5* hotel Marriott v centru Prahy: snídaně a VIP salonek, parkování, jízdenka na MHD, děti zdarma
Hodnocení podniku CK Zanzo od Slevomatu - Marriott
Hodnocená nabídka: 5* Prague Marriott Hotel se snídaní i parkováním
Obsluha hotelu.
Umístění pokoje ve 4.patře a výhled žádný, příliš hlučný větrák v noci z okolních pokojů.
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Tento hotel má výbornou polohu přímo v centru města a městské hotely většinou mívají výhledy jen do okolní zástavby. Neevidujeme žádné připomínky k pokojům ve 4.patře a věříme, že při požadavku na změnu pokoje by Vám recepce jistě vyšla vstříc.
S pozdravem, Jana - CK Jana
Hodnocená nabídka: 5* Prague Marriott Hotel se snídaní i parkováním
strhnutí zálohy při příjezdu a dlouhé čekání na vrácení peněz
Dobrý den, děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a mrzí nás, že jste musel čekat na uvolnění depozitu. Může se stát, že bance tento proces několik dní trvá. Přesto věříme, že jste byl se službami hotelu spokojen a pobyt v Praze se Vám líbil.
S pozdravem, Jana - CK Zanzo
Lokalita. Kvalita ubytování. Výborná snídaně, parkování v ceně, umožňují pobyt s domácím mazlíčkem.
Nedostatečná kapacita výtahů (jeden byl v poruše)
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení i zpětnou vazbu. Jsme rádi, že se Vám v tomto oblíbeném hotelu líbilo a doufáme, že Vám porouchaný výtah dojem z pobytu v Praze nepokazil.
S pozdravem, Jana - CK Zanzo
Hodnocená nabídka: 5* Prague Marriott Hotel přímo v centru se snídaní, parkování a jízdenka na MHD
Moc hezké prostředí hotelu (vánoční výzdoba), vynikající snídaně, milá obsluha restaurace. Parkování pod hotelem, lokalita perfektní.
Velmi odměřené chování recepčních (check in, check out).
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, která je pro nás velmi důležitá. Jsme rádi, že jste byli se službami tohoto oblíbeného hotelu spokojeni a mrzí nás, že jste se setkali s odměřenou recepční. Věříme ale, že Vám to nepokazilo dojem a pobyt v Praze jste si užili.
S pozdravem, Jana - CK Zanzo
Hodnocená nabídka: 5* Prague Marriott Hotel přímo v centru se snídaní, parkování a jízdenka na MHD
Pobyt měl být včetně snídaně a odpoledního brunche, nicméně na recepci nám při příjezdu recepční sdělil, že na brunch nemáme nárok, že Slevomat v těch voucherech má bordel (opravdu slova recepčního) a nakonec teda po konzultaci s manažerkou kuchyně nám byla místo brunche poskytnuta 3chodová večeře zdarma. Každopádně na voucheru bylo opravdu uvedeno – brunch a celá situace ohledně dožadování se brunche z naší strany byla docela trapná, protože to, že nám poskytnou v restauraci místo brunche večeři, vyznělo tak, jako bychom se doprošovali. Psala jsem ještě v den, kdy jsme byli v hotelu ubytovaní, stížnost na CK Zanzo (nebo jak se CK jmenuje), avšak do dnešního dne nikdo na e‑mail nereagoval. Voucher jsem kupovala jako dárek. Až příště opět koupím nějaký voucher, mohu čekat, že ikdyž na něm bude uvedena nějaká služba, neznamená to, že mi bude pak při předložení voucheru poskytnuta?
Dobrý den,
Vaším komentářem jsme se důkladně zabývali a celou záležitost jsme v hotelu Marriott prověřovali. Na voucheru byl brunch správně uveden. Brunch se ale podává od 12,30 do 14,00 a jedná se o pozdní snídani a téměř oběd. Došlo tedy pravděpodobně k nedorozumění, že jste brunch očekávali ve večerních hodinách. V tom Vám hotel vyhovět nemohl, a proto Vám při nevyužití brunche nabídl jako alternativu večeři. Služby tohoto hotelu jsou na velmi vysoké úrovni a hotel se vždy snaží klientům vyjít vstříc. Velice nás mrzí, že k tomuto nedorozumění došlo a věříme, že i přesto jste si pobyt v Praze hezky užili.
S pozdravem, Jana - CK Zanzo
Hodnocená nabídka: 5* Prague Marriott Hotel přímo v centru se snídaní, parkování a jízdenka na MHD
Ochota, vstřícnost personálu.
Nemám problem
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení, kterého si vážíme ! Jsme rádi, že se i Vám v tomto oblíbeném hotelu líbilo a s pobytem jste byli spokojeni.
