Moderní hotel ve Sklářské Porubě v polských Krkonoších: neomezený wellness a polopenze
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +48 75 303 10 00 nebo e‑mailem na hb844@accor.com
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
- Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi vám pomůžeme. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz.
- Dítě do 3,9 let má pobyt na lůžku s rodiči zdarma včetně stravy.
- Domácí mazlíčci: 70 PLN/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: Garáž: 45 PLN/den (potřeba ověřit dostupnost)
Změna rezervace zdarma: Rezervaci si můžete zdarma změnit 14 dní před začátkem pobytu. Změnu termínu je možné provést výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu.
Změna rezervace je vyhrazena pouze na termíny ve stejné nebo nižší cenové kategorii.
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 14 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či telefonu +420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 14 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den,má hotel ve wellness zóně ochlazovací bazének?
Hezký den, Aleno, děkuji Vám za dotaz.
Je mi líto, ale hotel nedisponuje ochlazovacím bazénkem ve wellness centru.
Děkuji za pochopení a přeji hezký zbytek dne, Tereza
Dobrý den rada bych se zeptala ohledně dětí , mame dítě 3 mesíce a druhé 3,5 leté. Jak je to u toho staršího se snídaní a večeří má narok na obojí?V poznamkách je napsano dítě nemá narok na vlastní servírovanou večeři. Děkuji a přeji hezký den Katka
Krásný den, děkuji vám za dotaz. V tuto chvíli pro vás informaci ověřujeme. Jakmile vše prověříme, budeme vás zde informovat, poprosím vás tedy nyní o strpení. Děkuji za pochopení a mějte moc hezký den, Kristýna
Krásný den, Katko, děkuji vám za strpení. Dítě do 3,9 let má pobyt na lůžku s rodiči zdarma včetně stravy, je tak již doplněno i v nabídce. Mějte moc hezký den, Kristýna.
Dobrý den,
Je možno ověřit zda je zimních měsících v provozu venkovní bazén a
vířivka, a jsou li vyhřívané? Dekuji
Krásný den, děkuji vám za dotaz. V tuto chvíli pro vás informaci ověřujeme. Jakmile vše prověříme, budeme vás zde informovat, poprosím vás tedy nyní o strpení. Děkuji za pochopení a mějte moc hezký den, Kristýna
Krásný den, Petro, děkuji vám za strpení. Dostala jsem informaci z hotelu, že venkovní vířivky jsou celoroční a bazény jsou vyhřívané. Mějte moc hezký den, Kristýna.
Dobrý den.
Děkuji za odpověď, bohužel jsem v nabídce hotelu žádné apartmá Junior
nenašla;, jen Premium, Privilege, Superior. O jaký typ bydlení se tedy
jedná, když potřebujeme dvě oddělené místnosti na spaní a celkem tři
samostatná lůžka?
Děkuji
Krásný den, Michaelo, děkuji vám za dotaz. Dle informací, které zde vidím k dispozici, kolegyně dostala od hotelu informaci, že takové ubytování je možné v Junior apartmá, které jsem dohledala na stránkách zde: https://all.accor.com/hotel/B844/index.pl.shtml#section-rooms :-) Mějte moc hezký den.
Dobrý, je možné v termínu 22.-24.9.2023 rezervovat pokoje pro cca
10–12 osob?
Platilo by se fakturou z FKSP pro zaměstnankyně MŠ.
Děkuji Malá Šárka
Dobrý den, Šárko. Děkuji za Váš dotaz. V tento termín volný pokoj není. Když si rozkliknete v nabídce variantu Září, kliknete na zelené tlačítko Vybrat termín, zobrazí se Vám online kalendář s volnými termíny. V košíku si poté můžete zvolit kolik kusů voucherů (počet pokojů) byste si ráda zakoupila. Nejvyšší číslo vždy udává nejvyšší možný počet pokojů na daný termín. Hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobry den, chci se zeptat jak je to s parkovanim zda pouze do garaze nebo je i moznost parkovat nekde na mistnim parkovisti,dekuji Pavelka
Krásný den, Jakube, děkuji vám za dotaz. Parkování od hotelu je zařízeno v garáži za příplatek 45 PLN/den (potřeba ověřit dostupnost). Mějte moc hezký den, Kristýna.
Dobrý den, kolik stojí prosim parkování?
Hezký den, Marie, děkuji Vám za dotaz. Pakování v garáži stojí 45 PLN na den, je ale potřeba si před pobytem ověřit dostupnost přímo u poskytovatele služby na emailové adrese hb844@accor.com. S přáním hezkého zbytku dne, Tereza
Dobrý den.
