
Termín
Platnost do 31. 12. 2023.
V ceně
Dekarbonizace motoru na přístroji Texa H2 Blaster
- Přívod plynu HHO: 460 l/h
- Celý proces zabere 60–90 minut
- Určeno pro motory do obsahu motoru 2,99 l
Jak uplatnit
Rezervace: Termín si domluvte předem na tel. 739 123 345 nebo na e‑mailuinfo@mklautoservis.cz, zároveň uveďte kód voucheru.
Storno podmínky
- Rezervaci můžete změnit 24 hodin před rezervovaným termínem. V případě změny rezervace méně než 24 hodin před domluveným termínem, nebo v případě, že se na termín nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci. Termín lze změnit pouze jednou.
- Voucher s rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Voucher bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Termín
Platnost do 31. 12. 2023.
V ceně
Dekarbonizace motoru na přístroji Texa H2 Blaster
- Přívod plynu HHO: 460 l/h
- Celý proces zabere 60–90 minut
- Určeno pro motory od objemu motoru 3,0 l
Jak uplatnit
Rezervace: Termín si domluvte předem na tel. 739 123 345 nebo na e‑mailuinfo@mklautoservis.cz, zároveň uveďte kód voucheru.
Storno podmínky
- Rezervaci můžete změnit 24 hodin před rezervovaným termínem. V případě změny rezervace méně než 24 hodin před domluveným termínem, nebo v případě, že se na termín nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci. Termín lze změnit pouze jednou.
- Voucher s rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Voucher bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Co mají společného manželství a motor auta? Pokud o ně nebudete pečovat, přestanou fungovat.
Na to první se musíte zaměřit se svou drahou polovičkou, případně párovým terapeutem. To druhé pro vás zajistí MKL autoservis v Bohumíně. Tak sem přivezte svůj vůz a svěřte ho do péče místních šikulů, kterým bude na dekarbonizaci motoru stačit maximálně 90 minut.
O co vlastně jde? V průběhu času palivo používané k pohonu vozidel, ať už jde o benzín, naftu, LPG nebo metan, produkuje uhlíkové zbytky, které se ukládají na základních součástech, jako jsou písty, ventily, vstřikovače, filtry pevných částic a katalyzátory. To nevyhnutelně zapříčiní postupné zhoršování účinnosti motoru. To vede k nižšímu výkonu, vysoké spotřebě, většímu znečištění a dodatečným nákladům z neočekávaných oprav.
Řešením je Texa H2 Blaster, nový nástroj vyvinutý společností Texa, který kombinovanou silou vodíku a kyslíku kompletně čistí součásti zapojené do spalovacího procesu, obnovuje optimální výkon motoru a zároveň snižuje spotřebu a znečišťující emise.
Texa H2 Blaster využívá elektrolýzu ke generování oxyhydrogenu, směsi vodíku a kyslíku, který je při běžícím a zahřátém motoru přiváděn do sacího potrubí pomocí praktické servisní hadice a vstupuje tak do spalovací komory. Tím se zahájí proces dekarbonizace a rozpustí se zbytky spalování usazené na pístech, ventilech, vstřikovačích a obecně na součástech umístěných mezi spalovací komorou a výfukovým potrubím. Zkrátka a dobře, motor bude za chvíli šlapat jako nový. Kdyby to takhle snadno šlo i s tou krizí v manželství, že?