Luxusní hotel v Korutanech přímo v lyžařském areálu: plná penze a wellness
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den,
měla bych dotaz prosím. Nenašla jsem termín v letních měsících,
konkrétně v srpnu. Funguje tento hotel i v tuto dobu? Jedná se mi
o nabídku 2+2.
Předem moc děkuji Jitka
Dobrý den, Jitko,
je to proto, že varianta nabídky „Květen a červen (2 děti zdarma)“ je platná do 30.6.2024 (což je také nejzazší datum pro využití voucherů) a varianta „Září a říjen (2 děti zdarma)“ je platná 6.9.-2.11.2024. Letní měsíce tedy tato nabídka neobsahuje.
Jsme rádi, že Vás nabídka zaujala. Doporučuji Vám nastavit odběr nových nabídek daného podniku, a to tak, že u nabídky kliknete na název poskytovatele a poté kliknete na Uložit do oblíbených. Díky tomu Vám případná další nabídka neunikne.
Hezký den
Helena
Dobrý den, máme u vás zakoupený pobyt na konci června 2 dospeli + 2 deti . Chtela jsem se zeptat kolik tak stoji pujceni kol na den a jaka je pripadne sleva s vasi +card . dekuji Launerova
Dobrý den,
ráda bych se zeptala, zda je možnost se ubytovat se 2 dětmi, když jedno je
starší 15ti let. Děti jdou navolit pouze do 15,9 let, ale jedno dítě a
třetí dospělá osoba do rezervace dát nelze. Pritom mladší syn do
15,9 let je hlavu větší než starší dcera :-)
Děkuji.
Krásný den, Petro, děkuji vám za dotaz. Je mi líto, ale starší dítě nebo další dospělou osobu již není možné na jednom pokoji ubytovat, proto ani takto nelze zadat do rezervace přímo v nabídce :( Děkuji za pochopení a mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den,
chci se zeptat, kdy končí sezonní služby? Pro upřesnění: byli jsme
v hotelu minulý rok, přijeli jsme a již nefungovalo žádné cvičení
v hotelu, lanovky zavřené apod. Můžete tedy prosím zjistit od kdy se
v hotelu již nekonají lekce jogy apod.?
Druhy dotaz: Pokud je 2 + 2 plus kojenec, který má svoji postýlku, jak
provézt rezervaci a je to vůbec možné?
Děkuji a hezký den, Lenka.
Hezký den, milá Lenko, děkuji za váš dotaz. Veškeré informace ohledně sezónních služeb a období, kdy je možné je využít vám zasílám zde.
Co se týká třetího dítěte, nabídka je koncipována maximálně pro 4 osoby, a tak v nabídce není možné zvolit pobyt pro 5 osob. Tím, že je nejmladší takto malý a měl by svou postýlku, doporučím vám obrátit se na hotel a zkusit se domluvit s nimi. S přáním krásného dne, Johana
Dobrý den, nabízí hotel i slevou kartou pro daný region?
Dobrý den, děkuji za váš dotaz.
Ano, +CARD Nassfeld Holiday je zahrnuta v ceně pobytu od 09.05. do 03.11. 2024.
Zde je uveden popis: Nassfeld +CARD holiday na aktivity v regionu včetně lanovky, regionální veřejné dopravy, outdoorového programu pro děti 5× týdně (např. lezení, poznávání divoké zvěře a přírody v horách) a také četné slevy na výlety v okolí.
Dobry den, chtela bych se informovat, zda ubytovani je v nove nebo stare casti hotelu. Dekuji. Simona
Dobrý den, Simono, děkuji za váš dotaz.
Všechny pokoje v hotelu jsou nově renovované, proto není žádný rozdíl v kvalitě pokojů. :-)
Přeji vám hezký den!
Ivett, Slevomat
Dobrý den, nabízí hotel pro ubytované slevy na skipasy? Děkuji
Dobrý den, Radku, děkuji za váš dotaz.
Při zakoupení skipasu na recepci je možné získat 2–3% slevu na skipas, ale pouze v období hlavní lyžařské sezóny.
Přeji vám hezký den!
Ivett, Slevomat
Dobrý den,
prosincový termín nejde objednat jako 1 pokoj pro 3 dospělé?
Hezký den, Pavlo, děkuji vám za dotaz.
Je mi líto, ale v tomto počtu se v prosinci bohužel nelze ubytovat.
Ubytovat lze 2 dospělé osoby a max. 2 děti do 15 let.
Děkuji za pochopení a přeji hezký zbytek dne, Tereza
Dobrý den, prosím vás mohu se ubytovat v nabízené akci s dvěmi dětmi a miminkem bez nároku na lůžko? Dekuji
Hezký den, Veroniko, děkuji vám za dotaz.
Pokud byste dorazili ve složení 1 dospělá osoba a 3 děti, tak určitě ano. Nabídka je nastavena pro 4 osoby, stačí si tedy jen vybrat variantu, zvolit počet osob a věk dětí.
Pokud byste chtěli dorazit ve složení 2 dospělé osoby a 3 děti, tak to bohužel nelze.S přáním hezkého zbytku dne, Tereza
Dobrý dne, jak daleko je od hotelu sjezdovka?
Hezký den, Moniko, děkuji Vám za dotaz.
