Historický hotel přímo v centru Českého Krumlova: snídaně či polopenze a lahev sektu

od 2 999 Kč
Vybrat variantu
Populární
Nabídka, která má velmi vysoké hodnocení našich zákazníků a má dostatečný počet recenzí.
4,7 / 5
Hotel Grand (kontakt) Český Krumlov (mapa) 334 prodejů

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak uplatnit
Děti
Příplatky
Storno podmínky
Benefity
FKSP
Martin Vyskočil

Dobrý den. Manželka mi koupila k narozeninám voucher na pobyt ve Vašem hotelu. Chtěl bych se zeptat, jestli by bylo možné voucher zrušit z vážných rodinných duvodu Když ještě neproběhla rezervace pobytu. Děkuji za odpověd Martin

Slevomat.cz

Dobrý den, Martine,

případné zrušení se řídi storno podmínkami, které jsou uvedené přímo v nabídce.

V tomto případě zní storno podmínky následovně:

Rezervaci můžete 4 dny před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 3­54. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.

V případě zrušení rezervace méně než 4 dny před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.

Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.

Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.

Pokud tedy splňujete výše zmíněné podmínky, může se kupující obrátit na naši zákaznickou podporu přes kontaktní formulář.

S přáním hezkého zbytku dne, Tereza

Pavla Skrčená

Dobrý den,
máme ve vašem hotelu rezervován pobyt 22.3 do 23.3.
Požádala jsem o zajištění parkování a chtěla bych vědět,
jak je to s vjezdem do centra a s vlastním parkovacím místem.
Děkuji Pavla Skrčená

Slevomat.cz

Dobrý den, Pavlo,

pokud máte parkování rezervované, doplatíte za něj 350,– Kč/noc přímo na recepci. Vjezd do centra k hotelu by tak měl být bez problémů. :) Pro více informací vám doporučím se obrátit přímo na hotel na tel. čísle +420 380 711 671.

S přáním hezkého zbytku dne, Tereza

Dagmar Dolezalova

Dobrý den prosím o info cena za psa ? Děkuji

Slevomat.cz

Dobrý den, Dagmar, děkuji za dotaz.

Příplatek za domácího mazlíčka činí 200 Kč/noc.

S přáním hezkého dne, Eva

Zuzana Skybova

Může tam pejsek ? Dekuji

Hotel Grand


Dobrý den,



Ano, za poplatek 500,– /noc.



Děkuji



Jakub Šmída

Vladimír Hanák

Dobrý den. Jak to je, prosím, s parkováním pro ZTP/P? Děkuji

Slevomat.cz

Hezký den, Vladimíre, děkuji za dotaz.

Pokud máte modrou invalidní kartu za okénkem, není problém parkovat kdekoliv na náměstí přímo před hotelem.

S přáním hezkého dne, Eva

Jaromír Sýkora

Dobrý den
Ve dnech 24.12.-26.12. máme ve Vašem hotelu zaplacen pobyt.
Sdělte nám, prosím, kde je možné zaparkovat v tyto dny a za jaký poplatek.
Děkujeme
Sýkorovi

Slevomat.cz

Dobrý den, Jaromíre, děkuji vám za dotaz.

Parkování je možné u hotelu za poplatek 350 Kč/noc – ten se platí až po příjezdu na recepci hotelu.

S přáním hezkého zbytku dne, Tereza

Jiří Bittner

dobrý den,prosím o info,jak je to s parkováním.dě­kuji,bittner

Slevomat.cz

Dobrý den, Jiří, děkuji vám za dotaz. Parkování je za příplatek 350 Kč/noc, který uhradíte na místě. Přeji krásný den, Klára

Jaroslava Mynářová

Je možný pobyt se psem – bernský salašnický – hodný a přátelský.

Slevomat.cz

Krásný den, Jaroslavo, děkuji vám za dotaz. Pobyt s pejskem je možný za příplatek 200 Kč/noc. Mějte moc hezký den, Kristýna

Nový dotaz

Přidáním dotazu souhlasíte se zveřejněním vyplněného jména a obsahu příspěvku. Příspěvky se závadným obsahem jsme nuceni odstraňovat, stejně jako příspěvky odkazující na konkurenční portály či e‑shopy nebo příspěvky, které k dané nabídce nejsou relevantní. Otázky, podněty nebo stížnosti, které se nevztahují k této nabídce, směřujte na náš kontaktní formulář nebo volejte +420 222 745 354.

Nahoru