Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.

Dekarbonizace motoru směsí HHO v Bohumíně: spolehlivé čištění od uhlíkových zbytků

4,7 / 5 MKL Autoservis Bohumín  (mapa) 1 prodej

Nenechte si ujít nové nabídky podniku MKL Autoservis

Pohlídáme, aby vám už žádná nová nabídka neutekla.

 Upozornit na nové nabídky

Podobné nabídky, ze kterých si určitě vyberete

Zobrazit více podobných nabídek

Zobrazit původní nabídku

Přehled nabídky

5,0

Objednání i kompletní servis klimatizace proběhli rychle a bez problémů.
Ochotný, milý personál.

Marie
Zvýší výkon, sníží spotřebu, předchází poškození
Moderní technologie využívá sílu vodíku a kyslíku
Za hodinu a půl je hotovo
Varianty (2)
Zvýší výkon, sníží spotřebu, předchází poškození
Moderní technologie využívá sílu vodíku a kyslíku
Za hodinu a půl je hotovo

Co mají společného manželství a motor auta? Pokud o ně nebudete pečovat, přestanou fungovat.

Na to první se musíte zaměřit se svou drahou polovičkou, případně párovým terapeutem. To druhé pro vás zajistí MKL autoservis v Bohumíně. Tak sem přivezte svůj vůz a svěřte ho do péče místních šikulů, kterým bude na dekarbonizaci motoru stačit maximálně 90 minut.

O co vlastně jde? V průběhu času palivo používané k pohonu vozidel, ať už jde o benzín, naftu, LPG nebo metan, produkuje uhlíkové zbytky, které se ukládají na základních součástech, jako jsou písty, ventily, vstřikovače, filtry pevných částic a katalyzátory. To nevyhnutelně zapříčiní postupné zhoršování účinnosti motoru. To vede k nižšímu výkonu, vysoké spotřebě, většímu znečištění a dodatečným nákladům z neočekávaných oprav.

Řešením je Texa H2 Blaster, nový nástroj vyvinutý společností Texa, který kombinovanou silou vodíku a kyslíku kompletně čistí součásti zapojené do spalovacího procesu, obnovuje optimální výkon motoru a zároveň snižuje spotřebu a znečišťující emise.

Texa H2 Blaster využívá elektrolýzu ke generování oxyhydrogenu, směsi vodíku a kyslíku, který je při běžícím a zahřátém motoru přiváděn do sacího potrubí pomocí praktické servisní hadice a vstupuje tak do spalovací komory. Tím se zahájí proces dekarbonizace a rozpustí se zbytky spalování usazené na pístech, ventilech, vstřikovačích a obecně na součástech umístěných mezi spalovací komorou a výfukovým potrubím. Zkrátka a dobře, motor bude za chvíli šlapat jako nový. Kdyby to takhle snadno šlo i s tou krizí v manželství, že?

Nahoru