Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den, dne 21.11. jsem si objednala dvě balení a jediné, co do dnešního dne mám, je potvrzení objednávky. Od té doby nic, žádný email o tom, že zboží chystáte nebo odesíláte, nic. A ani zboží nemám, ačkoli píšete 4 pracovní dny. Můžu vědět, co se děje a kdy mi zaplacené zboží dojde?
Dobrý den, Ivo,
moc se omlouváme za zdržení. Situaci prověřuji přímo u partnera, proto vás poprosím o chvilku strpení. Jakmile budu vědět více informací, dám vám sem vědět.
Přeji vám hezký den!
Ivett, Slevomat
Dobrý den, Ivo,
moc se omlouváme za zdržení z důvodu vyprodání zásob. Zásilka byla dnes odeslána a v nejbližších dnech ji můžete očekávat.
Ještě jednou se moc omlouváme a přejeme vám hezký den!
Ivett, Slevomat
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den a děkuji za prověření. Už mi taky bylo oznámeno, že je zásilka na cestě. Nicméně v době, kdy jsem objednávala, nebylo o vyprodání některého druhu nikde ani slovo a logicky bych neobjednávala něco, co není. Nelíbil se mi přístup firmy, která celou dobu „hrála mrtvého brouka“, o vyprodání mě neinformovala a ještě ani nereagovali na můj email s dotazem na situaci. Děkuji tedy za vyřešení.
Krásný den, Ivo. Velmi se omlouváme za vzniklou situaci, moc nás mrzí, že jste nebyla s objednávkou spokojená. Věřím, že zboží již nyní v pořádku dorazí. Mějte moc hezký den, Kristýna