S pozdravem, Jana - CK Zanzo
Hodnocená nabídka: 5* Prague Marriott Hotel přímo v centru se snídaní, parkování a jízdenka na MHD
Pěkný hotel v centru, milý personal, bohatá snídaně
Byla možnost si rezervovat termín ubytování na druhy den. Rezervace udělána rovnou on-line při objednávce voucheru. Druhy den o nás v hotelu nikdo nevěděl. Ochotna recepční problém vyřešila. Až za 2 dny přišel e‑mail od Ck, ze hotel voucher od Slevomatu neakceptuje, ze nam před odjezdem pošlou vlastní voucher. Tak stále čekáme na ten voucher 🤣
Dobrý den,
Vaše rezervace byla provedena v pátek ve večerních hodinách na sobotní příjezdový termín. Rezervace eviduje rezervační oddělení hotelu a informace se překlápí na recepci s určitou časovou prodlevou. Recepční proto zcela správně kontaktovala rezervační oddělení, které mělo Vaši rezervaci v evidenci.
Za zaslanou informaci ohledně voucheru se omlouváme, je určena pro klienty cestující do zahraničí a při zavádění nového systému byla omylem zasílána všem klientům. Věříme, že jste byli se službami tohoto oblíbeného hotelu spokojeni a pobyt v Praze si užili.
Hodnocená nabídka: 5* Prague Marriott Hotel se snídaní i parkováním
Prostředí krásné, úžasné snídaně
Překvapilo nás, že v hotelu v Praze, nejvíce na recepci, je problém se domluvit cesky…to by se stát nemělo… chápu, že klienti jsou převážně zahranicni, ale přece jen jsme v Česku…
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení a zpětnou vazbu. Jedná se o mezinárodní hotelový řetězec, ve kterém pracují i cizinci, ale vždy je v hotelu k dispozici i česky mluvící personál. Věříme jste si pobyt v Praze užili a se službami hotelu jste byli plně spokojeni.
S pozdravem, Jana - CK Zanzo
Hodnocená nabídka: 5* Prague Marriott Hotel přímo v centru se snídaní, parkování a jízdenka na MHD
Výborná kuchyně.
Po příjezdu na hotel nám bylo oznámeno, že rezervace byla zrušena! Po peripetiích a telefonátech nás nakonec ubytovali. Brunch se podává pouze v neděli od 12.30, s tím, že opustit hotel je třeba do 12.00. Celkově velké zklamání na 5* hotel.
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a velice nás mrzí, že jste museli na recepci čekat. Recepční zřejmě nebyla dostatečně zkušená, ale Vaše rezervace byla z naší strany naprosto v pořádku. Ráda bych uvedla na pravou míru, že ve 12,00 hodin nemusíte opustit hotel, ale pouze pokoj. Hotel zajistí uložení zavazadel a klienti si užijí brunch, který patří k těm nejlepším v Praze. Věřím, že i Vy jste si brunch užili a se službami hotelu jste byli jinak spokojeni.
S pozdravem, Jana - CK Zanzo
Hodnocená nabídka: 5* Prague Marriott Hotel přímo v centru se snídaní, parkování a jízdenka na MHD
Personál hotelu byl moc milý
Čistý pokoj, vkusné vybavení hotelu
pobyt byl naprostá katastrofa, druhý den jsme byli tak naštvaní, že jsme ani nevyužili brunch. Jako zákazníci slevomatu (i dle infa od pokojské) jsme dostali nejhorší pokoj na hotelu. Pokoj č. 101… Nacházel se v prvním patře, hned vedle výtahů, takže když jsme cca ve 22:30 chtěli spát, prakticky to nešlo, protože o každém hostovi, který výtah použil jsme věděli. To je na 5* opravdu strašně!!
Další šílenost je, že pokoj zřejmě složí jako apartmán, takže nás od vedlešího pokoje oddělovali pouze dvěře. V noci jsme je museli obložit polštáři a dekou, protože pod dvěřmi byla cca 3cm mezera kterou nejen prosvítalo světlo ze sousedního pokoje, ale hlavně hluk. TV, koupelna (bylo slyšet každé spláchnutí i pouštění vody), i pohyb a mluvení hostů, kteří se i přes naše prosby neutišili a rušili nás cca do 04:30.
Výhled z pokoje byl také strašný, z okna byla vidět pouze roura od klimatizace..
Chtěli jsme si v Praze odpočinout, ale vstávali jsme rozlámaní a velmi zklamaní. Za cenu ± 6,000 CZK / noc bych očekávala něco jiného. Ihned ráno jsme hotel opustili. A už nikdy více!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zbytečně ztracený den v Praze!!
Budeme žádat alespoň o částečnou kompenzaci.
Na tento „pobyt“ nikdy nezapomene!!
Dobrý den, paní Kateřino, v prvé řadě děkujeme, že jste si našla čas a napsala nám Vaše hodnocení. Je nám velice líto, že vůbec k této situaci došlo a Vy jste, dle Vašich slov, zbytečně ztratili den v Praze a pobyt v hotelu si nemohli plnohodnotně užít.
