Luxusní 4* hotel v Mariánských Lázních: neomezený wellness, strava i procedury
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Objednali jsme si u Vás pobyt přes Slevomat, ale u nich nejde zaplatit na fakturu převodem, ale pouze kartou. Cena byla 9 453 korun. Protože v dnešní době nechci posílat bankovní informace maily, tak jsem Váš holel kontaktoval telefonicky a požádat o zaslání informací na platbu převodem. Tato cena s údaji přišla, ale cena byla 11 120 korun??? Jak je to možné? Slevomat nabízí ceny nižší, než vy-poskytovatel služby, i když musíte slevomatu zaplatit za zprostředkování? To máte nějakou divnou cenovou politiku nemyslíte?????????? Řepa – 602494240
Dobrý den, Jiří,
opravdu je to tak, že při koupi nabídky s přesným termínem je třeba objednávku ihned uhradit kartou online, aby byl termín garantovaný. Platba převodem v takovém případě tedy není na Slevomatu možná. Převodem lze platit pouze v případě pobytu bez konkrétního termínu.
Co se týče cenové politiky, nemohu vám sdělovat podrobnosti, nicméně se vždy snažíme najít kompromis, který bude výhodný jak pro samotný hotel, tak pro zákazníky. :)
Hezký zbytek dne, Tereza
Jaké tu máte pivo
Děkuji
Dobrý den,
na hotelu Butterfly je k dispozici lahvové pivo zn. Kozel a Pilsen a
nealkoholické.
S pozdravem
M.Havlíková
Dobrý den od kolika do kolika je otevřený bazén prosím?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den,
bazén je otevřen od 9 hodin do 20:00.
Hezký den
Martina Havlíková
Jak je to s parkováním? Děkuji za odpověď
Dobrý den, Lucie, děkuji za váš dotaz.
Parkování je možné za příplatek 320 Kč/den (od 5 nocí 220 Kč/den; nutná rezervace předem)
S přáním krásného dne, Klára. :)
Nový dotaz
Přidáním dotazu souhlasíte se zveřejněním vyplněného jména a obsahu příspěvku. Příspěvky se závadným obsahem jsme nuceni odstraňovat, stejně jako příspěvky odkazující na konkurenční portály či e‑shopy nebo příspěvky, které k dané nabídce nejsou relevantní. Otázky, podněty nebo stížnosti, které se nevztahují k této nabídce, směřujte na náš kontaktní formulář nebo volejte +420 222 745 354.
Hezký den,máme zaplacený pobyt od 21.4.2024 – 22.4.2024 …jsme u Vás zapsáni,ale bohužel nepřišel žadný mail.Dvakrát jsem volala,že to zařídíte,ale bohužel…nic se nedá dělat…přijedeme na daný termín Štěpánková
Dobrý den,
prosím kontaktujte přímo zákaznické centrum Slevomatu.
Myslím, že evidujeme rezervaci na Vaše jméno na termín 22.-23.4.2024.
S pozdravem
Martina Havlíková – hotel Butterfly