Hotelový komplex leží přímo u největšího a nejmodernějšího lyžařského střediska v Korutanech. Sjezdovka Babydoppellift je vzdálená cca150 m, sjezdovka Madritschen Sesselbahn přibližně 150 m a Trogl je vzdálené cca 350 m.
S přáním hezkého zbytku dne, Tereza
Dobry den, pro objednávce zadám 2 dospělé, 1 dite 14 let, ale už mi nejde Zadat druhé díte 17 let mi nejde ani jako dite ani jako dospěly? Jak mam objednat pobyt v prosinci pro nasi rodinu? Dekuji
Dobrý den, Petro, děkuji za váš dotaz. Tato nabídka je koncipována pouze pro 2 dospělé a 2 děti do 15,9 let. Není tedy možné přidat třetí dospělou osobu. S přáním krásného dne, Johanka
Dobrý den, při vybrání termínu v zimě a jeho zarezervování s platbou, dá se pak termín upravit v případě, že bude na hotelu volno nebo je termín pevně daný, který si vyberu při koupi voucheru? Děkuji
Hezký den, Šárko, děkuji Vám za dotaz. V těchto případech je vždy potřeba se řídit storno podmínkami, které naleznete vždy u dané nabídky. V případě tohoto ubytování storno podmínky zní: „Rezervaci si můžete zdarma změnit 14 dní před začátkem pobytu. Změnu termínu je možné provést výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí.“
Samozřejmě vždy záleží na aktuálně dostupných termínech a je nutné voucher vždy využít do konce jeho platnosti. Děkuji za pochopení a přeji hezký zbytek dne, Tereza
Dobrý den,
Je možné si do hotelu vzít malého psa?
Děkuji,
TH
Dobrý den, Tomáši. Děkuji za Váš dotaz. Jak uvádíme v nabídce v sekci Příplatky, je možné si s sebou vzít psa za poplatek 25 €/noc. Hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den, v říjnu už to vypadá že nemáte žádné volné termíny pro dva dospělé a dvě děti? Děkuji za odpověď
Krásný den, Kateřino, děkuji vám za dotaz. Je mi líto, ale termíny na říjen již nejsou dostupné. Mějte moc hezký den, Kristýna.
Dobrý den, mluví personál či recepční česky? Děkuji
Krásný den, děkuji vám za dotaz. V tuto chvíli pro vás informaci ověřujeme. Jakmile vše prověříme, budeme vás zde informovat, poprosím vás tedy nyní o strpení. Děkuji za pochopení a mějte moc hezký den, Kristýna
Krásný den, Jitko, děkuji vám za strpení. Od hotelu jsem dostala informaci, že nikdo z personálu česky nehovoří. Mějte moc hezký den, Kristýna.
Dobrý den,
je v hotelu možnost dostat v případě výletu od hotelu namísto oběda
balíček?
Děkuji.
Dobrý den, Adélo. Hotel Vám může připravit obědový balíček pouze jednou, další je již za příplatek. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den, jak zadat dítě, které má v srpnu 16 let. Přidat jako 3 dospělou osobu nejde…děkuji
Krásný den, Ivono, děkuji vám za dotaz. Je mi líto, ale třetí ubytovaná osoba může být pouze do věku 15,9 let. Děkuji za pochopení a mějte moc hezký den, Kristýna.
Dobrý den, po naklikání počtu osob 2 + 2, je už nabídka konečná, to jest pro za rodinný pokoj Comfort? (nemám co vybrat a tudíž upozornění „V případě pobytu dvou dětí je nutný příplatek za větší pokoj.“ už nemusíme nijak řešit ? Děkuji za odpověď
Krásný den, Marie, děkuji vám za dotaz. V případě, že přidáte všechny ubytované do objednávky už dále nemusíte nic řešit. :-) Mějte moc hezký den, Kristýna.
Dobrý den,když by jsme měli sebou 3 děti ,bylo by možné přidat ještě jednu přistýlku? Děkuji
Krásný den, Veroniko, děkuji vám za dotaz. Je mi líto, ale pobyt je možný s maximálně 2 dětmi. Děkuji za pochopení a mějte moc hezký den, Kristýna
Nový dotaz
Přidáním dotazu souhlasíte se zveřejněním vyplněného jména a obsahu příspěvku. Příspěvky se závadným obsahem jsme nuceni odstraňovat, stejně jako příspěvky odkazující na konkurenční portály či e‑shopy nebo příspěvky, které k dané nabídce nejsou relevantní. Otázky, podněty nebo stížnosti, které se nevztahují k této nabídce, směřujte na náš kontaktní formulář nebo volejte +420 222 745 354.
Dobrý den,
mám dotaz ohledně nápojů. V popisu píšete… U zářijové varianty pobytu jsou v ní dokonce zahrnuty nápoje v době jídel (pivo, víno a nealkoholické nápoje)… „zářijová varianta“ je braná jako ta podzimní, tj. září + říjen, tzn. že tuto nabídku nápojů můžeme využít i v říjnových termínech?
Děkuji za upřesnění.
Dobrý den, milý Jane, děkuji vám za dotaz.
Ten nyní ověřuji přímo u poskytovatele služby, proto vás poprosím o strpení.
Jakmile budu mít více informací, dám vám sem vědět.
Předem děkuji za strpení a přeji hezký zbytek dne, Johana