Krásné apartmány na polské straně Sněžky: snídaně nebo polopenze, wellness i výlety, možnost sauny na pokoji
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den, do poznámky jsem zapomněla uvést , že budeme chtít jedno parkovací místo venku. Příjezd máme již za dva dny. Mám jim to ještě napsat a nebo stačí, až při příjezdu na místě? Děkuji
Dobrý den, milá Simono, děkuji za dotaz.
Určitě Vám doporučím o požadavku na parkovací místo kontaktovat přímo hotel. Pokud byste jej nekontaktovala, parkovací místo by nemuselo být po příjezdu k dispozici. :-) Můžete je kontaktovat na e-mailové adrese rezerwacja.online@green-mountain.pl či telefonním čísle +48 75 612 60 44.
S přáním hezkého dne, Eva
Dobrý den, jak je to prosím s nealkoholickými nápoji u snídaně a
večeře, jsou zahrnuty v ceně nebo se platí zvlášť?
Děkuji předem za info.
S pozdravem, Jitka B.
https://www.slevomat.cz/akce/2159894-apartmany-v-karpaczi-jidlo-wellness-i-sauna-na-pokoji?filteredCategoryId=1067&filtersHash=fd4392&mainImageId=18672162&matchingVariants=8193596-8092064-8193552-8244166
Dobrý den, Jitko, děkuji za váš dotaz.
Během bufetu je k dispozici káva, čaj, džus a voda bez příplatku. :-)
S přáním krásného dne, Klára.
Dobrý den, děkuji za předchozí odpověď a pokud mohu, položím ještě
jeden dotaz. Co znamená, že snídani probíhá „ve dvou kolech“?
A ještě by mě zajímalo, zda je možné se v hotelu domluvit anglicky?
Máme z polštiny trochu strach.
Děkuji, Kytlicová
Nerozumím otázce, byla přeložena špatně. Někteří lidé mluví anglicky.
Dobrý den, ráda bych se zeptala, co vše je součástí kuchyňky. Děkuji. S pozdravem Kytlicová
Krásný den, Šárko, děkuji vám za dotaz. Naleznete zde malý vařič, nádobí a příbory. Také varnou konvici a minibar. Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den,
rádi bychom u Vás zakoupili pobyt. Máme 2 děti (10,16). Chápeme dobře,
že by nemohly využívat bazén po 20h? Přijde nám to dost zvláštní, že
bychom s takto velkými dětmi nemohli být v bazénu po 20h, proto se
ptáme.
Předem Vám moc děkujeme za odpověď.
Petra Hromádková
Hezký den, milá Petro, děkuji za váš dotaz. Vstup do bazénu s dětmi je možný pouze do 20:00, a tak po 20 hodině děti opravdu nebudou moci využívat bazén. Děti jsou brány až do 18 let. S přáním krásného dne, Johana
Dobrý den,
Je možné si tedy od hotelu do apartmánového pokoje župany za poplatek
půjčit? Popřípadě za kolik? Děkuji.
Dobrý den, Andreo,
dle informací přímo od poskytovatele bohužel v současné době nelze půjčit do apartmánu župany. Děkujeme za pochopení.
Hezký den
Helena
Dobrý den,
Je možné si na hotelu přikoupit večeře, když máme jen
snídaně? Děkuji
Hezký den, milá Lucie, děkuji za váš dotaz. V případě zájmu o dokoupení večeří, prosím, kontaktujte přímo hotel na e-mailové adrese: rezerwacja.online@green-mountain.pl. S přáním krásného dne, Johana
Dobrý den, v apartmánech mimo hoavni budovu jsou i župany?
Hezký den, milá Andreo, děkuji za váš dotaz. V apartmánech se nenachází župany. S přáním krásného dne, Johana
Dobrý den, na stránkách hotelu uvádějí, že apartmány jsou vzdálený
cca 800 metrů od hlavní budovy, zde je uvedeno 200m.
Jaka je tedy reálná vzdálenost?
Hezký den, Evo, děkuji vám za dotaz. Apartmány jsou od hotelu vzdáleny různě – některé jsou v dosahu 200 m, některé jsou naopak dále, a to ve vzdálenosti 800 m. U této nabídky, která je nyní v prodeji, se nacházejí apartmány ve vzdálenosti 200 m. Každopádně u každé konkrétní nabídky máte možnost si případnou vzdálenost ověřit také přímo u hotelu, a to emailem na rezerwacja.online@green-mountain.pl nebo telefonicky na +48 75 612 60 44. S přáním hezkého dne, Lenka ze Slevomatu
Dobrý den, je poblíž hotelu bus zastávka, abychom mohli do centra (syn to neujde pěšky) a nemuseli brát auto, platit pak v centru parkovné? Děkuji za info a ještě mě zajímá současný problém v hotelu s hlavním bazénem. Údajně je několik dní nefunkční a hosté o tom nebyli informováni, kompenzace nic. Jde mi o to, že právě vybíráme hotel s bazénem.