Chceme jet tři dospělé osoby. Jedná se prosím o jednu místnost na spaní
se třemi lůžky nebo o dvě oddělené místnosti?
Děkuji
A ještě se prosím zeptám, jestli to mohou být tři samostatná lůžka? Děkuji
Hezký den, Michaelo, děkuji Vám za dotaz.
Dle informací od poskytovatele služby mají na hotelu různé uspořádání pokojů, některé pokoje mají dvě oddělené místnosti, jiné ne. Pokoje jsou přidělovány náhodně.
Při rezervaci pro 3 osoby v apartmá Junior bude mít každá osoba k dispozici samostatnou postel/rozkládací pohovku. S přáním hezkého zbytku dne, Tereza
Dobry den, rady by jsme jeli v 5, je mozne zarezervovat dva pokoje a jeden
s pristylkou? Dekuji za odpoved, hezky den.
KZ
Dobrý den, Katerino.
Děkuji Vám za dotaz.
Vše si můžete nastavit v nabídce a rovnou si rezervovat či ověřit termín pobytu. :)
1. zvolte variantu pobytu
2. vyberte si termín pobytu
3. navolte počet osob (není-li striktně dán počet osob pro pobyt)
4. do poznámky uveďte například: speciální dieta (bezlepková strava aj.), další požadavky
5. přejděte k platbě
6. voucher Vám bude následně zaslán do e-mailu a máte hotovo :)
poznámka: cena za pobyt se vypočítá automaticky
S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den,
je možná rezervace dvou pokojů zároveň? Ideálně vedle sebe.
Děkuji Jitka
Dobrý den, Jitko. Děkuji za dotaz. Ano, je to možné. Zakoupením dvou voucherů si zakoupíte dva pokoje. Pokud požadavek vložíte do poznámky v rezervaci (nejlépe v angličtině, polštině) hotel se Vám bude snažit dle dostupných kapacit vyhovět. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den, mohu se zeptat jak funguje venkovní vířivka, zda je nějak omezená venkovními teplotami nebo funguje i v zimě atd? děkuji
Dobrý den, Štěpánko. Podařilo se mi pro Vás ověřit dotaz ohledně vířivky, která je hostům k dispozici po celý rok. :) S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, může na hotel malý pejsek, vychovaný jorkšírek?
Dobrý den, Lucie. Děkuji za Váš dotaz. Jak uvádíme přímo v nabídce, v konkrétní variantě (sekce Příplatky), na pobyt je možné vyrazit s domácím mazlíčkem za poplatek 70 PLN/noc. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den,
V dotazu níže píšete, že je možné využít za poplatek stání
v garáži, ale dle fotografii je možné parkovat i venku. Tak se optám zda
i toto je zpoplatněno, nebo ne. Děkuji
Hezký den, Lenko. Děkuji za Váš dotaz. Parkovat před hotelem se dá, také je zde však poplatek a to konkrétně 35 PLN/den. Stejně, jako u parkování v garáži, je potřeba zjistit si dostupnost, počet míst je před hotelem omezený. S přáním krásného dne, Johanka
Dobrý den, mám tyto dotazy:
- parkování na parkovišti je zdarma?
- mají pokoje Superior balkon?
- jsou na pokojích župany?
Dobrý den, Jitko,
děkujeme za Váš dotaz. Na základě informací od hotelu Vám mohu sdělit, že pokoje Superior mají balkon a že na pokojích župany jsou. Co se týče parkování, je možné využít garáž za 45 PLN/den. Zde je ale potřeba ověřit dostupnost v termínu Vašeho pobytu přímo s hotelem buď na tel. čísle +48 75 303 10 00 nebo na e-mailu: hb844@accor.com.
Hezký den,
Helena
Dobrý den, chci se zeptat jsou na hotelu župany ? nebo si musíme přivést
svoje? ¨
Děkuji a přeji hezký den :)
Dobrý den Pavle, děkuji za Váš dotaz. Na pokojích jsou župany, takže si župan nemusíte brát sebou :). Přeji Vám krásný den, Denisa ze Slevomatu.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, je v nejakou dobu povolen dětem 10 a 13 roku, vstup do saun?
Děkuji ST.
Hezký den, Terezo, děkuji Vám za dotaz.
Ten nyní ověřuji přímo u poskytovatele služby, proto Vás poprosím o chvilku strpení. Jakmile budu mít více informací, dám Vám sem vědět. :-)
Předem děkuji za pochopení a přeji hezký zbytek dne, Tereza
Hezký den, Terezo, děkuji Vám za strpení.
Je mi líto, ale dětem mladším 16 let je vstup do sauny zakázán.
Děkuji za pochopení a přeji hezký zbytek dne, Tereza