Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.

Thajské pohlazení: 60min. masáž dle výběru, teplý polštář, extra masáž hlavy i čaj

Salon Elite Praha - Nové Město  (mapa) 1 608 prodejů

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak uplatnit
Storno podmínky
Benefity
Markéta Panská

Dobrý den, zarezervovala jsem si 2 termíny. Protože jsem neměla žádné písemné potvrzení a již se mi stalo, že jsem přišla zbytečně , žádala jsem již dvěmi e-maily o potvrzení. Byla jsem odkázáni na zákaznickou linku, která nic neposílá. Zároveň mi bylo odepsáno, že bez zpětného potvrzení není rezervace platná /obchodni podmínky/. Takže si připadám jako “blbec”, vouchery jsou uplatněné a termíny nijak nepotvrzené. Děkuji za vyřešení Markéta

Slevomat.cz

Dobrý den, Markéto, moc se omlouváme za komplikace.

Volala jsem přímo poskytovateli, a ten mi sdělil, že rezervaci na vaše jméno se jim nepodařilo dohledat. Doporučila bych vám kontaktovat poskytovatele na tel. čísle +420 775 208 1­11 a nadiktovat mu číslo voucheru, aby vaši rezervaci dohledal. Pokud se vám nepodaří situaci vyřešit přímo s poskytovatelem, doporučila bych vám kontaktovat naši zákaznickou podporu přes kontaktní formulář nebo na čísle +420 222 745 354.

Přeji vám hezký den!

Ivett, Slevomat

Jiří

Do salonu se nedá dovolat. Zkouším to již 4 dny a nikdo nebere.

Slevomat.cz

Dobrý den, Jiří, děkuji za Váš dotaz.

na telefonní kontakt Salonu Elite +420 775 208 1­11 se dovolat lze. V čase od 10:00 do 18:00 se dovoláte na infolinku, a v čase 18:00 až 21:00 přímo do salónu.

S pozdravem, Šarlota.

Viktoriya

Добрый день.хотела купить ваучер на массаж,заплатила 499 крон,пришло подтверждение об оплате с этим номером236536,но не получила номер ваучера.Как мне получить номер ваучера?

Slevomat.cz

Hezký den, Viktoriye, děkuji vám za zprávu.

Ihned po zaplacení vám voucher zasíláme na emailovou adresu, ze které jste voucher objednávala, zároveň ho vždy naleznete také přímo ve svém profilu na Slevomatu, ze kterého jste objednala.

Pod tímto profilem žádný nákup neevidujeme, proto jste voucher pravděpodobně zakoupila přes jinou emailovou adresu. Případně se neváhejte obrátit na mé kolegy na slevomat.cz/kon­takt, kde vám rádi poradí.

Jen vás pro příště poprosím dotazy pokládat v češtině, aby nedošlo při překladu ke špatnému přeložení.

Děkuji za pochopení a přeji hezký zbytek dne, Tereza

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru