Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Moje nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. 601 351 365 nebo e‑mailem na chaloupkaukaji@gmail.com
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Dobré vědět: Check in probíhá bezkontaktně. Před příjezdem dostanete kód ke schránce, kde najdete klíč.
Nejpozději 7 dní před zahájením pobytu je možné po dohodě s ubytovacím zařízením:
změnit termín pobytu přihlášením do svého účtu v části "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit přímo v ubytovacím zařízení.
vyměnit rezervaci za tzv. pobyt bez termínu, přičemž možnosti využití se řídí původními podmínkami pobytového poukazu. Pro využití této možnosti kontaktujte zákaznické centrum Slevomatu.
nebo vyměnit voucher za kredity na nákup služeb v ubytovacím zařízení, kde jste ho rezervovali. Pro využití této možnosti kontaktujte zákaznické centrum Slevomatu.
V případě zrušení rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu nebo v případě nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady v plné výši propadá. Pobyt s již rezervovaným datem nelze zrušit ani vrátit peníze. Pobyty bez termínu lze zrušit v zákonné 14denní lhůtě nebo refundovat po vypršení platnosti voucheru podle platných pravidel.
Zákaznická podpora Slevomatu: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354.
Přidáním dotazu souhlasíte se zveřejněním vyplněného jména a obsahu příspěvku. Příspěvky se závadným obsahem jsme nuceni odstraňovat, stejně jako příspěvky odkazující na konkurenční portály či e‑shopy nebo příspěvky, které k dané nabídce nejsou relevantní. Otázky, podněty nebo stížnosti, které se nevztahují k této nabídce, směřujte na náš kontaktní formulář nebo volejte +420 222 745 354.