Zprostředkovatel Zanzo, konkrétně paní Magdalena mě kontaktovala, přesvědčila na nižší druh ubytování, které bylo naprosto nekomfortní, špatné, přestože paní Magdalena věděla co chci, psala, že rozumí, … A nakonec rozdíl za příplatek původně objednávané a zaplacené verze Comfort nevrátili. Celé ubytování bylo špatně, zkažený celý pobyt, delagát na hotelu nebyl, tudíž z češtinou nešlo nic vykomunikovat a Zanzo SOS linka funguje jen v určité dny a hodiny, absolutně žádná pomoc. Zprostředkovatele CK Zanzo s.r.o. určitě nikomu nedoporučuji.
Vyjádření podniku
Před 5 měsíci
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu ! Vaše připomínky jsme velmi důkladně prověřovali a zjistili jsme, že jste byli ubytováni v pokoji typu Comfort, který byl pro Vás řádně objednán a nikoliv v jiném typu pokoje, jak uvádíte. V pokoji jste byli jen dva, nikoliv 3.osoba na přistýlce. Z toho důvodu hotel přistýlku z pokoje odstranil, abyste měli více místa a větší komfort. Nebyl žádný problém přistýlku do pokoje dodat, případně požádat o možnost oddělených postelí. Recepce by Vám ráda vyšla vstříc, ale podle našich informací jste ji nekontaktovali. Velice nás mrzí, že jste nekontaktovali ani nás, neboť jsme našim klientům k dispozici každý pracovní den do 18,00 a o víkendech a svátcích od 08,00 do 18,00. Naše sos linka slouží právě pro klienty v zahraničí a je nápomocná i v případě jazykové bariéry. Velice nás mrzí, že Váš pobyt neproběhl podle Vašich představ, přesto věříme že se Vám v Římě líbilo a budeme rádi, když nám zachováte přízeň, abychom Vás přesvědčili, že spokojenost klientů je pro nás na prvním místě a jsme připraveni zajistit vše potřebné k jejich spokojenosti.
S pozdravem, Jana - CK Zanzo
Personál hodnotíme na jedničku.
Hotel je hned u autobusové zastávky, takže snadná cesta k památkám.
Snídaně byli dobré, ale každý den se opakovali.
Pokoj byl čistý a paní uklízečka napr.měnila ručníky ač jsme je vyměnit nepotřebovali.
Poplatek za pobyt už není 6€ na den, ale 7,50€.
Na pokoji jsme našli pouze jednu zásuvku, takže s nabíjením elektroniky byl trochu problém.
Vrácení klíčů od pokoje na recepci, když se opouští pokoj.
Vyjádření podniku
Před 7 měsíci
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení i zpětnou vazbu, která má pro nás velký význam, abychom se mohli stále zlepšovat ! Jsme rádi, že oceňujete dobrou polohu hotelu, která je v Římě velmi důležitá. Snídaně jsou bufetové, aby si každý vybral, na co má chuť a jsme rádi, že jste byli se stravováním, personálem i čistotou hotelu spokojeni. Zásuvky na pokoji ale ovlivnit nemůžeme. Jsme rádi, že jste si pobyt v Římě užili!
S pozdravem, Jana - CK Zanzo
Hotel neměl naši rezervaci a čekali jsme 1 hodinu, než nás hotel sundal a ubytoval v dočasném pokoji, a druhý den jsme se museli přestěhovat do jiného pokoje
Vyjádření podniku
Před 8 měsíci
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Vzniklá situace byla zaviněná chybou hotelu a velice nás mrzí, že jste se museli druhý den přestěhovat. Věříme ale, že Vám byla naše sos linka nápomocná a i přes tuto nepříjemnost se Vám v Římě líbilo.
S pozdravem, Jana - CK Zanzo