Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.

Moderní hotel ve Sklářské Porubě v polských Krkonoších: neomezený wellness a polopenze

Populární
Nabídka, která má velmi vysoké hodnocení našich zákazníků a má dostatečný počet recenzí.
4,6 / 5
Hotel Bergo Resort & Spa Szklarska Poręba - Polsko (mapa) 587 prodejů

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak uplatnit
Děti
Příplatky
Storno podmínky
Benefity
FKSP
Tereza Storožová

Dobrý den, je v nejakou dobu povolen dětem 10 a 13 roku, vstup do saun?
Děkuji ST.

Slevomat.cz

Hezký den, Terezo, děkuji Vám za dotaz.

Ten nyní ověřuji přímo u poskytovatele služby, proto Vás poprosím o chvilku strpení. Jakmile budu mít více informací, dám Vám sem vědět. :-)

Předem děkuji za pochopení a přeji hezký zbytek dne, Tereza

Slevomat.cz

Hezký den, Terezo, děkuji Vám za strpení.

Je mi líto, ale dětem mladším 16 let je vstup do sauny zakázán.

Děkuji za pochopení a přeji hezký zbytek dne, Tereza

Alena Doležalová

Dobrý den,má hotel ve wellness zóně ochlazovací bazének?

Slevomat.cz

Hezký den, Aleno, děkuji Vám za dotaz.

Je mi líto, ale hotel nedisponuje ochlazovacím bazénkem ve wellness centru.

Děkuji za pochopení a přeji hezký zbytek dne, Tereza

katka

Dobrý den rada bych se zeptala ohledně dětí , mame dítě 3 mesíce a druhé 3,5 leté. Jak je to u toho staršího se snídaní a večeří má narok na obojí?V poznamkách je napsano dítě nemá narok na vlastní servírovanou večeři. Děkuji a přeji hezký den Katka

Slevomat.cz

Krásný den, děkuji vám za dotaz. V tuto chvíli pro vás informaci ověřujeme. Jakmile vše prověříme, budeme vás zde informovat, poprosím vás tedy nyní o strpení. Děkuji za pochopení a mějte moc hezký den, Kristýna

Slevomat.cz

Krásný den, Katko, děkuji vám za strpení. Dítě do 3,9 let má pobyt na lůžku s rodiči zdarma včetně stravy, je tak již doplněno i v nabídce. Mějte moc hezký den, Kristýna.

Petra

Dobrý den,

Je možno ověřit zda je zimních měsících v provozu venkovní bazén a vířivka, a jsou li vyhřívané? Dekuji

Slevomat.cz

Krásný den, děkuji vám za dotaz. V tuto chvíli pro vás informaci ověřujeme. Jakmile vše prověříme, budeme vás zde informovat, poprosím vás tedy nyní o strpení. Děkuji za pochopení a mějte moc hezký den, Kristýna

Slevomat.cz

Krásný den, Petro, děkuji vám za strpení. Dostala jsem informaci z hotelu, že venkovní vířivky jsou celoroční a bazény jsou vyhřívané. Mějte moc hezký den, Kristýna.

Michaela Stránská

Dobrý den.
Děkuji za odpověď, bohužel jsem v nabídce hotelu žádné apartmá Junior nenašla;, jen Premium, Privilege, Superior. O jaký typ bydlení se tedy jedná, když potřebujeme dvě oddělené místnosti na spaní a celkem tři samostatná lůžka?
 Děkuji

Slevomat.cz

Krásný den, Michaelo, děkuji vám za dotaz. Dle informací, které zde vidím k dispozici, kolegyně dostala od hotelu informaci, že takové ubytování je možné v Junior apartmá, které jsem dohledala na stránkách zde: https://all.accor.com/hotel/B844/index.pl.shtml#section-rooms :-) Mějte moc hezký den.

Malá Šárka

Dobrý, je možné v termínu 22.-24.9.2023 rezer­vovat pokoje pro cca 10–12 osob?
Platilo by se fakturou z FKSP pro zaměstnankyně MŠ.
Děkuji Malá Šárka

Slevomat.cz

Dobrý den, Šárko. Děkuji za Váš dotaz. V tento termín volný pokoj není. Když si rozkliknete v nabídce variantu Září, kliknete na zelené tlačítko Vybrat termín, zobrazí se Vám online kalendář s volnými termíny. V košíku si poté můžete zvolit kolik kusů voucherů (počet pokojů) byste si ráda zakoupila. Nejvyšší číslo vždy udává nejvyšší možný počet pokojů na daný termín. Hezký den. Matěj, Slevomat.cz

Jakub Pavelka

Dobry den, chci se zeptat jak je to s parkovanim zda pouze do garaze nebo je i moznost parkovat nekde na mistnim parkovisti,dekuji Pavelka

Slevomat.cz

Krásný den, Jakube, děkuji vám za dotaz. Parkování od hotelu je zařízeno v garáži za příplatek 45 PLN/den (potřeba ověřit dostupnost). Mějte moc hezký den, Kristýna.

