Relaxační pobyt v polských Krkonoších: neomezený wellness, polopenze i čoko balíčky
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den,
měl bych dotaz ohledně check in. Píšete, že check in začíná v 16:00. Je
možný dřívější check in? Dékuji za odpověď.
Dobré ráno,
.Včasný check-in je možný, snažíme se mít byty připravené předem.
Jakmile je byt připraven, ihned ho dáváme k dispozici našim hostům.
Černý kámen
.Dobrý den,
mohu se prosím zeptat zda tento pobyt mohu zaplatit přes Slevomat
převedenými benefity ze Sodexo karty? Děkuji
Hezký den, Petro, děkuji vám za dotaz.
Ano, pobyt můžete zakoupit se svých benefitních bodů, je ale nutné je nejprve převést na kredity na váš profil na Slevomat.
V nabídce stačí kliknout na sekci Benefity a vybrat vaší benefitní společnost. Následně se prokliknete na naše benefitní stránky, kde už stačí pouze vybrat kartičku, kterou máte a zvolit počet bodů, které chcete převést.
Jakmile se vám body převedou na váš profil, stačí vložit nabídku do košíku a v posledním kroku Platba nezapomenout potvrdit políčko Využít kredity.
Více informací o převodu benefitů naleznete na TÉTO stránce.
S přáním hezkého zbytku dne, Tereza
Dobrý den, od kolika hodin podáváte snídaně a od- do večeře, prosím?
Hezký den, Renato, děkuji vám za dotaz.
Snídaně se podávají v čase 8:00 – 10:30, večeře probíhají od 16:00 do 18:00.
S přáním hezkého zbytku dne, Tereza
Dobrý den, dětská postýlka se platí 50 PLN za celý pobyt nebo za den? A můžeme si vybrat pokoj kam se dostaneme i s kočárkem? Děkuji
Dobrý den, Petro, děkuji za váš dotaz. U dětské postýlky se platí: 50 PLN/noc. Co se týká pokoje, kam se dostanete s kočárkem, doporučím vám, napsat tuto prosbu do poznámky u objednávky, nebo pro úplnou jistotu kontaktovat přímo hotel. Konkrétně na tomto tel. čísle: +48 75 769 38 54, nebo na této e-mailové adrese: recepcja@czarnykamien.com. S přáním krásného dne, Johanka
Dobrý den, je možné ubytování se psem?
Jedná se o větší plemeno – německý krátkosrstý ohař.
Děkuji za odpověď.
Rejnartová
Krásný den, Iveto, děkuji vám za dotaz. Je mi líto, ale pobyt s mazlíčky není povolen. Mějte moc hezký den, Kristýna.
Dobrý den, je možnost si rezervovat pokoj s výhledem do krajiny?
Nechtěla bych pokoj v přízemí.
Děkuji
Dobré ráno,
.Prosím, sdělte nám číslo své rezervace.
.Můžeme takový požadavek zahrnout do vaší rezervace, ale vyhovíme vám, pokud bude zařízení dostupné a proveditelné.
Pozdravujeme vás,
.Recepce
Dobrý den.
Děkuji Vám za odpověď. Zvolíme „apartmán Premium“, protože chceme
mít na spaní dvě oddělené místnosti. Ještě se ale potřebuji zeptat,
jestli jsou v ložnici dvě samostatná lůžka nebo jestli je k dispozici jen
manželská postel?
Děkuji
Krásný den, Michaelo, děkuji vám za dotaz. Dle přiložených fotografií je k dispozici manželská postel. :-) Mějte moc hezký den, Kristýna.
Dobrý den, je možnost bezlepkového jídla nebo alespoň soupis alergenů a
povědomí o bezlepkové dietě personálu?
Děkuji
Dobrý den, Danielo. Večeře i snídaně jsou formou bufetu a často se suroviny obměňují na stolech. Není tedy možné přesně vypsat alergeny. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den.
Chceme jet tři dospělé osoby. Jedná se prosím o jednu místnost na spaní
se třemi lůžky nebo o dvě oddělené místnosti?
Děkuji
Dobrý den, Michaelo. Záleží, který typ apartmánu si zvolíte. Například, v apartmánu comfort je manželská postel a přistýlka v jedné místnosti. apartmán Premium má oddělené místnosti. ZDE se můžete podívat na fotografie a vybavení jednotlivých apartmánů. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den,
prosím jaký vybrat apartmán, aby byl v přízemí? Potřebuji pro špatně
chodící maminku, tudíž schody nepřichází v úvahu.
Děkuji Krčílková
Dobrý den, Aleno. Pokud si přejete být ubytována v přízemí, doporučím Vám, napsat tento požadavek do poznámky během vytváření objednávky, nebo se spojit s poskytovatelem služby napřímo. Přikládám kontakt: recepcja@czarnykamien.com. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den,
máte i oddělené postele?
Díky
JB
Dobré ráno,
děkujeme, že jste si vybrali Czarny Kamień RESORT&SPA.
Máme oddělená lůžka.
V případě jakýchkoli dotazů jsem vám k dispozici.
S pozdravem,
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, je třeba si rezervovat procedury předem nebo stačí až na hotelu?
A dá se platit na hotelu kartou?
Děkuji
Dzień dobry,
dziękujemy za wiadomość. Zapraszamy do zarezerwowania zabiegów wcześniej przed przyjazdem ze względu na duże obłożenie w SPA. Jest możliwość płatności kartą w hotelu. W razie dodatkowych pytań, zapraszamy do kontaktu,
Recepcja