Rodinná dovolená v Ustroni: wellness, all inclusive či polopenze, zábava pro děti i dospělé
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den, bude v termínu 26. 10. – 29. 10. otevřená tubingová dráha? Děkuji, hezký den.
Dobrý den, Zuzano, děkuji za dotaz.
Poskytovatel mi sdělil, že nyní je tubingová dráha otevřená v neděli od 12 hodin, vždy v závislosti na povětrnostních podmínkách.
S pozdravem, Šarlota.
Dobrý den,
zadali jsme poptávku na 4-lůžkový pokoj a nabídla se nám možnost
Family***. Je zde uvedeno: 2 pokoje (dvoulůžkový a jednolůžkový) Jsou
tedy na tomto pokoji dostupná 3 nebo 4 lůžka? Děkuji
Hezký den, Ivo, děkuji Vám za dotaz.
Dle dostupných informací od poskytovatele služby najdete v pokoji Family*** ložnici vybavenou velkou postelí a pokoj se samostatným lůžkem nebo rozkládací pohovkou, na které se vyspí 2 lidé.
S přáním hezkého zbytku dne, Tereza
Dobrý den ,můžou k vám psi?Děkuji Třaslínova
Krásný den, Lucie, děkuji vám za dotaz. Je mi líto, ale pobyt s pejskem není možný. Mějte moc hezký den, Kristýna.
Dobrý den, chci se zeptat jestli v den odjezdu máme ještě vstup do bazénu? Děkuji Kolková
Hezký den, Libuše, děkuji Vám za dotaz. Dle informací od poskytovatele služby můžete samozřejmě využít bazén i v den odjezdu. Pouze pokoj musí být vyklizen a odhlášen do 11:00 hodin. S přáním hezkého zbytku dne, Tereza
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
muži zjistit zda moje rezervace na pokoj v termínu od 16.11.2023 – 19.11.2023 Je přijatá a zajištěná.
Hezký den, Jaroslave, děkuji vám za dotaz.
Je mi líto, ale na tomto vašem profilu žádnou objednávku nevidím.
Každopádně pokud jste dokončil objednávku, na emailovou adresu, ze které jste objednával vám přijde voucher i s termínem, zároveň ho naleznete také ve svém profilu na Slevomatu. Bohužel ale tedy na tomto profilu žádnou objednávku nevidím. :(Pokud byste potřeboval poradit s dohledáním objednávky, obraťte se na nás na podpora@slevomat.cz a my na to mrkneme.
S přáním hezkého zbytku dne, Tereza