Relax v polských Krkonoších: wellness, polopenze, čoko balíčky, cyklistika i výlety
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den ,
mohu se zeptat do kolika hodin se podávají večeře?
Dobrý den, Ivo, děkuji za váš dotaz.
Večeře se podávají každý den od 16:00 do 18:00. :-) Doba podávání večeří se však může lišit v závislosti na sezóně, proto bych vám doporučovala sledovat aktuální informace na stránkách poskytovatele zde.
Přeji vám hezký den!
Ivett, Slevomat
Dobrý den,
na recenzích booking jsem se dočetla, že některý pár měl apartmán
Premium bez dostupnosti výtahem a také bez balkonu, přestože je balkon
u tohoto typu pokoje uveden.
Plánuji vybrat pobyt v apartmánu Premium pro mé rodiče, kteří nemohou
každý den tolik chodit do schodů a zároveň by si balkon velmi přáli. Lze
obě tyto věci dohodnout ještě před zakoupením voucheru, abychom měli
jistotu, že to bude splněno? Pokud voucher zakoupíme a nebudou pak tyto
možnosti dostupné, pak si myslím, že to není zcela transparentní postup…
Lze toto nějak s jistotou vyřešit?
Děkuji Vám za odpověď.
Jana
Hezký den, milá Jano, děkuji za váš dotaz. V tomto případě vám doporučím kontaktovat přímo hotel a domluvit se ohledně vašich požadavků s nimi. Kontakt zasílám zde: recepcja@czarnykamien.com +48 75 769 38 54.
Děkuji a přeji krásný den, Johanka:)
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, jestli je venkovní bazén vyhrivany během zimních
měsíců?
Dekuji
Dobrý den, Viktorie, děkuji vám za dotaz.
Dle informací od poskytovatele služby není venkovní bazén v zimním období vyhřívaný. Vyhřívaná je pouze venkovní vířivka.
Děkuji za pochopení a přeji hezký zbytek dne, Tereza
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den, prosím, můžou k vám do hotelu také pejsci? Děkuji Míla
Krásný den, Miluško, děkuji vám za dotaz. Je mi líto, ale pobyt s pejsky není možný. Mějte moc hezký den, Kristýna