Česká Lípa a Máchův kraj: pobyt ve 4* hotelu s polopenzí i wellness či procedurami
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den mám zájem o pobyt pro 2 dospělé a 2 děti ve věku 10 a 12 let. Můžete mi sdělit cenu pro dítě s polopenzí? Děkuji Karásková R.
Krásný den, Růženo, děkuji vám za dotaz. Pokud zadáte děti do objednávky, cena se vám vypočítá automaticky :) Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobry den
Mic nerozumím tomu balíčku s procedurami. Když si zadám pobyt pro čtyři
osoby budeme mít procedury pro všechny čtyři osoby?
Děkuji moc za odpověď
Dlouha Dagmar
Dobrý den, Dagmar,
v rámci balíčku mají procedury jen 2 osoby. Další osoby si mohou procedury případně dokoupit přímo v hotelu.
S přáním hezkého zbytku dne, Tereza
Dobrý den,nenašla jsem v rezervačním systému,zda je možný pobyt se psy,konktétně 3 yorkšírci. a jaká je cena .Děkuji Romana
Dobrý den, Romano,
domácí mazlíčci povoleni na všech pokojích s výjimkou Superior Double a příplatek za mazlíčka je 400,– Kč/noc a doplácí se po příjezdu na recepci.
S přáním hezkého zbytku dne, Tereza
Jak je to s parkováním u hotel Moris Česká Lípa
Dobrý den, Jaroslavo, děkuji za váš dotaz. Hotel nemá vlastní parkovací místa. Parkování je možné přímo na náměstí – parkovací automat. Automobil lze také zanechat např. v PD Krystal. Více informací k veřejnému parkování města zde. Přeji krásný den, Klára :)
Dobrý den. Potřebuji v termínu 24.25.2.2024 dva pokoje po dvou lidech. Jeden manželská postel druhý oddělené postele( není podmínkou) Ve stejné budově prosím.
Dobrý den, Petře,
pro ověření a rezervaci termínu pobytu využijte prosím náš online kalendář, který naleznete přímo v nabídce. V kalendáři si stačí zvolit vámi požadovaný termín, vybrat si jednu z nabízených variant, zvolit počet osob a vložit do nabídku so košíku. Pokud máte zájem o dva pokoje, stačí zvýšit počet kusů v košíku z jednoho na dva.
Nákup dokončíte tak, že pobyt zaplatíte.
S přáním hezkého zbytku dne, Tereza
Nový dotaz
Přidáním dotazu souhlasíte se zveřejněním vyplněného jména a obsahu příspěvku. Příspěvky se závadným obsahem jsme nuceni odstraňovat, stejně jako příspěvky odkazující na konkurenční portály či e‑shopy nebo příspěvky, které k dané nabídce nejsou relevantní. Otázky, podněty nebo stížnosti, které se nevztahují k této nabídce, směřujte na náš kontaktní formulář nebo volejte +420 222 745 354.
Dobry den, je možné připravit též bezlepkovou a bezmléčnou stravu (celiakie a abkm zároveň). Dekuji za odpověď.
Hezký den, milá Kláro, děkuji za váš dotaz. Je možné zajistit bezlepková strava a mimo mléčných potravin mají v hotelu spoustu. Informaci stačí napsat do poznámky přímo u objednávky a hotel s tím bude počítat. S přáním krásného dne, Johana