Na první pohled by to patřilo spíš do kolonky „Co se vám nelíbilo“, ale při úhradě hry nastaly trochu komplikace, pravděpodobně proto, že slečna neměla správné informace o tom, že hra je již uhrazena na základě voucheru. Abychom se zbytečně nepřeli, úhrada tedy proběhla ještě jednou. Tuto situaci následně telefonicky vyřešil jakýsi mladík, hovořící slovensky (majitel?, provozovatel? manager?). V každém případě se k problému postavil aktivně a vyřešili jsme vše k oboustranné spokojenosti.
Vyjádření podniku
Před 4 roky
Dobrý den,
slečna, která Vaši hru obsluhovala, byla naprostý nováček a i když podstoupila důkladné proškolení, tak se v dané situaci spletla.
Za způsobené komplikace se Vám ještě raz omlouváme. Každopádně nás těší, že se danou situaci povedlo vyřešit k oboustranné spokojenosti a Vy jste z naší únikovky odchádzeli s pozitivním zážitkem.