníku (požadavek zadejte do poznámek během objednávky)
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování: 10 €/noc (dle dostupnosti)
- Rezervaci můžete 17 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v „Moje nákupy“. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 17 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
- Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku „Potřebuji doklad pro FKSP“.
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Čerpání FKSP: Po dokončení objednávky vám bude okamžitě vytvořena Objednávka a Zálohová faktura. Po zaplacení budete mít ihned ke stažení také daňový doklad.
Nákup na firmu: Vyplníte-li v košíku údaje pro Nákup na firmu, po zaplacení objednávky vám automaticky vytvoříme daňový doklad. (Lze vyplnit také do 14 dní od zaplacení objednávky ve vašem profilu.)
Nabídka už není k dispozici
Nabídka již bohužel není k dispozici. Vyberte jinou variantu, nebo se podívejte na nabídky zde.
V této nabídce došlo ke změně.
Pro zobrazení aktuálních informací aktualizujte stránku.
Navrhované termíny
(- %)
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
Online termín lze zarezervovat maximálně dopředu. Termíny postupně doplňujeme. Online termín lze zarezervovat maximálně dopředu. Termíny postupně doplňujeme. | Online termín lze zarezervovat maximálně dopředu. Termíny postupně doplňujeme. Online termín lze zarezervovat maximálně dopředu. Termíny postupně doplňujeme. |
× Upravit
Termín
V období do 22. 9. 2025 podle dostupných kapacit. Váš termín se zarezervuje automaticky zakoupením voucheru.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 17 dní před začátkem pobytu.
Ubytování
- Ubytování ve dvoulůžkovém pokoji pro zvolený počet osob
- Až 2 děti do 3,9 let mají pobyt se stravou zdarma
Strava: Polopenze
- Snídaně formou bufetu pro všechny
- Tříchodové večeře pro všechny
Ostatní služby
- Zákonné pojištění proti úpadku cestovní kanceláře ve smyslu zákona č.159/1999 Sb.
Wi-Fi zdarma
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob, než umožňuje online rezervace, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu info@zanzo.cz nebo tel. +420 222 703 625.
Příplatek za děti či jiné další osoby v pokoji se vypočítá automaticky během rezervace dle vašeho zadání.
- Až 2 děti do 3,9 let mají pobyt s nárokem na lůžko a stravu zdarma.
- Všechny děti je vždy nutné zadat do objednávky, poté se vám vypočítá konečná cena. Pokud dítě nebude zadáno do objednávky, nevzniká mu nárok na pobyt.
- Ubytování nabízí dětské postýlky zdarma. Při rezervaci termínu si potvrďte jejich dostupnost. požadavek na postýlku uveďte do objednávky
- Hotel nabízí hlídaní dětí za poplatek, přesnou výši a podmínky využití služby se dozvíte na recepci.
- Ubytovací poplatek se platí přímo na místě v lokální měně, a to ve výši 2,50 € / osoba / noc.
- Domácí mazlíčci: dle aktuálního ceníku (požadavek zadejte do poznámek během objednávky)
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování: 10 €/noc (dle dostupnosti)
- Rezervaci můžete 17 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v „Moje nákupy“. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 17 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
- Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku „Potřebuji doklad pro FKSP“.
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Čerpání FKSP: Po dokončení objednávky vám bude okamžitě vytvořena Objednávka a Zálohová faktura. Po zaplacení budete mít ihned ke stažení také daňový doklad.
Nákup na firmu: Vyplníte-li v košíku údaje pro Nákup na firmu, po zaplacení objednávky vám automaticky vytvoříme daňový doklad. (Lze vyplnit také do 14 dní od zaplacení objednávky ve vašem profilu.)
Nabídka už není k dispozici
Nabídka již bohužel není k dispozici. Vyberte jinou variantu, nebo se podívejte na nabídky zde.
V této nabídce došlo ke změně.
Pro zobrazení aktuálních informací aktualizujte stránku.
Navrhované termíny
(- %)
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
Online termín lze zarezervovat maximálně dopředu. Termíny postupně doplňujeme. Online termín lze zarezervovat maximálně dopředu. Termíny postupně doplňujeme. | Online termín lze zarezervovat maximálně dopředu. Termíny postupně doplňujeme. Online termín lze zarezervovat maximálně dopředu. Termíny postupně doplňujeme. |
× Upravit
Termín
V období do 22. 9. 2025 podle dostupných kapacit. Váš termín se zarezervuje automaticky zakoupením voucheru.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 17 dní před začátkem pobytu.
