Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit.
Otevřené vouchery: Rezervace provádějte na e‑mailu rezerwacja@sunandsnow.pl nebo na tel. +48 224 502 626 – při rezervaci uveďte kód voucheru a kontaktní telefon. Doporučuje se provést rezervaci co nejdříve po obdržení voucheru.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi ji uděláme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz.
V případě nejasností nebo problému kontaktujte partnera na české zákaznické lince na tel. 792370633 od pondělí do pátku od 12:00 do 18:00.
Recepce je otevřena 8:30–17:00. Po této době je k dispozici pouze nouzové číslo.
Poplatek za úklid: Hotel vyžaduje povinný poplatek za závěrečný úklid apartmánu ve výši 230 PLN.
Upozornění:
Aby bylo možné provést check-in před příjezdem, je nutné vyřídit online formality, jako jsou: podpis interní nájemní smlouvy, zaplacení zbývajícího nájemného (pokud byla uhrazena pouze jeho část), poplatek za úklid, kauci a pobytovou taxu a případné další poplatky zvolené hostem (např. parkování se psem).
Ve vybraných apartmánech je možný vstup do apartmánu pomocí dveřního kódu, který bude poskytnut v den příjezdu po vyřízení formalit. Informace o vyzvednutí klíčů obdržíte několik dní před příjezdem. Pokud probíhá předání klíčů na místní kanceláři, zavolejte prosím a domluvte si předání klíčů (nejméně 24 hodin před příjezdem).
2 dny před datem příjezdu obdržíte automatickou zprávu s odkazem na manažera pobytu Click & Stay, prostřednictvím kterého vyřídíte všechny formality pro odbavení. Tato zpráva je zaslána ve stejném tvaru každému hostu a je zde odkaz na celou platbu za rezervaci. Ve Vašem případě je již platba za pronájem na Slevomat provedena, proto prosím ignorujte zprávu, že rezervace není uhrazena. Konečný odkaz na platby, které zbývá u vás provést (úklid, případně parkování, pobyt se psem atd.), bude zaslán v den přihlášení.
Na vaší kartě je zablokována záloha ve výši 300 PLN. Blok se uvolňuje maximálně do 5 dnů od data odhlášení. Protože se jedná pouze o předautorizaci, neuvidíte prostředky převedené na váš účet, pouze se změní zůstatek.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Přidáním dotazu souhlasíte se zveřejněním vyplněného jména a obsahu příspěvku. Příspěvky se závadným obsahem jsme nuceni odstraňovat, stejně jako příspěvky odkazující na konkurenční portály či e‑shopy nebo příspěvky, které k dané nabídce nejsou relevantní. Otázky, podněty nebo stížnosti, které se nevztahují k této nabídce, směřujte na náš kontaktní formulář nebo volejte +420 222 745 354.