4* hotel v klidné části Mariánských Lázní: polopenze, wellness i procedurami

od 2 090 Kč
Vybrat variantu
4,3 / 5 Golf Hotel Morris Mariánské Lázně (kontakt) Mariánské Lázně (mapa) 268 prodejů

Hodnocení podniku Golf Hotel Morris Mariánské Lázně

4,3 169×
Pouze ověřená hodnocení 
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Pouze ověřená hodnocení 
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Podrobné hodnocení
Prostředí 4,3
85.826%
Personál 4,2
83.65%
Jídlo 4,0
80.63%
Wellness 3,8
75.384%
Lokalita 4,5
90.468%
Průběh rezervace 4,0
80%

Filtry
Recenze zákazníků

Klidné prostředí kousek od Mariánských Lázní. Pokoj jsme měli ve vedlejší budově, hezký, čistý. Personál příjemný.

Restaurace. Měli jsme polopenzi. Obsluha byla sice příjemná, ale hrozně pomalá. Čekat 1hod. na polévku? Hrozné. A jídlo ještě k tomu bylo podprůměrné :(

Hodnoceno: 11. května 2024 – Rodina s menšími dětmi
Hodnocená nabídka: 4* hotel v Mariánských Lázních s polopenzí i wellness

Krásné prostředí, nádherný interiér. Recepční a ostatní personál příjemný. Úklid dobrý. Kvalita stravování výborná.

Měli jsme polopenzi a celá večeře trvala skoro 2 hodiny – 2× ze 3 večeří.
Při masáži by bylo fajn poslouchat nějakou relaxační hudbu.
Celkový dojem z pobytu dobrý 😊

Hodnoceno: 7. května 2024 – Partneři
Hodnocená nabídka: 4* hotel v Mariánských Lázních s polopenzí i wellness

Skvělá je lokalita. Kolem hotelu najdete klid. Jedinou pozitivní věcí na hotelu bylo jídlo – tří chodová večeře a bohatá snídaně formou švédských stolů.

Slečna na recepci byla již od příjezdu arogantní. Co se týče wellness, vířivka byla špinavá, stejně tak celý prostor kolem vířivky a sauny, včetně šaten. V prostoru kde se nacházela vířivka byly na stole použité kelímky od pití, prázdná karafa na vodu a na lehátkách byly použité a mokré cizí ručníky. Šatny a podlaha v celém prostoru wellness špinavá, celkově velmi zanedbaný prostor. Před večeří nás přivítal špinavý a opatlaný stůl, který absolutně nebyl připraven pro další strávníky. Celkový dojem z tohoto hotelu bylo velké zklamání.

Hodnoceno: 4. května 2024 – Skupina přátel
Hodnocená nabídka: 4* hotel v Mariánských Lázních s polopenzí i wellness

Restaurace otvírala až v 15 hod. Malý výběr večeří ( celý týden stejné)

Hodnoceno: 29. dubna 2024 – Rodina s většími dětmi
Hodnocená nabídka: 4* hotel v Mariánských Lázních s polopenzí i wellness

Hotel je moc hezký, hezké pokoje a krásné okolní prostředí.
Poprvé jsme zde byli před sedmi lety, a pak ještě dva roky po sobě, to byly úžasné pobyty, bohužel se služby velice zhoršily… nedá se vůbec srovnat…

Neuspokojivý servis v restauraci, výběr pouze z asi šesti jídel, dlouhé čekání na pití, cca 20 minut, na jídlo pak hodinu a půl…🙈
Wellness téměř nefunguje…jsou zavřené vany pro koupele, Kneippovy bazénky, pouze jedna paní masérka, která zákonitě nestíhá…
I když se nám hotel líbí, s úrovní současných služeb se sem již nevrátíme…

Hodnoceno: 14. dubna 2024 – Skupina přátel
Hodnocená nabídka: 4* hotel v Mariánských Lázních s polopenzí i wellness

