Dobrý den,
také můžou v hotelu děti potkat vašeho maskota lišku Elišku? Máte
animační programy. Pokud ano maskot chodí po hotelu jen v den animačního
programu nebo každý den?
Děkuji
Dobrý den, Evo,
děkuji vám za dotaz. 🙂
V OREA Hotelu Špičák se děti mohou těšit na setkání s maskotem lišky Elišky během animačních programů, které hotel pravidelně pořádá. Liška Eliška se objevuje při různých aktivitách, jako jsou tvořivé dílny, soutěže nebo dětské diskotéky, a je oblíbenou součástí těchto programů.
Animační programy jsou zpravidla organizovány během víkendů, svátků a letních prázdnin. Přesný harmonogram a dostupnost těchto aktivit se mohou lišit v závislosti na konkrétním termínu vašeho pobytu. Harmonogram aktivit naleznete zde.
S přáním krásného dne, Klára
Dobrý den, chtěli bychom zakoupit pobyt pro 2 dospělé osoby a miminko 10 měsíců v postýlce nebo s námi v posteli. Když zadám 2 dospělí a 1 dítě 0 let, tak nám to ovšem navýší cenu cca o 1/3 kvůli pokoji s manželskou postelí a palandou, kterou ovšem nepotřebujeme, nikdo by na ní nespal. Můžeme tedy zakoupit pobyt pouze pro 2 dospělé a dát si do pokoje postýlku? Ani hotelovou stravu vlastně pro miminko nevyužijeme. Děkuji za odpověď
Hezký den, milá Terezo, děkuji za váš dotaz. Přes naše stránky není možné zadat jiný pokoj, než ten s přistýlkou. Doporučím vám obrátit se přímo na hotel a domluvit se ohledně této situace přímo s ním. Kontaktovat ho můžete buď na e-mailové adrese: spicak@orea.cz, nebo na tel. +420 376 365 111. S přáním krásného dne, Johana
Dobrý den,jak daleko je prosím na nejbližší sjezdovku, dá se k ní od hotelu dojít pěšky? Děkuji předem za info.Jana
Dobrý den, milá Jano, děkuji za dotaz.
Sjezdovka Velký Javor se nachází necelých 15 minut autem od hotelu.
S přáním hezkého dne, Eva
Dobrý den. Měla bych zájem o ubytování pro 4 osoby: 2 dospělí + 2 děti (12 a 8 let). Nevím, jak při rezervaci zadat počet osob. Dítě lze přidat pouze do věku 11 let. A když chci starší dceru přidat jako dospělou osobu, tak to nelze. Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Katko,
děkuji Vám za dotaz.
V rámci této nabídky je možné ubytovat pouze 2 dospělé osoby a 2 děti do 11 let (kvůli dvoupatrové přistýlce).
Doporučím Vám podívat se na naše další nabídky, které nabízíme v sekci Cestování. Využijte možnost filtrování podle počtu osob, stravy a např. dítěte zdarma.
S přáním hezkého zbytku dne, Michal
Platí se nějaký poplatek za rezervaci zrušenou 14 dnů před
plánovaným nástupem?
Můžete ubytovat 3 dospělé osoby na pokoji s palandou?
Děkuji za odpověď.
Alena Svobodová Praha
+420 721 101 791
Dobrý den, paní Svobodová,
děkujeme za Váš dotaz.
Storno podmínky, které naleznete na Slevomatu:
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu
termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v
„Moje nákupy“. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba
cenový rozdíl doplatit. V případě změny rezervace méně než 14 dní
před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte,
voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci. Pobyt s již
rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat. Pobyty bez
termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po
skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Na Deluxe pokoji s palandou je možné ubytovat 3 dospělé osoby.
Pokud budete mít jakékoliv další dotazy, neváhejte se na nás obrátit.
Rezervační oddělení
Dobrý den, chtěl jsem přidat jedno dítě ve věku 3let a cena se změnila
z 1600 na 2600. Chtěli bychom 6 dní, takže to dělá poměrně velký
rozdíl. Máte to opravdu správně nastavené?
Děkuji
Dobrý den, pane Krali,
Děkujeme za projevený zájem o Orea hotel Špičák.
Na dvoulůžkový pokoj není možné ubytovat více jak dvě osoby a
přistýlky nenabízíme. Pokud zadáte dítě 3 roky, nabídne Vám to Deluxe
pokoj s palandou, proto to navýšení ceny.
Děkujeme za pochopení.
V případě jakýchkoliv dalších dotazů se na nás neváhejte obrátit.
Rezervační oddělení
Dobrý den, chtěla bych zakoupit tento pobyt, ale pro 3 osoby, bohužel nejde zadat. Dívala jsem se, že nabízíte i pokoj s palandou což by bylo řešení. Jak mám prosím objednat a zaplatit? Děkuji za zprávu. Kejzlarová Milena
Dobrý den, paní Kejzlarová,
věřím, že na základě telefonického rozhovoru jsme Vaš dotaz
zodpověděli.
Budeme se na Vás těšit.
S pozdravem,
Rezervační oddělení
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, je prosím na pokoji lednice? Děkuji za odpověď Maráčková
Dobrý den, Anno,
děkuji Vám za dotaz.
Ano, na pokojích je chladnička.
S přáním krásného dne,
Kačka.