S Vaši reklamací jsme se řádně seznámili a po prostudování všech okolností, i rozhovoru s vedením hotelu, jsme dospěli k závěru, že se vše dalo vyřešit k Vaši spokojenosti přímo na místě pobytu. Hotel disponuje 416 pokoji, a pokud jste nebyla s přiděleným pokojem spokojena, mohla jste požádat na recepci o jeho výměnu. Pokoj číslo 101, který Vám byl přidělen je standardní pokoj kategorie Deluxe, který téměř jako třetina všech hotelových pokojů disponuje tzv. connecting door, což jsou propojené dveře (dvojité, uzamčené z každé strany). V některých hotelích standardní záležitost.
Co se týká hlučných sousedů, i to se dalo vyřešit na místě, vzhledem k tomu, že je v hotelu přítomna 24/7 ostraha, která by Vám jistě s uklidněním problémových hostů pomohla. Pouze si dovolíme podotknout, že jste byli bohužel v hotelu v době svátků Halloween, který klienti hotelu obvykle slaví, protože Prague Marriott Hotel je americký hotelový řetězec, kde je tento svátek populární.
Nevyužití nabídky na brunch, nás moc mrzí, protože samotný brunch je oficiálně v ceně 1.495 CZK a je hodnocen jako jeden z nejlepších brunchů v Praze. Bohužel rozhodnutí opustit hotel před využitím brunchem bylo čistě na Vás.
Ještě jednou musíme opravdu upřímně zmínit, že je nám líto, že jste neřešili Vaše nesoulady přímo na místě, nebo nevyužili naši telefonické SOS linky, ale v tomto případě neshledáváme ke kompenzaci důvod.
Děkujeme za pochopení, CK Zanzo - Silvie
Hodnocená nabídka: 5* Prague Marriott Hotel se snídaní i parkováním
Čisto, útulno, parkování
Na recepci skoro nikdo nemluvil česky
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení ! Jedná se o mezinárodní hotelový řetězec, který zaměstnává jak Čechy tak i cizince. Doufáme, že Vám to nezkazilo dojem z hotelu a pobyt v Praze jste si hezky užili.
S pozdravem, Jana - Zanzo
Hodnocená nabídka: 5* Prague Marriott Hotel přímo v centru se snídaní, parkování a jízdenka na MHD
Úžasný pobyt jako vždy :-)
Nejlepší snídaně a neskutečně ochotný personál.
Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení, kterého si moc vážíme! Jsme rádi, že se Vám pobyt v hotelu líbil a budeme se na Vás příště těšit :)
S pozdravem, Jana - CK Zanzo
Hodnocená nabídka: 5* Prague Marriott Hotel přímo v centru se snídaní, parkování a jízdenka na MHD
*****
Hodnocená nabídka: 5* Prague Marriott Hotel přímo v centru se snídaní, parkování a jízdenka na MHD
Vše super
Dobrý den, děkujeme za vaše hodnocení. Jsme moc rádi, že bylo vše v pořádku.
Kamila - CK Zanzo
Hodnocená nabídka: 5* Prague Marriott Hotel přímo v centru se snídaní, parkování a jízdenka na MHD
Bylo velmi komplikované dostat se z podzemního parkoviště na recepci a obráceně.
Dobrý den, děkujeme za vaše hodnocení. Jsme rádi, že jste si i přes drobnou komplikaci pobyt užili.
Kamila - CK Zanzo
Hodnocená nabídka: 5* Prague Marriott Hotel přímo v centru se snídaní, parkování a jízdenka na MHD
Hodnocená nabídka: 5* Prague Marriott Hotel přímo v centru se snídaní, parkování a jízdenka na MHD
Vše ok
Dobrý den, děkujeme za vaše hodnocení. Jsme moc rádi, že bylo vše v pořádku.
Kamila - CK Zanzo
Hodnocená nabídka: 5* Prague Marriott Hotel přímo v centru se snídaní, parkování a jízdenka na MHD
Snídaně!
Trochu nepříjemná slečna na recepci. Asi nám dávala najevo, že jsme Slevomat a kdybychom se na věci nedoptali, tak nám nic neřekne.
Dobrý den, děkujeme za vaše hodnocení. Je nám líto, že jste nebyli spokojení s přístupem recepční. Věříme, že jste si i přesto pobyt užili.
Kamila - CK Zanzo
Hodnocená nabídka: 5* Prague Marriott Hotel přímo v centru se snídaní, parkování a jízdenka na MHD
Upgrade pokoje
Pokoj byl strašně hlasitý od výtahu. Personál to nezajímalo a nebyl moc mýlí. Na recepci nemluvili česky. Nebyli vůbec ochotný.
Dobrý den, děkujeme za vaše hodnocení. Moc nás mrzí, že jste nebyli spokojení. Věříme, že příště bude vše na jedničku.
Kamila - CK Zanzo
Hodnocená nabídka: 5* Prague Marriott Hotel přímo v centru se snídaní, parkování a jízdenka na MHD