5* hotel Imperial v Karlových Varech: luxusní polopenze, wellness a 3 lázeňské procedury
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den, jsou u vás k zapůjčení župany? Děkuji
Dobrý den, Natálie,
děkuji Vám za dotaz. Ano, hotelové ručníky, osušky, župany a pantofle jsou součástí vybavení pokojů.
S přáním pěkného dne, Michal
Dobrý den, je přistýlka vhodná i pro dospělou osobu?
Děkuji
Dobrý den, Jano,
děkuji Vám za dotaz. Ano, přistýlka je vhodná i pro dospělou osobu.
S přáním pěkného dne, Michal
Dobrý večer
Velice nás zaujala vaše nabídka wellnes pobytu a radi bychom vas
navštívili.
Prosím vas, před objednanim by nás zajímalo, jestli je předepsaný nějaký
společensky dekol, při návštěvě restauraci.
S pozdravem Šmehlík
Dobrý den, děkujeme za váš zájem wellness pobyt v našem hotelu. Co se
týče společenského oděvu v naší restauraci, doporučujeme styl
smart casual. To znamená, že není nutné formální
oblečení, ale oceníme elegantní a pohodlné oblečení. Muži mohou
například zvolit košili nebo polokošili a kalhoty, ženy pak šaty, sukni
nebo elegantní kalhoty.
Budeme se těšit na vaši návštěvu!
S pozdravem, Alexandr, Hotel Imperial.
Dobrý den v nabídce uvádíte, že pobyt „nevhodný pro osoby s omezenou schopností pohybu“ – mohu se zeptat v čem je to omezení. Manžel je po endoprotézách kyčlí a kolene, chodí sám jen s pomocí turistických holí, které má jen pro jistotu. Je pobyt u Vás pro něho vhodný? Děkuji za informaci
Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz. Hotel Imperial se nachází ne přímo
v lázeňském centru. Avšak do lázeňského centra města k pramenům se
dostanete snadno za cca dvě minuty lanovkou, která se nachází přímo před
hotelem a je pro všechny naše klienty zdarma. Klienti mohou také využít
bezplatnou přepravu městskými autobusy č. 2 a č. 13. Jinak pohyb
v hotelu je bez problémů, máme k dispozici několik výtahů. Těšíme se
na Vás! S pozdravem, Tým hotelu Imperial
Dobrý den, prosím o informaci, zda je možné objednat pro rodinu 2+2 děti (6 a 10 let) jeden společný pokoj. V nabídce se zobrazuje druhé dítě vždy pouze do 3 let. Děkuji
Hezký den, milá Jano,
je mi líto, ale v rámci této nabídky je možné ubytovat pouze 2–3 osoby a jedno dítě do 3,9 let věku.
Doporučím vám podívat se na naše další nabídky, které nabízíme v sekci Cestování. Využijte možnost filtrování podle počtu lůžek, stravy a např. dítěte zdarma. Přesný počet osob a věk dětí je třeba si následně ověřit přímo ve vámi vybrané nabídce (každá nabídka je nastavena pro jiný počet osob).
S přáním hezkého zbytku dne, Johana
Dobrý den, je možné vystavit fakturu pouze na 4.000 Kč? Děkuji.
Dobrý den, Petro, je mi líto, ale v případě zakoupení nabídky formou FKSP není možné vystavit fakturu pouze na část celkové ceny. Mohu vám ale nabídnout ještě jiný způsob. Na našich stránkách můžete zakoupit také FKSP POUKAZ (https://www.slevomat.cz/fksp/poukaz). Stačí si zvolit hodnotu poukazu, vyplnit fakturační údaje vašeho zaměstnavatele a objednat jej. Vašemu zaměstnavateli pak předáte vytvořenou zálohovou fakturu nebo daňový doklad. Jakmile k nám platba dorazí, můžete si z poukazu nahrát kredity (https://www.slevomat.cz/darkovy-poukaz/uplatnit?rel=zkpodpora) na váš uživatelský účet a zakoupit si vámi vysněný pobyt.