Dobrý den, Lucie, děkuji za strpení.
Dle informací přímo od hotelu se vedle apartmánové části nachází zastávka městské hromadné dopravy, která jezdí o víkendech nebo během prázdnin každý den.
Všechny bazény jsou v plném provozu. :-)
S přáním hezkého dne, Eva
Dobrý den, pokud bychom jeli se synem 1,5roku a neměl by nárok na lůžko, je možná přistýlka? Děkuji.
Dobrý den, cena dětské postýlky pro dítě je 30 liber za noc.
.Pokud se rozhodnete, pošlete nám prosím zprávu.
.Poplatek zaplatíte na místě.
.Dobrý den,
pro ubytování 3 dospělých a jedno dítě 12 zvolím mezonetový apartmán.
Jak jsou prosím rozdělena lůžka.
Děkuji, J.
Dobrý den, Jano,
lůžka jsou rozdělena takto: 2 lůžka + 2 přistýlky. Místnost se samostatným kuchyňským koutem a ložnice s manželskou postelí jsou ve druhém patře, v přízemí je rozkládací pohovka. Více informací o pokojích hotelu doporučím hledat buď zde, nebo přímo na stránkách hotelu.
Hezký den
Helena
Dobrý den , chci se zeptat parkování venkovní je zdarma a garaže jsou za 60 PLN pokud dobře chápu? děkuji za odpověď.
Dobrý den, Marku,
ano, pochopil jste to správně, vnitřní podzemní parkování pro 1 auto za 1 den činí 60 PLN. Venkovní parkoviště je zdarma.
Pokud byste chtěl tuto službu využít, je potřeba tuto informaci vést do poznámek a zda chcete využít vnější nebo vnitřní parkování.
Ještě doplním, že místní poplatek z pobytu se hradí na místě a činí 3,20 PLN za osobu/noc
S přáním hezkého dne,
Natálie, Slevomat.cz
Dobrý den, měla bych dotaz. Když by jsme jeli 3 dospělý a jedno dítě 1 a půl roku a byli by jsme ubytovaní v mezonetovém apartmánu. Chápu správně že dítě bude zdarma včetně stravy? Děkuji za odpověď
Krásný den, Iveto, děkuji vám za dotaz. Ano, dítě v tomto věku je zdarma s nárokem na stravu, nemá však nárok na lůžko :) Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den, je možné vystavení faktury předem v českých korunách tak, aby bylo možné využít příspěvek FKSP? Děkuji, Sabina
Dobrý den, milá Sabino, je mi líto, ale pokud nabídka neobsahuje žlutý štítek Platba z FKSP, tak to bohužel možné není. Mohu vám ale nabídnout ještě jiný způsob. Na našich stránkách můžete zakoupit také FKSP POUKAZ (https://www.slevomat.cz/fksp/poukaz). Stačí si zvolit hodnotu poukazu, vyplnit fakturační údaje vašeho zaměstnavatele a objednat jej. Vašemu zaměstnavateli pak předáte vytvořenou zálohovou fakturu nebo daňový doklad. Jakmile k nám platba dorazí, můžete si z poukazu nahrát kredity (https://www.slevomat.cz/darkovy-poukaz/uplatnit?rel=zkpodpora) na váš uživatelský účet a zakoupit si vámi vysněný pobyt.
Ještě upozorním, že splatnost zálohové faktury je 21 dní a platnost kreditů z FKSP poukazu je 6 měsíců ode dne přijetí platby.
