Pohodový pobyt v Posázaví: polopenze či all inclusive a neomezený wellness
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den, měla bych zájem o termín 22.3.-25.3. pro 2 osoby ale to se
mi jeví jako nedostupné. Je možné se informovat tímto dotazem?
Díky Dana Kubešová.
Dobrý den, Dano,
v nabídce naleznete online kalendář, který reflektuje dostupné kapacity hotelu v aktuální chvíli.
Pokud tedy není vámi preferovaný termín k dispozici, můžete se samozřejmě pokusit kontaktovat i hotel na emailové adrese resort@resortluna.cz, jestli se náhodou ve vámi vybraném termínu neuvolnil pokoj.
V takovém případě si poté u nás zakoupíte voucher bez termínu, jehož kód předáte provozovateli pro dokončení rezervace.
S přáním hezkého zbytku dne, Tereza
Dobrý den ,měli bychom zájem o dva dvoulůžkové pokoje v době od
17.5. do 21.5. Máme pejsky , kolik se platí denně ?
Děkuji
Dobrý den,
děkujeme za Váš dotaz. Za pejska účtujeme 190Kč/noc.
Dobrý den mám dotaz ohledně pobytu u vás v měsíci únor od 18.2. a dál kdykoliv i všední dny?ednalo by se o 2krat dvoulůžkový pokoj.Deuji za odpověď Miluše.
Dobrý den, Miluše,
momentálně jsou dostupné termíny pouze víkendové termíny a to konkrétně 23.- 25. 2., poté 1. – 3. 3. a 15. – 17. 4.
Pro ověření a případnou rezervaci využijte prosím online kalendář, který naleznete přímo v nabídce. Pro případnou individuální poptávkou vám doporučím se obrátit přímo na resort na emailové adrese resort@resortluna.cz.
S přáním hezkého zbytku dne, Tereza
Dobrý den,
máte ještě volno na velikonoční wellness pro 2×2 osoby, 2 dvoulůžkové
pokoje? A není možné pobyt od 29.3. do 1.4.?V případě, že ano, tak za
kolik?
Děkuji Iva Dostálová
Dobrý den, Ivo,
je mi líto, ale tento termín již není volný.
Je ale možné se ubytovat v termínu Čt 28. 3. – Po 1. 4. 2024 (4 noci), kdy je pobyt pro 2 osoby za 12 990 Kč.
S přáním hezkého zbytku dne, Tereza
Je prosím možnost ubytování v jednolůžkovém pokoji?
Dobrý den, milá paní Lenochová. Děkuji Vám za dotaz.
V rámci této nabídky, je možné zvolit ubytování pouze pro 2 – 4 osoby. Doporučím Vám podívat se na další nabídky, které nabízíme na Slevomatu a v sekci Cestování máte možnost si vyfiltrovat počet osob. S přáním krásného dne, Johanka:)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
dobrý den
koukal jsem že pejsky máte za příplatek, rád bych se zeptal zda-li je možno to nějak připočítat do ceny ? jedná se o dárek a chtěl bych tam zahrnuout i tuto platbu aby to bylo kompletni, je možno to nějak zaříditm ? během rezevace to totiž neumožnovalo, a ani úvest do poznámky
děkuji s pozdravem
Filip Mucala
Dobrý den,
děkujeme za Váš dotaz. Přes portál Slevomat bohužel není možné navyšování ceny pobytu. Pokud máte zájem o platbu v předstihu, můžete kontaktovat přímo naší hotelovou recepci (recepce@hotelluna.cz) a vystavíme Vám kompletní fakturu, včetně poplatku za psa.
S pozdravem
Hotel Luna