Porce jídla byly malé

 Vyjádření podniku
Před měsícem
Hodnoceno: 8. dubna 2024 – Rodina s většími dětmi
Hodnocená nabídka: 4* hotel v Mariánských Lázních s polopenzí i wellness
Hodnoceno: 6. dubna 2024 – Partneři
Hodnocená nabídka: 4* hotel v Mariánských Lázních s polopenzí i wellness

Hotel příjemný čistý velký… V klidné části 😉… Snídaně super… Večeře taky dobrý… 😉

Možná lepší organizace na wellness 😉

 Vyjádření podniku
Před měsícem
Hodnoceno: 3. dubna 2024 – Velká rodina
Hodnocená nabídka: 4* hotel v Mariánských Lázních s polopenzí i wellness

Perfektní byla snídaně a wellness služby.

Od 4 hvězdičkového hotelu jsem očekávala víc. Na pokoji mi chyběla voda, bar a rychlovarná konvice.
Na večeři jsem čekala hodinu, než si mě někdo vůbec všimne a přinese mi jídelní lístek, ze kterého si budu moci vybrat.
Spousta německých návštěvníků, kteří jsou bohužel upřednostňováni.

 Vyjádření podniku
Před měsícem
Hodnoceno: 28. března 2024 – Jednotlivec
Hodnocená nabídka: 4* hotel v Mariánských Lázních s polopenzí i wellness

Jinak hotel pěkný čistý , ale takhle jsme mohli sedět doma u televize

Přijeli jsme si užit welness hned při příjezdu , nám bylo oznámeno že mají plno , takže jsme nakonec byli jen na pokoji , Restaurace naprostá katastrofa , šli jsme na večeři v 18 hodin , tam nám bylo řečeno že máme přijít za 40 Minut , tak jsme čekali , přišli jsme v 19 hodin , slečna nás prosadila ke stolu kde byl bordel sklenice talíře , po předchozích , seděli jsme tam dalších 40 Minut než to uklidili a donesli nám jídelak , jídlo katastrofa , špenatový krem neochuceny proste asi jen z mrazáku a nakrájeli do toho krutóny ,

 Vyjádření podniku
Před měsícem
Hodnoceno: 24. března 2024 – Rodina s menšími dětmi
Hodnocená nabídka: 4* hotel v Mariánských Lázních s polopenzí i wellness

Na večeři jsme přišli cca před 19 hodinou, v době, kdy byla restaurace zcela plná, objednávky přijímala a zároveň i kasírovala pouze jedna slečna, tzn., nestíhala vůbec nic. Po 20 minutách slečna přišla, vysvětlila nám informace ohledně nabídky k polopenzi a objednala pití. Po dalších 15 minutách přišla a objednala i jídlo. V té době jsme stále neměli pití, které jsme si objednali. Po urgenci a nutnosti odejít v 8 z restaurace, jsme dostali do 5 minut polévku. Po dalších 5 minutách jsme dostali objednané pití, před 25 minutami. Nakonec jsme se dočkali a po hodině v restauraci jsme odcházeli pryč. Jídlo bylo průměrné, rozhodně bych neřekla, že to odpovídá klasifikaci 4* hotelu (sama jsem pracovala v gastru a znalosti cestovního ruchu mám).
Po wellness jsme chtěli jít na víno, bylo cca 40 minut do zavíračky a v restauraci byl pouze jeden obsazený stůl a stejné obsazení jako při večeři. Přítel objednal víno, slečna mu dala na výběr, poradila mu, šli jsme se posadit. Po dvaceti minutách, kdy dámy z obsluhy dělaly vše ostatní a zajisté potřebné pro uzavření restaurace, ale ignorovaly požadavek nás, slečna, která přijímala objednávku oznámila svým kolegyním, že si jde zakouřit, že má „padla“. Po 20 minutách jsme stornovali, znechuceni, objednávku a odešli na pokoj.
Snídaně formou bufetu byla v pořádku (protože to bylo samoobslužné), jen bych doporučovala tác s uzeninami a sýry doplňovat častěji nebo to udělat jinou formou, jelikož 8 plátků šunky pro restaurace o cca 100 místech je dle mého opravdu málo.
Vzhledem k tomuto otřesnému zážitku z restauračního zařízení hotelu byl podán podnět na odebrání * na AHRCR. Vzniklý problém při večeři a tác při snídaních nedávám za vinu slečně, toto je pochybení nastavení hotelu.