Ubytování
- Ubytování ve dvoulůžkovém pokoji pro zvolený počet osob
- Až 2 děti do 3,9 let mají pobyt se stravou zdarma
Strava: Plná penze
- Snídaně formou bufetu pro všechny
- Tříchodové obědy a večeře pro všechny
Ostatní služby
- Zákonné pojištění proti úpadku cestovní kanceláře ve smyslu zákona č.159/1999 Sb.
Wi-Fi zdarma
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob, než umožňuje online rezervace, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu info@zanzo.cz nebo tel. +420 222 703 625.
Příplatek za děti či jiné další osoby v pokoji se vypočítá automaticky během rezervace dle vašeho zadání.
- Až 2 děti do 3,9 let mají pobyt s nárokem na lůžko a stravu zdarma.
- Všechny děti je vždy nutné zadat do objednávky, poté se vám vypočítá konečná cena. Pokud dítě nebude zadáno do objednávky, nevzniká mu nárok na pobyt.
- Ubytování nabízí dětské postýlky zdarma. Při rezervaci termínu si potvrďte jejich dostupnost. požadavek na postýlku uveďte do objednávky
- Hotel nabízí hlídaní dětí za poplatek, přesnou výši a podmínky využití služby se dozvíte na recepci.
- Ubytovací poplatek se platí přímo na místě v lokální měně, a to ve výši 2,50 € / osoba / noc.
- Domácí mazlíčci: dle aktuálního ceníku (požadavek zadejte do poznámek během objednávky)
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování: 10 €/noc (dle dostupnosti)
- Rezervaci můžete 17 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v „Moje nákupy“. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 17 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
- Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku „Potřebuji doklad pro FKSP“.
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Čerpání FKSP: Po dokončení objednávky vám bude okamžitě vytvořena Objednávka a Zálohová faktura. Po zaplacení budete mít ihned ke stažení také daňový doklad.
Nákup na firmu: Vyplníte-li v košíku údaje pro Nákup na firmu, po zaplacení objednávky vám automaticky vytvoříme daňový doklad. (Lze vyplnit také do 14 dní od zaplacení objednávky ve vašem profilu.)
Nabídka už není k dispozici
Nabídka již bohužel není k dispozici. Vyberte jinou variantu, nebo se podívejte na nabídky zde.
V této nabídce došlo ke změně.
Pro zobrazení aktuálních informací aktualizujte stránku.
Navrhované termíny
(- %)
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
Online termín lze zarezervovat maximálně dopředu. Termíny postupně doplňujeme. Online termín lze zarezervovat maximálně dopředu. Termíny postupně doplňujeme. | Online termín lze zarezervovat maximálně dopředu. Termíny postupně doplňujeme. Online termín lze zarezervovat maximálně dopředu. Termíny postupně doplňujeme. |
× Upravit
1 noc zdarma (snídaně)
Termín
V obdobích do 20. 6. 2025 a 1. 9. – 22. 9. 2025 podle dostupných kapacit. Váš termín se zarezervuje automaticky zakoupením voucheru.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 17 dní před začátkem pobytu.
Ubytování
- Ubytování ve dvoulůžkovém pokoji pro zvolený počet osob
- Až 2 děti do 3,9 let mají pobyt se stravou zdarma
Strava: Snídaně
- Snídaně formou bufetu pro všechny
Ostatní služby
- Zákonné pojištění proti úpadku cestovní kanceláře ve smyslu zákona č.159/1999 Sb.
Wi-Fi zdarma
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob, než umožňuje online rezervace, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu info@zanzo.cz nebo tel. +420 222 703 625.
Příplatek za děti či jiné další osoby v pokoji se vypočítá automaticky během rezervace dle vašeho zadání.
- Až 2 děti do 3,9 let mají pobyt s nárokem na lůžko a stravu zdarma.
- Všechny děti je vždy nutné zadat do objednávky, poté se vám vypočítá konečná cena. Pokud dítě nebude zadáno do objednávky, nevzniká mu nárok na pobyt.
- Ubytování nabízí dětské postýlky zdarma. Při rezervaci termínu si potvrďte jejich dostupnost. požadavek na postýlku uveďte do objednávky
- Hotel nabízí hlídaní dětí za poplatek, přesnou výši a podmínky využití služby se dozvíte na recepci.
- Ubytovací poplatek se platí přímo na místě v lokální měně, a to ve výši 2,50 € / osoba / noc.
- Domácí mazlíčci: dle aktuálního ceníku (požadavek zadejte do poznámek během objednávky)
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování: 10 €/noc (dle dostupnosti)
- Rezervaci můžete 17 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v „Moje nákupy“. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 17 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
- Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku „Potřebuji doklad pro FKSP“.