Marie Hetverová

Dobrý den, kolik stojí prosim parkování?

Slevomat.cz

Hezký den, Marie, děkuji Vám za dotaz. Pakování v garáži stojí 45 PLN na den, je ale potřeba si před pobytem ověřit dostupnost přímo u poskytovatele služby na emailové adrese hb844@accor.com. S přáním hezkého zbytku dne, Tereza

Michaela Stránská

Dobrý den.
Chceme jet tři dospělé osoby. Jedná se prosím o jednu místnost na spaní se třemi lůžky nebo o dvě oddělené místnosti?
 Děkuji

Michaela Stránská

A ještě se prosím zeptám, jestli to mohou být tři samostatná lůžka? Děkuji

Slevomat.cz

Hezký den, Michaelo, děkuji Vám za dotaz.

Dle informací od poskytovatele služby mají na hotelu různé uspořádání pokojů, některé pokoje mají dvě oddělené místnosti, jiné ne. Pokoje jsou přidělovány náhodně.

Při rezervaci pro 3 osoby v apartmá Junior bude mít každá osoba k dispozici samostatnou postel/rozkládací pohovku. S přáním hezkého zbytku dne, Tereza

Katerina Zet

Dobry den, rady by jsme jeli v 5, je mozne zarezervovat dva pokoje a jeden s pristylkou? Dekuji za odpoved, hezky den.
 KZ

Slevomat.cz

Dobrý den, Katerino.

Děkuji Vám za dotaz.

Vše si můžete nastavit v nabídce a rovnou si rezervovat či ověřit termín pobytu. :)

1. zvolte variantu pobytu

2. vyberte si termín pobytu

3. navolte počet osob (není-li striktně dán počet osob pro pobyt)

4. do poznámky uveďte například: speciální dieta (bezlepková strava aj.), další požadavky

5. přejděte k platbě

6. voucher Vám bude následně zaslán do e-mailu a máte hotovo :)

poznámka: cena za pobyt se vypočítá automaticky

S přáním krásného dne, Karel

Jitka Dbalá

Dobrý den,
je možná rezervace dvou pokojů zároveň? Ideálně vedle sebe.
Děkuji Jitka

Slevomat.cz

Dobrý den, Jitko. Děkuji za dotaz. Ano, je to možné. Zakoupením dvou voucherů si zakoupíte dva pokoje. Pokud požadavek vložíte do poznámky v rezervaci (nejlépe v angličtině, polštině) hotel se Vám bude snažit dle dostupných kapacit vyhovět. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz

Štěpánka Marešová

Dobrý den, mohu se zeptat jak funguje venkovní vířivka, zda je nějak omezená venkovními teplotami nebo funguje i v zimě atd? děkuji

Slevomat.cz

Dobrý den, Štěpánko. Podařilo se mi pro Vás ověřit dotaz ohledně vířivky, která je hostům k dispozici po celý rok. :) S přáním krásného dne, Karel

Lucie

Dobrý den, může na hotel malý pejsek, vychovaný jorkšírek?

Slevomat.cz

Dobrý den, Lucie. Děkuji za Váš dotaz. Jak uvádíme přímo v nabídce, v konkrétní variantě (sekce Příplatky), na pobyt je možné vyrazit s domácím mazlíčkem za poplatek 70 PLN/noc. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz

Lenka

Dobrý den,
V dotazu níže píšete, že je možné využít za poplatek stání v garáži, ale dle fotografii je možné parkovat i venku. Tak se optám zda i toto je zpoplatněno, nebo ne. Děkuji

Slevomat.cz

Hezký den, Lenko. Děkuji za Váš dotaz. Parkovat před hotelem se dá, také je zde však poplatek a to konkrétně 35 PLN/den. Stejně, jako u parkování v garáži, je potřeba zjistit si dostupnost, počet míst je před hotelem omezený. S přáním krásného dne, Johanka

Jitka Kopenova

Dobrý den, mám tyto dotazy:

  • parkování na parkovišti je zdarma?
  • mají pokoje Superior balkon?
  • jsou na pokojích župany?
Děkuji moc za odpověď
Slevomat.cz

Dobrý den, Jitko,

děkujeme za Váš dotaz. Na základě informací od hotelu Vám mohu sdělit, že pokoje Superior mají balkon a že na pokojích župany jsou. Co se týče parkování, je možné využít garáž za 45 PLN/den. Zde je ale potřeba ověřit dostupnost v termínu Vašeho pobytu přímo s hotelem buď na tel. čísle +48 75 303 10 00 nebo na e-mailu: hb844@accor.com.

Hezký den,

Helena

Pavel

Dobrý den, chci se zeptat jsou na hotelu župany ? nebo si musíme přivést svoje? ¨

Děkuji a přeji hezký den :)

Slevomat.cz

Dobrý den Pavle, děkuji za Váš dotaz. Na pokojích jsou župany, takže si župan nemusíte brát sebou :). Přeji Vám krásný den, Denisa ze Slevomatu.

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru