Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Polské Krkonoše, Karpacz: resort v alpském stylu, neomezený wellness a polopenze
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat
- Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +48 757 696 000 nebo e‑mailem na recepcja@tremonti.pl
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
- Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi vám pomůžeme. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz..
- Děti do 3,9 let bez nároku na lůžko mají pobyt zdarma.
- Zadejte pobyt s dětmi již během objednávky: Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma). V tomto případě je cena pobytu již konečná.
- Domácí mazlíčci: 70 PLN/den
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 30 PLN/den – venkovní parkoviště; 50 PLN/den – garážové parkování
Změna rezervace zdarma: Rezervaci si můžete zdarma změnit 14 dní před začátkem pobytu. Změnu termínu je možné provést výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu.
Změna rezervace je vyhrazena pouze na termíny ve stejné nebo nižší cenové kategorii.
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 14 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či telefonu +420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 14 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Hezky den,
Je možné ubytování 2 dospěli a 4 děti? (7,6,2,2 roky)
S diky
Dobrý den, Dominiko, děkuji za váš dotaz. Nabídka je koncipována pouze pro 2 dospělé osoby a 3 děti, a tak není možné zakoupit pobyt pro 2 dospělé osoby a 4 děti. S přáním krásného dne, Johanka
Dobrý den,chtěla bych se zeptat zda-li je možnost půjčení kola???Děkuji
Hezký den, Míšo, děkuji za Vám za dotaz.
Ano, možnost zapůjčení kola hotel nabízí, ceny se pohybují od 80 zł do 250 zł za den.
Po příjezdu si můžete na recepci o zapůjčení kola požádat. :-)
S přáním hezkého zbytku dne, Tereza
Dobrý den,
prosím o info jaký je check-in a check-out.
Děkuji
Krásný den, Jano, děkuji vám za dotaz. Check in je od 16:00 a check out je do 11:00. Mějte moc hezký den, Kristýna.
Je volný dvoulůžkový pokoj na dvě noci 29.a 30.9.? Dle rozpisu
ano. Jaká je cena ?
Dobrý den, Jiří.
Součástí nabídky je online rezervační kalendář, který je propojený s rezervačním systémem hotelu. Termín, který zde vidíte, je reálný a lze jej rovnou zarezervovat a je garantovaný.
Vše si můžete nastavit v nabídce a rovnou si rezervovat či ověřit termín pobytu. :)
1. zvolte variantu pobytu
2. vyberte si termín pobytu
3. navolte počet osob (není-li striktně dán počet osob pro pobyt)
4. do poznámky uveďte například: speciální dieta (bezlepková strava aj.), další požadavky
5. přejděte k platbě
6. voucher Vám bude následně zaslán do e-mailu a máte hotovo :)
poznámka: cena za pobyt se vypočítá automaticky
S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den.
Je možné spaní pro tři dospělé osoby tak, aby každá spala na
samostatném lůžku?
Děkuji
Hezký den, Michaelo, děkuji Vám za dotaz. Dle informace od poskytovatele služby je to možné zařídit pouze v případě rezervace bytu Lux (ložnice uzavřená dveřmi a obývací pokoj s rozkládací pohovkou) a třetí osoba by musela spát na přistýlce, která je zpoplatněna 40 PLN za noc. Děkuji za pochopení a přeji hezký zbytek dne, Tereza
Chtěla bych se zeptat jak můžu uplatnit darovaný voucher
při zaplacení .
Dobrý den, Jindřiško. Děkuji za Váš dotaz. Můžete si zakoupit voucher s termínem. V tomto případě stačí vybrat termín a rovnou si udělat rezervaci, případně bez termínu a obdarovaný si poté domluví termín rezervace s hotelem. Více o tom, jak voucher uplatnit najdete přímo v nabídce v sekci Jak uplatnit. Hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den, je nějaká možnost ubytování pro 2 dospělé a 4 děti?
Při zadávání mi totiž již 4 dítě není možné zadat.Nebo je třeba si
rezervovat 2 pokoje?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Jano. Nabídka je koncipována až pro 4 osoby a jedno dítě do 3,9 let, které spí s rodiči na lůžku zdarma. Nárok na stravu dle vybraného balíčku. Zkontrolujte případné příplatky za další služby. V případě obsazenosti více osob je nezbytné zakoupit více voucherů. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, budeme tři dospělí, župany budou pro všechny?
Dobrý den, Simono,
na základě informací od hotelu Vám mohu sdělit, že na pokoji budou k dispozici župany pro všechny.
Hezký den,
Helena
Dobry den ,chtel bych se zeptat kolik stoji zapujceni kol.
Dobrý den, Petře.
Dle informací od hotelu se cena půjčení kol liší podle typu a pohybuje se od 80zł do 300zł.K zapůjčení kol je také potřeba kontaktovat hotel a informovat je o tom, minimálně den před tím, než kola budete chtít využít.
Krásný den,
Helena, slevomat.cz
Dobrý den, je v areálu uzamykatelná kolárna, nebo jiná možnost uschování kol?
Dobrý den Moniko.
Dle informací od hotelu se na místě nachází uzamykatelná místnost určená přímo na uložení kol.
Krásný den,
Helena, slevomat.cz
Dobrý den. Máme 2 psy. Poplatek za psa je 70 PLN. platili bychom tento poplatek jen jeden, nebo za každého psa 70 PLN?
Hezký den, Soňo, děkuji Vám za dotaz. Poplatek za jednoho psa na den činí 70PLN, za dva to tedy bude 140 PLN/den. Poprosím Vás kontaktovat také ještě poskytovatele služby na emailové adrese recepcja@tremonti.pl a informovat je o tom, že vezmete s sebou také dva pejsky. :-) Děkuji a přeji hezký zbytek dne, Tereza
Dobrý den, v informacích máte napsáno parkování zdarma.
Když se podívám do sekce příplatky, tak tam je naceněno parkování.
Je tedy zdarma či nikoli? Dekuji
Dobrý den, Kristýno. U varianty „Začátek léta se SPA voucherem a parkováním zdarma“ je parkování již v ceně. U ostatních variant je nutné si za parkování připlatit. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chci se zeptat na možnost bezlepkového jídla při snídaní a večeři.
Hezký den, Dančo, děkuji za váš dotaz. K snídani je v hotelu spoustu bezlepkových variant, každý si najde to své. Co se týká večeře, podávají se vždy 2 různá jídla, jedno zeleninové a druhé masové. S přáním krásného dne, Johanka