S přáním krásného dne, Johana
Dobrý den, chtěla bych se zeptat kolik by stál pobyt pro 2 osoby. Na 3 dny se snídaní nebo polopenzí. Předem moc děkuji za odpověď Procházková
Dobrý den, Pavlíno,
ceny se mohou v jednotlivých termínech lišit, proto vám doporučím si ověřit přesnou cenu ve vámi vybraném termínu přímo v nabídce. Stačí v online kalendáři zvolit přesný termín, o který máte zájem a následně si vybrat jeden z nabízených balíčků. Jakmile potvrdíte počet osob, termín a vybraný balíček, automaticky se vám vypočítá i cena za pobyt. :)
S přáním hezkého zbytku dne, Tereza
Potrebuju posunut termin rezervace,nevydim jak,a gde? Dikuji
Dobrý den, Vitali,
rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
S přáním hezkého zbytku dne, Tereza
Dobrý den,
ráda bych zakoupila voucher „jaro s polopenzí“ pro dvě osoby. Chtěla
bych se proto zeptat, v jakém pokoji/apartmánu bychom byli ubytovaní? Jestli
jsem to pochopila správně, je hlavní budova hotelu a kolem několik dalších
apartmánů různě vzdálené od hlavní budovy. V nabídce je napsáno:
„Ubytování ve vybraném typu apartmánu pro zvolený počet osob“.
Nicméně přes Slevomat mohu zvolit pouze termín, nikoli pokoj. Upřímně
nelpím na žádném konkrétním pokoji, jen bych byla ráda v těsné
blízkosti hlavní budovy.
Mockrát děkuji
S pozdravem
Barbora Čemusová
Dobrý den, Barboro,
apartmány, ve kterých budete ubytováni, se nacházejí mimo hlavní hotelovou budovu (cca 200 m). Na snídaně a večeře se dochází do hlavní budovy. :)
S přáním hezkého zbytku dne, Tereza
Jakeše jede? Dá se i autobusem z Brna? Děkuji.
Dobrý den, Hyacinto, děkuji za dotaz.
V tomto případě se jedná pouze o ubytování, doprava je tedy na vlastní náklady. Dle informací, které jsem našla, je možné jet z Brna FlixBusem, avšak cesta by trvala asi 10 hodin.
S přáním hezkého dne, Eva
Uložení kol: dražší horské kolo event. elektrokolo. Je k dispozici bezpečné uložení ( vlastní kvalitní zámek samozřejmě mám také) a možnost omytí kola po jízdě v terénu.
Dobrý den, Lubomíre,
hotel disponuje kolárnou, kde je možné kola bezpečně uložit. Co se týče možnosti omytí kola, hotel se o této skutečnosti nikde nezmiňuje, nicméně věřím, že se s nimi půjde domluvit přímo na místě. Případně se na něj můžete obrátit předem na emailové adrese rezerwacja.online@green-mountain.pl.
S přáním hezkého zbytku dne, Tereza
Dobrý den. Můžete mi prosím prověřit jak je to v případě ubytování pro dva (v apartmánech cca 200 m od hotelu) s uskladněním a hlavně nabíjením elektrokol? děkuji
Kola si můžete nabít v místnosti, kde je lze uschovat, nebo za recepcí. Musí se však sepnout k sobě sponou, protože tam není žádná obsluha, která by je hlídala.
Dobrý den,
Může přijet jakýkoliv pes nebo máte omezení třeba jenom malá plemena?
Konkrétně mě zajímá, zda by mohl přijet australský ovčák?
Předem děkuji
Dobrý den, Kláro, děkuji za váš dotaz.
Dle informací v nabídce není příjezd s domácím mazlíčkem nijak omezen.
S přáním krásného dne, Klára. :)
Nový dotaz
Přidáním dotazu souhlasíte se zveřejněním vyplněného jména a obsahu příspěvku. Příspěvky se závadným obsahem jsme nuceni odstraňovat, stejně jako příspěvky odkazující na konkurenční portály či e‑shopy nebo příspěvky, které k dané nabídce nejsou relevantní. Otázky, podněty nebo stížnosti, které se nevztahují k této nabídce, směřujte na náš kontaktní formulář nebo volejte +420 222 745 354.
Dobrý den, nedaří se mi rezervovat pobyt na 3 noci, v termínu 27.-30.10. Přestože se datum 30.10. ukazuje jako volné, systém mě pouští pouze do rezervace 27.-29.10. Prosím o info, zda je chyba na mé straně nebo pobyt v tomto termínu není možný, děkuji.
Dobrý den, Anno, děkuji Vám za dotaz.
v nabídce naleznete online kalendář, který reflektuje dostupné kapacity hotelu v aktuální chvíli.
Pokud tedy není Vámi preferovaný termín k dispozici, můžete se samozřejmě pokusit kontaktovat i hotel na emailové adrese rezerwacja.online@green-mountain.pl, jestli se náhodou ve Vámi vybraném termínu neuvolnil pokoj.
V takovém případě si poté u nás zakoupíte voucher bez termínu, jehož kód předáte provozovateli pro dokončení rezervace.
S přáním hezkého zbytku dne, Michal