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Čerpání FKSP: Po dokončení objednávky vám bude okamžitě vytvořena Objednávka a Zálohová faktura. Po zaplacení budete mít ihned ke stažení také daňový doklad.
Nákup na firmu: Vyplníte-li v košíku údaje pro Nákup na firmu, po zaplacení objednávky vám automaticky vytvoříme daňový doklad. (Lze vyplnit také do 14 dní od zaplacení objednávky ve vašem profilu.)
Nabídka už není k dispozici
Nabídka již bohužel není k dispozici. Vyberte jinou variantu, nebo se podívejte na nabídky zde.
V této nabídce došlo ke změně.
Pro zobrazení aktuálních informací aktualizujte stránku.
Navrhované termíny
(- %)
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
Online termín lze zarezervovat maximálně dopředu. Termíny postupně doplňujeme. Online termín lze zarezervovat maximálně dopředu. Termíny postupně doplňujeme. | Online termín lze zarezervovat maximálně dopředu. Termíny postupně doplňujeme. Online termín lze zarezervovat maximálně dopředu. Termíny postupně doplňujeme. |
× Upravit
1 noc zdarma (polopenze)
Termín
V obdobích do 20. 6. 2025 a 1. 9. – 22. 9. 2025 podle dostupných kapacit. Váš termín se zarezervuje automaticky zakoupením voucheru.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 17 dní před začátkem pobytu.
Ubytování
- Ubytování ve dvoulůžkovém pokoji pro zvolený počet osob
- Až 2 děti do 3,9 let mají pobyt se stravou zdarma
Strava: Polopenze
- Snídaně formou bufetu pro všechny
- Tříchodové večeře pro všechny
Ostatní služby
- Zákonné pojištění proti úpadku cestovní kanceláře ve smyslu zákona č.159/1999 Sb.
Wi-Fi zdarma
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob, než umožňuje online rezervace, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu info@zanzo.cz nebo tel. +420 222 703 625.
Příplatek za děti či jiné další osoby v pokoji se vypočítá automaticky během rezervace dle vašeho zadání.
- Až 2 děti do 3,9 let mají pobyt s nárokem na lůžko a stravu zdarma.
- Všechny děti je vždy nutné zadat do objednávky, poté se vám vypočítá konečná cena. Pokud dítě nebude zadáno do objednávky, nevzniká mu nárok na pobyt.
- Ubytování nabízí dětské postýlky zdarma. Při rezervaci termínu si potvrďte jejich dostupnost. požadavek na postýlku uveďte do objednávky
- Hotel nabízí hlídaní dětí za poplatek, přesnou výši a podmínky využití služby se dozvíte na recepci.
- Ubytovací poplatek se platí přímo na místě v lokální měně, a to ve výši 2,50 € / osoba / noc.
- Domácí mazlíčci: dle aktuálního ceníku (požadavek zadejte do poznámek během objednávky)
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování: 10 €/noc (dle dostupnosti)
- Rezervaci můžete 17 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v „Moje nákupy“. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 17 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
- Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku „Potřebuji doklad pro FKSP“.
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Čerpání FKSP: Po dokončení objednávky vám bude okamžitě vytvořena Objednávka a Zálohová faktura. Po zaplacení budete mít ihned ke stažení také daňový doklad.
Nákup na firmu: Vyplníte-li v košíku údaje pro Nákup na firmu, po zaplacení objednávky vám automaticky vytvoříme daňový doklad. (Lze vyplnit také do 14 dní od zaplacení objednávky ve vašem profilu.)
Nabídka už není k dispozici
Nabídka již bohužel není k dispozici. Vyberte jinou variantu, nebo se podívejte na nabídky zde.
V této nabídce došlo ke změně.
Pro zobrazení aktuálních informací aktualizujte stránku.
Navrhované termíny
(- %)
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
Online termín lze zarezervovat maximálně dopředu. Termíny postupně doplňujeme. Online termín lze zarezervovat maximálně dopředu. Termíny postupně doplňujeme. | Online termín lze zarezervovat maximálně dopředu. Termíny postupně doplňujeme. Online termín lze zarezervovat maximálně dopředu. Termíny postupně doplňujeme. |
× Upravit
1 noc zdarma (plná penze)
Termín
V obdobích do 20. 6. 2025 a 1. 9. – 22. 9. 2025 podle dostupných kapacit. Váš termín se zarezervuje automaticky zakoupením voucheru.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 17 dní před začátkem pobytu.
