Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Kapesní poznámkové fotodiáře z vlastních fotografií
Hodnocení podniku Centrum digitálních služeb Mino
DIÁŘ OBJEDNÁVÁM KAŽDOROČNĚ, OPĚT MAXIMÁLNÍ SPOKOJENOST, LETOS EXTREÉMNÍ RYCHLOST ODESLÁNÍ
Dobrý den,
děkujeme za milé hodnocení.
S pozdravem, Team CDSM.cz
Jejich chybou jsem obdrzela vyrobek nekoho jineho s cizima fotkama (z pohledu GDPR ani nemluvim). Situaci resili promtne, to ano, ale spravny vyrobek nedorucili vcas. Pozadovala jsem penize zpet, ale ohani se chybou dopravce – ubohe jednani!!! Nebyt jejich omylu, nemusela bych tohle cele resit! Nechavala jsem u nich vyrabet roky, od pristiho roku necham vyrobit jinde!
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení.
Jak jsme Vám již odpovídali v emailové komunikaci, prvotní chyba opravdu nastala na expedici, kdy nedopatřením došlo k záměně produktů. V období před Vánoci však evidujeme velké množství objednávek a naši zaměstnanci dělají maximum pro to, aby všechny objednávky včas odbavili. Dle historie Vašich objednávek u nás objednáváte pravidelně vždy ve druhé polovině prosince, což je pro všechny velice málo času na to, aby se v případě jakákoliv komplikace stihla do Vánoc vyřešit. Naši zaměstnanci jsou také jen lidé a chybám se bohužel v tak rušném období nikdy 100% nevyvarujeme.
Standardní lhůta na vyřízení všech reklamací je 30 dní. My jsme Vám však chtěli v tak nepříjemné situaci vyjít vstříc a na základě Vaší reklamace jsme Vám diář hned druhý den vyhotovili a zaslali nový. Bohužel již není v našich silách ohlídat všechny zásilky, které přepravce od nás převezme, zejména v předvánočním období, kdy denně expedujeme stovky balíků. Na základě Vašeho emailu o nedoručené zásilce jsme Váš balíček reklamovali u přepravce, což je standardní postup, a obvykle napomáhá k úspěšnému doručení dané zásilky.
Co se týče GDPR, ze stejného důvodu jsme Vám hned 19.12. zaslali odpovědní štítek, abyste nám produkt jiného zákazníka poslala nazpět. Dle sledování odpovědní zásilky jste nám diář však dosud nezaslala.
S pozdravem, Team CDSM.cz
Krásné zpracování, nádherné barvy fotek, pevné desky, … Kupuji každoročně a mohu jen doporučit.
Dobrý den,
děkujeme za milé hodnocení.
S pozdravem, Team CDSM.cz
Krásný diář, pěkné zpracování
Dobrý den,
děkujeme za milé hodnocení.
S pozdravem, Team CDSM.cz
Tento diář jsem si kupovala již podruhé, protože mě loni naprosto nadchnul. Skvělá kapesní velikost, veselé barvy kalendária a mraky vlastních fotografií v nádherných barvách. Každý týden si tak mohu připomenout nějaký rok starý zážitek a zároveň nezapomenu na žádnou akci nebo lékaře.
Objednáno po polovině prosince jednoho večera a hned druhý den již vytištěné odesláno, takže ježíšek vše stihl zabalit pod stromeček.
Koupeno za jedno poštovné společně s fotoblokem a fotografiemi A4 a vše v prvotřídní kvalitě.
Moc doporučuji.
Vůbec nic.
Dobrý den,
děkujeme za milé hodnocení.
S pozdravem, Team CDSM.cz
Vrele doporucuji, rychle dodani, kvalitne zpracovani, obrovska radost z darku.
Dobrý den,
děkujeme za milé hodnocení.
S pozdravem, Team CDSM.cz
rychlost a kvalita
Dobrý den,
děkujeme za milé hodnocení.
S pozdravem Team CDSM.cz
Moc pěkný diář, udělal radost. Děkuji.
Vše bylo v pořádku.
Dobrý den,
děkujeme za milé hodnocení.
S pozdravem Team CDSM.cz
Graficky zpracované moc pěkně, výběr z různých barev, jednoduché ovládání při tvorbě. A má praktický obal. Jsem moc spokojená 🙂
Dobrý den,
děkujeme za milé hodnocení.
