Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. 601 090 957 nebo e‑mailem na info@zatrnkou.cz.
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Rezervaci můžete 5 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 5 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Děkuji za informace, bylo by tedy možné v případě nepříznivého
počasí změnit termín pobytu na jarní/ letní měsíce v rámci stejné
ceny?
Děkuji
Maringotka Za trnkou
Hezký den, určitě ano, je v našem zájmu, abyste z pobytu odjížděli
spokojení 😊
Daniela Kostková
Dobrý den,
je v maringotce nějaké topení, zvažuji zakoupení v termínu koncem
října,kdy už jsou noci chladné…
Děkuji
Daniela Kostková
Omylem jsem zadala špatný email k předchozímu dotazu :)
Maringotka Za trnkou
Hezký den,
ve vybavení maringotky je malé plynové topení, nicméně z bezpečnostních
důvodů je vhodné spíše na krátkodobé „zahřátí“ pod dozorem.
Bohužel těžko říct, jaké bude v říjnu počasí a teploty. Máme
zkušenost zatím pouze s touto sezonou, kdy i během chladných dubnových
dnů nebyl s chladném přes noc problém. V případě jakýchkoli dalších
dotazů se na nás neváhejte obrátit ;-) s pozdravem Klára
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Děkuji za informace, bylo by tedy možné v případě nepříznivého počasí změnit termín pobytu na jarní/ letní měsíce v rámci stejné ceny?
Děkuji
Hezký den, určitě ano, je v našem zájmu, abyste z pobytu odjížděli spokojení 😊