Pobyt na Vysočině s polopenzí a wellness s bazénem a vířivkou
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den. Mám dotaz. Chtěla bych zakoupit dva vouchery tady na Slevomatu. Ale vlastním ještě dva slevové poukazy k vám. Dá se to nějak zkombinovat nebo to již nejde dohromady? Děkuji
Dobrý den,
pokud máte zakoupené vouchery přes nás, tak tyto se Slevomatem uplatit
nejdou.
S pozdravem,
recepce Hotel Ski
Dobrý den, chtěl bych se zeptat na bezbariérový přístup pro vozíčkáře? Děkuji M.D.
Dobrý den,
Bezbariérový přístup k nám do hotelu je k dispozici, ale bezbariérové
pokoje nemáme.
S pozdravem,
recepce Hotelu Ski
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat na dvojlůžkový pokoj s balkonem ve dnech 4. –
7. 7. 2024 pro dvě dospělé osoby. Moc děkuju, přeji vše dobré a zdravé
dny.
Jana Šenkeříková
Dobrý den, milá Jano,
děkuji vám za dotaz. Zatím je ve vámi vybraném termínu pokoj Deluxe k dispozici. Vše si můžete nastavit v nabídce a rovnou si rezervovat či ověřit termín pobytu:
1. zvolte variantu pobytu
2. vyberte si termín pobytu
3. navolte počet osob (není-li striktně dán počet osob pro pobyt)
4. voucher vložte do košíku
5. do poznámky uveďte například speciální dietu (bezlepková strava aj.), další požadavky
6. přejděte k platbě
7. voucher vám bude následně zaslán do e-mailu a máte hotovo! 🙂
S přáním krásného dne, Johana
Dobrý den,chtěla bych se zeptat,jestli pokoj třílůžkový standart je vhodný pro 3 dospělé osoby a jak je velký,rozměrově.Děkuji Smrčková
Dobrý den,
Ano, v tomto pokoji jsou dvě místnosti. V jedné je dvoulůžko a v druhé
jednolůžko.
S pozdravem,
recepce hotelu Ski
Nebude problém bezlepková a bezlaktozova dieta? Děkuji za odpověď
Dobrý den,
Bezlepkovou a bezlaktozovou dietu nahlásíte při příjezdu na recepci. Za
bezlepkové pečivo se účtuje příplatek.
S pozdravem, Bohumil Puchýř, recepce hotelu SKI
Nový dotaz
Přidáním dotazu souhlasíte se zveřejněním vyplněného jména a obsahu příspěvku. Příspěvky se závadným obsahem jsme nuceni odstraňovat, stejně jako příspěvky odkazující na konkurenční portály či e‑shopy nebo příspěvky, které k dané nabídce nejsou relevantní. Otázky, podněty nebo stížnosti, které se nevztahují k této nabídce, směřujte na náš kontaktní formulář nebo volejte +420 222 745 354.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat zda je možné zakoupit wellness bez zadání termínu. Mám to jako dárek. Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Michaelo,
děkuji Vám za dotaz.
Je mi líto, ale v rámci této nabídky je možné zakoupit pouze pobyt s termínem.
Doporučím Vám podívat se na naše další nabídky, které nabízíme v sekci Cestování a bude u nich možnost zakoupení pobytu bez termínu.
S přáním krásného dne,
Kačka.