S pozdravem Team CDSM.cz
Opakovaná spokojenost
Některé fotky jsou rozmazané…ale není to vina zpracovatele, nýbrž kvality vložené fotografie…uvítala bych možnost eventuálního vylepšení (rady, co mám přesně udělat, aby byly fotky ostré)
Dobrý den,
děkujeme za milé hodnocení.
Doporučujeme vkládat kvalitní fotografie, vylepšení fotografií bohužel není možné.
S pozdravem Team CDSM.cz
Byl to dárek a udělal velkou radost 🙂
Dobrý den,
děkujeme za milé hodnocení.
S pozdravem Team CDSM.cz
Při vlastní výrobě diáře, jsem špatně použila šablonu, která byla ve výběru a vytvořila si diář jen s měsíci Leden. Po přijetí, jsem psala dodavateli, že je to nejspíše moje chyba, ale že mne zaráží, že mne nikdo o této chybě neinformoval a přes to takto vytiskli. Reklamovat předmět jsem nechtěla, ale odpověď mne trochu naštvala, protože mi nabídli vytisknutí nového diáře za 200 kč grafických prací + 300 diář včetně poštovného. Při nesouhlasu s touto nabídkou, mě nabídli tedy tisk za voucherovou cenu + doprava, tedy jinými slovy, ať si to objednám ještě jednou za stejnou cenu. Mrzí mne to, protože jsem objednávala už poněkolikáté, a vždy jsem byla spokojena, ale už to dělat nebudu. Ačkoli přiznávám, že je chyba nejspíše na mé straně, i když bychom mohli diskutovat o tom, proč mě takto program pustil dál či proč mají šablonu takto nastavenou? Myslím si, že u předmětu, jako jsou diáře, by mě měl někdo informovat, zda si to takto opravdu přeji dodat a ušetřit si nepříjemnosti na obou stranách. I podle jiných recenzí je zřejmé, že se individuálními objednávkami nebo potřebami nikdo nezaobírá, což je u takto personifikovaných věcí dost škoda.
komunikace a doba doručení špatná.
ok
Hezké zpracování diáře i kvalita.. spokojenost
Prvotní snaha o kvalitní výrobu a upozornění, že jsou fotky v malé kvalitě.
Tato nabídka mě zklamala, jak z pohledu předání podkladů, tak z hlediska komunikace a výsledného zboží. Kvůli zpracování fotek jsem stahovala dle pokynů speciální program, fotografie se mi však přes něj nahrát nepodařilo. Trávila jsem tak několik hodin tříděním, popisováním fotografií a vytvářením seznamu, abych vše poslala nakonec přes email a doufala, že se trefím. Ze strany výrobce jsem byla upozorněna, že by bylo vhodné některé fotografie vyměnit kvůli nízké kvalitě, což bylo vidět i ze zaslaného náhledu. To jsem udělala, poslala aktualizovaný balíček fotek a požádala o pár úprav, které mi byly schváleny. Další výroba diáře probíhala již bez zaslání náhledu. Zásilku jsem obdržela den před Vánoci, ale po velké radosti jsem zjistila, že jsou v diáři použité fotky se sníženou kvalitou z první várky bez zapracovaných úprav. Diář jsem reklamovala hned na začátku ledna a žádala obratem o dodání nového, protože se jednalo o dárek. Vzhledem k tomu, že se ke mně dostala informace, že při prvním pokusu řešili tisk a zaslání během dvou dnů, věřila jsem, že mi vyhoví. Dodavatel požádal o zaslání poštou starého diáře, čemuž jsem vyhověla a poslala potvrzení o odeslání. Opět probíhala výroba diáře bez zaslání náhledu a schvalování. Na nový diář jsem čekala 3 týdny, přišel teprve tento týden. Mezitím byly komunikace s dodavatelem vyhýbavá. Nový diář je opět vytištěn bez zapracovaných změn (text na titulní straně, nahrazení rozvrhu hodin za listy na poznámky a fotografie, které jsou na výšku jsou zpracované na šířku). Odmítám podstupovat proces reklamace znovu, je již konec ledna a v tuto chvíli je první dvanáctina diáře bez využití, protože je již termínově propadlá.