Dobrý den,
Je bohužel velice těžko vyhovět něčím představám když o nich nevíme. Ptali jsme se Vás před masáži co byste ráda a co naopak ne, nic konkrétního jste neřekla. Pak po masáži se vždy ptáme zákazníky jak se jim to líbilo a jestli nemají námitek. Opět nic, že vše je v pořádku. Ani v tomto svém hodnocení neuvádíte nic, z čeho by se dalo pochopit kde byl problém.
Ještě nás napadá, že jste možná zvolila druh masáže jiný než jste si představovala. Na výběr jste ale měla 4 druhy. Dala jste si relaxační, ale třeba chtěla jste thajskou apod.
Masérka použila nějaký peeling na nohy, který mě pálil. Ale když jsem jí to řekla, setřela ten peeling ručníkem.
Vyjádření podniku
Před 5 měsíci
Dobrý den, paní Jano, děkujeme za Vaše hodnocení. Velice nás mrzí, že se Vám u nás stála tato nepříjemnost. Je poněkud škoda, že jste to neoznamila ihned, ale takto až po třech měsících. Prosíme o přímý kontakt, abychom Vám mohli nabídnout adekvátní odměnu při Vaši příští návštěvě.