Ještě upozorním, že splatnost zálohové faktury je 21 dní a platnost kreditů z FKSP poukazu je 6 měsíců ode dne přijetí platby.
S přáním krásného dne, Klára.
Je ještě lanovka a autobus zdarma?
Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz. Ano, lanovka a městské autobusy č. 2 a
č. 13 jsou pro všechny hotelového hosty stále zdarma. Přeji hezký den!
Blanka Červená, hotel Imperial
Prosím, mají všechny pokoje balkón"
K pohodlí pobytu potřebuji balkon. děkuji za odpověď.
Dobrý den, pane Honzů,
děkujeme za Váš dotaz a zájem o služby hotelu Imperial. Rádi bychom Vás
informovali, že ne všechny naše pokoje mají balkony. Pokud je pro Vás
balkon důležitý, prosím uveďte to při vytváření rezervace do poznámky
a my se vynasnažíme Vám zajistit pokoj s balkonem.
Těšíme se na Váš pobyt!
S pozdravem,
Adéla
Obchodní oddělení hotelu Imperial
Dobrý den, parkování je u hotelu? Děkuji p. Petr
Dobrý den, Mamulo, děkuji za dotaz.
Ano, parkování je u hotelu možné. Příplatek za něj činí 500 Kč/noc (20 €).
S přáním hezkého dne, Eva
Dobrý den,
je u Vás možné nahlásit stravovací omezení a mít možnost speciální
stravy? Případně máte standardně v nabídce veganské porkmy či jídla
bez laktózy a masa?
Děkuji.
Dobrý den, paní Velebilová,
děkujeme za Váš dotaz. Snídaně i večeře v hotelu Imperial probíhají
v restaurantu Prague. Stravování probíhá formou bohatých nabídkových
stolů, což Vám umožní vybrat si podle Vašich stravovacích preferencí.
Mléko bez laktózy je k dispozici na vyžádání u našeho personálu.
Těšíme se na Vaši návštěvu.
S pozdravem,
Adéla, obchodní oddělení hotelu Imperial
Dobrý den, tato dnešní sleva platí jen pokud si hned při koupi rezervuji termín? Děkuji
Dobrý den, Vladimíro,
slevy se načítají i při zakoupení pobytu bez termínu.
S přáním hezkého zbytku dne, Tereza
Dobrý den,
domácího mazlíčka musíme nahlásit dopředu a jak zaplatím příplatek?
Děkuji za informaci.
S pozdravem Kateřina Jahelková
Dobrý den,
ano, je lepší ho nahlásit dopředu.
Extra doplatek za domácí zvíře na pokoji je 560,–CZK / za noc /
zvíře.
Vstup s Vaším domácím mazlíčkem není povolen do našich restaurací,
kaváren a wellness prostorů.
Rezervační oddělení
Dobrý den, pokud koupím poukaz pro dvě osoby, je možné, aby všechny
procedury využila pouze jedna osoba? Je možné dokoupení procedur?
Děkuji
Dobrý den, paní Poláčková,
děkujeme za Váš dotaz! Ano, určitě je možné, aby procedury využila pouze
jedna osoba. Dokoupení procedur je možné. V případě zájmu se můžete
obrátit na naše rezervační oddělení, které Vám zašle seznam a ceník
procedur.
Děkujeme a budeme se těšit na Vaši návštěvu.
S pozdravem,
Adéla – obchodní oddělení, hotel Imperial
Nový dotaz
Přidáním dotazu souhlasíte se zveřejněním vyplněného jména a obsahu příspěvku. Příspěvky se závadným obsahem jsme nuceni odstraňovat, stejně jako příspěvky odkazující na konkurenční portály či e‑shopy nebo příspěvky, které k dané nabídce nejsou relevantní. Otázky, podněty nebo stížnosti, které se nevztahují k této nabídce, směřujte na náš kontaktní formulář nebo volejte +420 222 745 354.
Dobrý den, jak velký je bazén ve Vašem hotelu? Děkuji za odpověď
Hezký den, milá Veroniko, děkuji za váš dotaz. Bazén je o rozměrech 15 m x 8,5 m s hloubkou 1,3 m. S přáním krásného dne, Johana