4* hotel v klidné části Mariánských Lázní: polopenze, wellness i procedurami

od 2 090 Kč
Vybrat variantu
4,3 / 5 Golf Hotel Morris Mariánské Lázně (kontakt) Mariánské Lázně (mapa) 263 prodejů

Hodnocení podniku Golf Hotel Morris Mariánské Lázně

4,3 167×
Pouze ověřená hodnocení 
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Pouze ověřená hodnocení 
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Podrobné hodnocení
Prostředí 4,3
85.92%
Personál 4,2
83.548%
Jídlo 4,1
81.12%
Wellness 3,8
75.172%
Lokalita 4,5
90.318%
Průběh rezervace 4,0
80%

Filtry
Recenze zákazníků

Krásné prostředí, nádherný interiér. Recepční a ostatní personál příjemný. Úklid dobrý. Kvalita stravování výborná.

Měli jsme polopenzi a celá večeře trvala skoro 2 hodiny – 2× ze 3 večeří.
Při masáži by bylo fajn poslouchat nějakou relaxační hudbu.
Celkový dojem z pobytu dobrý 😊

Hodnoceno: 7. května 2024 – Partneři
Hodnocená nabídka: 4* hotel v Mariánských Lázních s polopenzí i wellness

Skvělá je lokalita. Kolem hotelu najdete klid. Jedinou pozitivní věcí na hotelu bylo jídlo – tří chodová večeře a bohatá snídaně formou švédských stolů.

Slečna na recepci byla již od příjezdu arogantní. Co se týče wellness, vířivka byla špinavá, stejně tak celý prostor kolem vířivky a sauny, včetně šaten. V prostoru kde se nacházela vířivka byly na stole použité kelímky od pití, prázdná karafa na vodu a na lehátkách byly použité a mokré cizí ručníky. Šatny a podlaha v celém prostoru wellness špinavá, celkově velmi zanedbaný prostor. Před večeří nás přivítal špinavý a opatlaný stůl, který absolutně nebyl připraven pro další strávníky. Celkový dojem z tohoto hotelu bylo velké zklamání.

Hodnoceno: 4. května 2024 – Skupina přátel
Hodnocená nabídka: 4* hotel v Mariánských Lázních s polopenzí i wellness

Restaurace otvírala až v 15 hod. Malý výběr večeří ( celý týden stejné)

Hodnoceno: 29. dubna 2024 – Rodina s většími dětmi
Hodnocená nabídka: 4* hotel v Mariánských Lázních s polopenzí i wellness

Hotel je moc hezký, hezké pokoje a krásné okolní prostředí.
Poprvé jsme zde byli před sedmi lety, a pak ještě dva roky po sobě, to byly úžasné pobyty, bohužel se služby velice zhoršily… nedá se vůbec srovnat…

Neuspokojivý servis v restauraci, výběr pouze z asi šesti jídel, dlouhé čekání na pití, cca 20 minut, na jídlo pak hodinu a půl…🙈
Wellness téměř nefunguje…jsou zavřené vany pro koupele, Kneippovy bazénky, pouze jedna paní masérka, která zákonitě nestíhá…
I když se nám hotel líbí, s úrovní současných služeb se sem již nevrátíme…

Hodnoceno: 14. dubna 2024 – Skupina přátel
Hodnocená nabídka: 4* hotel v Mariánských Lázních s polopenzí i wellness

Porce jídla byly malé

 Vyjádření podniku
Před měsícem
Hodnoceno: 8. dubna 2024 – Rodina s většími dětmi
Hodnocená nabídka: 4* hotel v Mariánských Lázních s polopenzí i wellness
Hodnoceno: 6. dubna 2024 – Partneři
Hodnocená nabídka: 4* hotel v Mariánských Lázních s polopenzí i wellness

Hotel příjemný čistý velký… V klidné části 😉… Snídaně super… Večeře taky dobrý… 😉

Možná lepší organizace na wellness 😉

 Vyjádření podniku
Před měsícem
Hodnoceno: 3. dubna 2024 – Velká rodina
Hodnocená nabídka: 4* hotel v Mariánských Lázních s polopenzí i wellness

Perfektní byla snídaně a wellness služby.

Od 4 hvězdičkového hotelu jsem očekávala víc. Na pokoji mi chyběla voda, bar a rychlovarná konvice.
Na večeři jsem čekala hodinu, než si mě někdo vůbec všimne a přinese mi jídelní lístek, ze kterého si budu moci vybrat.
Spousta německých návštěvníků, kteří jsou bohužel upřednostňováni.

 Vyjádření podniku
Před měsícem
Hodnoceno: 28. března 2024 – Jednotlivec
Hodnocená nabídka: 4* hotel v Mariánských Lázních s polopenzí i wellness

Jinak hotel pěkný čistý , ale takhle jsme mohli sedět doma u televize

Přijeli jsme si užit welness hned při příjezdu , nám bylo oznámeno že mají plno , takže jsme nakonec byli jen na pokoji , Restaurace naprostá katastrofa , šli jsme na večeři v 18 hodin , tam nám bylo řečeno že máme přijít za 40 Minut , tak jsme čekali , přišli jsme v 19 hodin , slečna nás prosadila ke stolu kde byl bordel sklenice talíře , po předchozích , seděli jsme tam dalších 40 Minut než to uklidili a donesli nám jídelak , jídlo katastrofa , špenatový krem neochuceny proste asi jen z mrazáku a nakrájeli do toho krutóny ,