 Vyjádření podniku
Před 2 měsíci
Hodnoceno: 8. března 2024 – Partneři
Hodnocená nabídka: 4* hotel v Mariánských Lázních s polopenzí i wellness

Lokace, pokoje

Informovanost od personálu byla nedostatečná. Na jídlo jsme čekali neskutečně dlouho to samé pití, doobjednat si v průběhu večeře skoro nemožné.
Večeře se bohužel nepovedli celkové, krom toho, že jsme čekali dlouho, tak ani dobré nebyli.

 Vyjádření podniku
Před 2 měsíci

Dobrý den,
vážíme si vašeho času a sdílení zkušenosti s námi. Je nám líto, že váš pobyt nebyl uspokojivý.
Vaše zpětná vazba je pro nás důležitá a budeme se snažit zlepšit naše služby.

S pozdravem,

Nikita Bogatyrev,
Resident Manager.

Hodnoceno: 5. března 2024 – Partneři
Hodnocená nabídka: 4* hotel v Mariánských Lázních s polopenzí i wellness

Jídlo bylo skvělé, ochutnaly jsme více druhů mezi sebou a vše bylo výborné. Obsluha byla milá, vstřícná, ochotná a usměvavá. Pokoje uklizené a čisté. Celkově jsme si to moc užily, určitě se vrátíme.

Kolem vířivky je nebezpečné plastové ohraničení, které se při vstupu rozloží. Možné riziko úrazu.

 Vyjádření podniku
Před 2 měsíci

Dobrý den,
děkujeme vám za vaši milou zpětnou vazbu! Jsme nadšeni, že jste si u nás užili pobyt a že jste si všimli naší péče o detaily. Budeme se těšit na vaši další návštěvu!

S pozdravem,

Nikita Bogatyrev
Resident Manager

Hodnoceno: 28. února 2024 – Skupina přátel
Hodnocená nabídka: 4* hotel v Mariánských Lázních s polopenzí i wellness

Hotel je útulný, čistý, prostředí příjemné, jídlo chutné. Wellnes v pořádku, vířivka se musí rezervovat, aby tam nebylo moc lidí a masáže byly kvalitní.

Jsme velice zklamaní ze servisu v restauraci. Na snídani chybělo snad vše. Nebyly šunky, sýry, nebyl chléb!, chyběly talíře i hrnky na čaj a kávové lžičky. Po upozornění, že toto chybí, donesly pro celý hotel 6 plátků šunky a 8 plátků sýra. Považuji to za výsměch. U večeří se hodinu čekalo na jídlo, půl hodiny než si vás vůbec někdo všiml. Naprosto nezvládnutý servis. Je to obrovská škoda. Tento hotel jsme měli rádi.

 Vyjádření podniku
Před 2 měsíci

Dobrý den,

vážíme si vašeho času a sdílení zkušenosti s námi. Je nám líto, že váš pobyt nebyl uspokojivý. Vaše zpětná vazba je pro nás důležitá a budeme se snažit zlepšit naše služby.

S pozdravem,

Nikita Bogatyrev,
Resident Manager.

Hodnoceno: 17. února 2024
Hodnocená nabídka: 4* hotel v Mariánských Lázních s polopenzí i wellness
Některá hodnocení jsme vynechali, protože neobsahují slovní popis.
Nahoru