Ubytování
- Ubytování ve dvoulůžkovém pokoji pro zvolený počet osob
- Až 2 děti do 3,9 let mají pobyt se stravou zdarma
Strava: Plná penze
- Snídaně formou bufetu pro všechny,
- Tříchodové obědy a večeře pro všechny
Ostatní služby
- Zákonné pojištění proti úpadku cestovní kanceláře ve smyslu zákona č.159/1999 Sb.
Wi-Fi zdarma
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob, než umožňuje online rezervace, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu info@zanzo.cz nebo tel. +420 222 703 625.
Příplatek za děti či jiné další osoby v pokoji se vypočítá automaticky během rezervace dle vašeho zadání.
- Až 2 děti do 3,9 let mají pobyt s nárokem na lůžko a stravu zdarma.
- Všechny děti je vždy nutné zadat do objednávky, poté se vám vypočítá konečná cena. Pokud dítě nebude zadáno do objednávky, nevzniká mu nárok na pobyt.
- Ubytování nabízí dětské postýlky zdarma. Při rezervaci termínu si potvrďte jejich dostupnost. požadavek na postýlku uveďte do objednávky
- Hotel nabízí hlídaní dětí za poplatek, přesnou výši a podmínky využití služby se dozvíte na recepci.
- Ubytovací poplatek se platí přímo na místě v lokální měně, a to ve výši 2,50 € / osoba / noc.
- Domácí mazlíčci: dle aktuálního ceníku (požadavek zadejte do poznámek během objednávky)
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování: 10 €/noc (dle dostupnosti)
- Rezervaci můžete 17 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v „Moje nákupy“. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 17 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
- Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku „Potřebuji doklad pro FKSP“.
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Čerpání FKSP: Po dokončení objednávky vám bude okamžitě vytvořena Objednávka a Zálohová faktura. Po zaplacení budete mít ihned ke stažení také daňový doklad.
Nákup na firmu: Vyplníte-li v košíku údaje pro Nákup na firmu, po zaplacení objednávky vám automaticky vytvoříme daňový doklad. (Lze vyplnit také do 14 dní od zaplacení objednávky ve vašem profilu.)
Nabídka už není k dispozici
Nabídka již bohužel není k dispozici. Vyberte jinou variantu, nebo se podívejte na nabídky zde.
V této nabídce došlo ke změně.
Pro zobrazení aktuálních informací aktualizujte stránku.
Navrhované termíny
(- %)
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
Online termín lze zarezervovat maximálně dopředu. Termíny postupně doplňujeme. Online termín lze zarezervovat maximálně dopředu. Termíny postupně doplňujeme. | Online termín lze zarezervovat maximálně dopředu. Termíny postupně doplňujeme. Online termín lze zarezervovat maximálně dopředu. Termíny postupně doplňujeme. |
× Upravit
Užijte si lážo plážo Itálii.
Uleťte si za odpočinkem do italského Rimini. Odpočinete si tu dosyta díky 3* rodinnému hotelu New Primula, který má tu zásadní výhodu, že stojí jen pár kroků od moře, ale zároveň i kousek od známého historického centra. V nabídce najdete pobyty se snídaní, polopenzí či plnou penzí. Pokud plánujete dovolenou s rodinou, jistě vás potěší, že až 2 děti do 3,9 let mají pobyt se stravou zdarma.
Tip: Užijte si pobyt s ještě lepší cenou. V nabídce najdete varianty pobytu s 1 nocí zdarma.

Pokoj s klimatizací, skvělé jídlo i parádní pláž
V Itálii se ubytujete ve dvoulůžkovém pokoji Standard o rozměru 10 m². Nechybí v něm manželská postel a možnost dvou přistýlek. O zábavu a spojení se světem se postará televize a Wi‑Fi. Samozřejmostí je koupelna se sprchou a toaletou. O příjemné ovzduší se postará klimatizace, některé pokoje pak potěší i balkonem.
V nabídce najdete pobytové balíčky se snídaní, polopenzí nebo plnou penzí. Ráno u bufetových stolů nechybí džusy, koláče, uzeniny, pečivo, káva, mléko, pečivo, čerstvé ovoce a mnoho dalšího. Obědy a večeře se podávají formou tříchodového menu, vaří tu dobroty italské kuchyně.
Dobré vědět: Rádi se tu pokusí vyhovět i hostům s celiakií. V nabídce jsou také speciální jídla pro děti.
Jen 150 m to budete mít na hlavní ulici s obchůdky, bary a restauracemi. Hotel také spolupracuje se známou Pláží 26, která nabízí restaurační služby i zábavu – sport, relax, wellness i hry pro děti.