1/22
Romantika v historickém hotelu v Zakopaném: neomezený wellness a snídaně nebo polopenze
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Miroslav Zsoldos
Dobrý den je možno při objednání dvou pokuju mít je vedle sebe? Děkuji za odpoved
Slevomat.cz
Krásný den, Miroslave, děkuji vám za dotaz. V tomto případě je třeba se domluvit přímo s hotelem na tel. +48 18 20 24 510 nebo e‑mailu hotel@stamary.pl :) Mějte moc hezký den, Kristýna
Josef
Dobrý den,
kolik, prosím, stojí parkovné na 4 noci?
Děkuji
Grandhotel Stamary****
39 zł/doba* 4 noce= 159 zł
Odpověď byla automaticky přeložena.
Zobrazit originál (ve slovenštině)
Karolina Polverini
Dobrý večer, v kolik hodin se servíruje večeře?
Předem děkuji za odpověď
Slevomat.cz
Krásný den, Karolíno, děkuji vám za dotaz. Večeře se servíruje od 16:00 do 18:00 :) Mějte moc hezký den, Kristýna
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý večer je možno objednat pokoj s balkonem? Při poslední návštěvě měl napsáno při objednávce pokoj s balkonem a měl bez balkonu. Jak možno postupovat aby balkon byl dekuji za odpověď.
Dobré ráno,
Pokud je k dispozici pokoj s balkonem, rezervujeme si ho.
Naneštěstí ne všechny pokoje mají balkon a takový pokoj nemůžeme zaručit.
Dzień dobry,
Jeżeli będzie wolny pokój z balkonem to taki zarezerwujemy.
Niestety nie wszystkie pokoje mają balkony i nie możemy zagwarantować takiego pokoju.