 Vyjádření podniku
Před měsícem
Hodnoceno: 24. března 2024 – Rodina s menšími dětmi
Hodnocená nabídka: 4* hotel v Mariánských Lázních s polopenzí i wellness

Na večeři jsme přišli cca před 19 hodinou, v době, kdy byla restaurace zcela plná, objednávky přijímala a zároveň i kasírovala pouze jedna slečna, tzn., nestíhala vůbec nic. Po 20 minutách slečna přišla, vysvětlila nám informace ohledně nabídky k polopenzi a objednala pití. Po dalších 15 minutách přišla a objednala i jídlo. V té době jsme stále neměli pití, které jsme si objednali. Po urgenci a nutnosti odejít v 8 z restaurace, jsme dostali do 5 minut polévku. Po dalších 5 minutách jsme dostali objednané pití, před 25 minutami. Nakonec jsme se dočkali a po hodině v restauraci jsme odcházeli pryč. Jídlo bylo průměrné, rozhodně bych neřekla, že to odpovídá klasifikaci 4* hotelu (sama jsem pracovala v gastru a znalosti cestovního ruchu mám).
Po wellness jsme chtěli jít na víno, bylo cca 40 minut do zavíračky a v restauraci byl pouze jeden obsazený stůl a stejné obsazení jako při večeři. Přítel objednal víno, slečna mu dala na výběr, poradila mu, šli jsme se posadit. Po dvaceti minutách, kdy dámy z obsluhy dělaly vše ostatní a zajisté potřebné pro uzavření restaurace, ale ignorovaly požadavek nás, slečna, která přijímala objednávku oznámila svým kolegyním, že si jde zakouřit, že má „padla“. Po 20 minutách jsme stornovali, znechuceni, objednávku a odešli na pokoj.
Snídaně formou bufetu byla v pořádku (protože to bylo samoobslužné), jen bych doporučovala tác s uzeninami a sýry doplňovat častěji nebo to udělat jinou formou, jelikož 8 plátků šunky pro restaurace o cca 100 místech je dle mého opravdu málo.
Vzhledem k tomuto otřesnému zážitku z restauračního zařízení hotelu byl podán podnět na odebrání * na AHRCR. Vzniklý problém při večeři a tác při snídaních nedávám za vinu slečně, toto je pochybení nastavení hotelu.

 Vyjádření podniku
Před 2 měsíci
Hodnoceno: 8. března 2024 – Partneři
Hodnocená nabídka: 4* hotel v Mariánských Lázních s polopenzí i wellness

Lokace, pokoje

Informovanost od personálu byla nedostatečná. Na jídlo jsme čekali neskutečně dlouho to samé pití, doobjednat si v průběhu večeře skoro nemožné.
Večeře se bohužel nepovedli celkové, krom toho, že jsme čekali dlouho, tak ani dobré nebyli.

 Vyjádření podniku
Před 2 měsíci

Dobrý den,
vážíme si vašeho času a sdílení zkušenosti s námi. Je nám líto, že váš pobyt nebyl uspokojivý.
Vaše zpětná vazba je pro nás důležitá a budeme se snažit zlepšit naše služby.

S pozdravem,

Nikita Bogatyrev,
Resident Manager.

Hodnoceno: 5. března 2024 – Partneři
Hodnocená nabídka: 4* hotel v Mariánských Lázních s polopenzí i wellness

Jídlo bylo skvělé, ochutnaly jsme více druhů mezi sebou a vše bylo výborné. Obsluha byla milá, vstřícná, ochotná a usměvavá. Pokoje uklizené a čisté. Celkově jsme si to moc užily, určitě se vrátíme.

Kolem vířivky je nebezpečné plastové ohraničení, které se při vstupu rozloží. Možné riziko úrazu.

 Vyjádření podniku
Před 2 měsíci

Dobrý den,
děkujeme vám za vaši milou zpětnou vazbu! Jsme nadšeni, že jste si u nás užili pobyt a že jste si všimli naší péče o detaily. Budeme se těšit na vaši další návštěvu!

S pozdravem,

Nikita Bogatyrev
Resident Manager

Hodnoceno: 28. února 2024 – Skupina přátel
Hodnocená nabídka: 4* hotel v Mariánských Lázních s polopenzí i wellness

Hotel je útulný, čistý, prostředí příjemné, jídlo chutné. Wellnes v pořádku, vířivka se musí rezervovat, aby tam nebylo moc lidí a masáže byly kvalitní.

Jsme velice zklamaní ze servisu v restauraci. Na snídani chybělo snad vše. Nebyly šunky, sýry, nebyl chléb!, chyběly talíře i hrnky na čaj a kávové lžičky. Po upozornění, že toto chybí, donesly pro celý hotel 6 plátků šunky a 8 plátků sýra. Považuji to za výsměch. U večeří se hodinu čekalo na jídlo, půl hodiny než si vás vůbec někdo všiml. Naprosto nezvládnutý servis. Je to obrovská škoda. Tento hotel jsme měli rádi.

 Vyjádření podniku
Před 2 měsíci

Dobrý den,

vážíme si vašeho času a sdílení zkušenosti s námi. Je nám líto, že váš pobyt nebyl uspokojivý. Vaše zpětná vazba je pro nás důležitá a budeme se snažit zlepšit naše služby.

S pozdravem,

Nikita Bogatyrev,
Resident Manager.

Hodnoceno: 17. února 2024
Hodnocená nabídka: 4* hotel v Mariánských Lázních s polopenzí i wellness
Některá hodnocení jsme vynechali, protože neobsahují slovní popis.
Nahoru