Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Sady pánské kosmetiky Marmara Barber: kolínské i přípravky na vousy a vlasy
Hodnocení podniku Zozany Cosmetics
Nemohu hodnotit, použil jsem to jako dárek.
zboží dorazilo až po emailové upomínce, po termínu dodání
Rychlost dodání. Jinak nemohu hodnotit, použil jsem to jako dárek.
Rychlost
Žádný problém
Dárková krabice ve které mělo zboží být, tak byla roztrhaná. Tim pádem se to muselo prebalit do jiné.
Baleni přišlo vevnitř potrhane nevím jak se to mohlo stát
Dobrý den,
Je nám velice líto, že zboží dorazilo poškozené :-(. Prosím kontaktujte nás na emailové adrese info@zozanycosmetics.cz a zašlete nám číslo objednávky. Vaši reklamaci se pokusíme vyřešit v co nejkratším termínu.
ZOZANY COSMETICS
Potrhana krabice, flasticky rozlite, jak od prasat za takovou cenu
Vážená paní,
chtěli bych Vám vyjádřit hlubokou omluvu za tuto nepříjemnost. Je nám velice líto, že zboží dorazilo poškozené a chápeme, že to může způsobit frustraci.
Děláme maximum pro zajištění bezpečného a bezproblémového doručení každé zásilky a je nám nanejvýš líto, že v tomto případě došlo k problému. Chceme Vás ujistit, že situaci řešíme a přijímáme veškerá opatření, abychom zajistili, že se to již nebude opakovat.
Rádi bychom Vám nabídli možnost reklamace, abychom Vaše obavy a nespokojenost vyřešili. Máme zájem na Vaší maximální spokojenosti a proto Vám garantujeme, že uděláme vše pro rychlé a efektivní řešení této situace. Nabízíme Vám možnost vrácení finančního obnosu či výměnu za novou zásilku.Dejte nám prosím vědět co je pro Vás příznivější.
Vaše spokojenost je pro nás prioritou a doufáme, že nám dáte příležitost toto nedorozumění napravit. Pokud máte jakékoliv další dotazy, neváhejte nás kontaktovat.
Děkujeme Vám za trpělivost a porozumění v této situaci.
ZOZANY COSMETICS
Bohužel jedna kolínská voda byla rozdělená.
Dobrý den,
Upřímně se omlouváme za problém s poskytnutým zbožím. Vaše spokojenost je pro nás prioritou a jsme velmi zklamaní, že jste obdrželi poškozenou zásilku. Chceme situaci co nejrychleji vyřešit a zajistit, aby vše bylo v pořádku.
Prosíme vás, abyste nás kontaktoval/a s detaily ohledně poškozeného zboží. Rádi bychom vám poslali novou zásilku na vaši zaslanou adresu co nejdříve.
Ještě jednou se omlouváme za jakékoli nepohodlí, které vám tímto vzniklo, a děkujeme vám za pochopení a trpělivost.
Pavlína / ZOZANY COSMETICS
Komunikace s personálem na telefonu, rychlé vyřešení problému.
Místo dvou objednaných (a zaplacených) balení přišlo jen jedno.