Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
Kouzelný penzion v Belianských Tatrách: bohatá snídaně a neomezené wellness
Nenechte si ujít nové nabídky podniku Kamzík Resort**
Pohlídáme, aby vám už žádná nová nabídka neutekla.
Upozornit na nové nabídkyNenechte si ujít nové nabídky podniku Kamzík Resort**
Pohlídáme, aby vám už žádná nová nabídka neutekla.
Upozornit na nové nabídkyPřihlášením k odběru vyjadřujete souhlas s podmínkami užití Slevomat.cz. Přečtěte si také informace o tom, jak zpracováváme osobní údaje.
Upozornění nastaveno
Přehled nabídky
Nádherný rodinný penzion, kde všechno funguje jak má! Byli jsme maximálně spokojeni a určitě se…
Zobrazit všechna hodnocení
Termín
V období do 10. 12. 2023 podle dostupných kapacit. Termín si rezervujete sami.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 2 dny před začátkem pobytu.
Ubytování Zobrazit galerii Ubytování nabízí více typů pokojů, fotky dostupných pokojů vám zobrazíme po vaší volbě termínu a počtu osob.
- Ubytování v moderně a zároveň tradičně zařízeném pokoji dle výběru pro zvolený počet osob
Strava: Snídaně
- Snídaně podávané bufetovou formou pro zvolený počet osob
- Welcome drink
Wellness
Neomezený vstup do nového wellness pro zvolený počet osob (v rámci otevíracích hodin)
finská sauna a parní sauna
vířivá lázeň – 28–32 ˚C
ochlazovací bazén
relaxační místnost
Ostatní služby
- Hotelová kosmetika
Parkování zdarma (parkoviště s kamerovým systémem)
Wi-Fi zdarma
Omezení
Nevhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu.
- Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +421915901444 nebo e‑mailem na bekes@penzionkamzik.sk
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Příplatek za děti či jiné další osoby v pokoji se vypočítá automaticky během rezervace dle vašeho zadání.
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Ubytování nabízí dětské postýlky za příplatek. Cena je 5€/noc. Při rezervaci termínu si potvrďte jejich dostupnost.
- Místní poplatek z pobytu se hradí na místě: 2 € za osobu/noc
- Domácí mazlíčci: pes pouze malé rasy 7€/noc
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování zdarma (parkoviště s kamerovým systémem)
Nejpozději 2 dny před zahájením pobytu je možné po dohodě s ubytovacím zařízením:
- změnit termín pobytu přihlášením do svého účtu v části „Moje nákupy“. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit přímo v ubytovacím zařízení.
- vyměnit rezervaci za tzv. pobyt bez termínu, přičemž možnosti využití se řídí původními podmínkami pobytového poukazu. Pro využití této možnosti kontaktujte zákaznické centrum Slevomatu.
- nebo vyměnit voucher za kredity na nákup služeb v ubytovacím zařízení, kde jste ho rezervovali. Pro využití této možnosti kontaktujte zákaznické centrum Slevomatu.
V případě zrušení rezervace méně než 2 dny před začátkem pobytu nebo v případě nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady v plné výši propadá. Pobyt s již rezervovaným datem nelze zrušit ani vrátit peníze. Pobyty bez termínu lze zrušit v zákonné 14denní lhůtě nebo refundovat po vypršení platnosti voucheru podle platných pravidel.
Zákaznická podpora Slevomatu: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Termín
V období do 15. 9. 2023 podle dostupných kapacit.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 2 dny před začátkem pobytu.
Ubytování Zobrazit galerii Ubytování nabízí více typů pokojů, fotky dostupných pokojů vám zobrazíme po vaší volbě termínu a počtu osob.
- Ubytování v moderně a zároveň tradičně zařízeném pokoji dle výběru pro zvolený počet osob
Strava: Snídaně
- Snídaně podávané bufetovou formou pro zvolený počet osob
- Welcome drink
Wellness
Neomezený vstup do nového wellness pro zvolený počet osob (v rámci otevíracích hodin)
finská sauna a parní sauna
vířivá lázeň – 28–32 ˚C
ochlazovací bazén
relaxační místnost
Ostatní služby
- Hotelová kosmetika
Parkování zdarma (parkoviště s kamerovým systémem)
Wi-Fi zdarma
Omezení
Nevhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu.
- Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +421915901444 nebo e‑mailem na bekes@penzionkamzik.sk
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Příplatek za děti či jiné další osoby v pokoji se vypočítá automaticky během rezervace dle vašeho zadání.
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Ubytování nabízí dětské postýlky za příplatek. Cena je 5€/noc. Při rezervaci termínu si potvrďte jejich dostupnost.
- Místní poplatek z pobytu se hradí na místě: 2 € za osobu/noc
- Domácí mazlíčci: pes pouze malé rasy 7€/noc
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování zdarma (parkoviště s kamerovým systémem)
Nejpozději 2 dny před zahájením pobytu je možné po dohodě s ubytovacím zařízením:
- změnit termín pobytu přihlášením do svého účtu v části „Moje nákupy“. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit přímo v ubytovacím zařízení.
- vyměnit rezervaci za tzv. pobyt bez termínu, přičemž možnosti využití se řídí původními podmínkami pobytového poukazu. Pro využití této možnosti kontaktujte zákaznické centrum Slevomatu.
- nebo vyměnit voucher za kredity na nákup služeb v ubytovacím zařízení, kde jste ho rezervovali. Pro využití této možnosti kontaktujte zákaznické centrum Slevomatu.
V případě zrušení rezervace méně než 2 dny před začátkem pobytu nebo v případě nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady v plné výši propadá. Pobyt s již rezervovaným datem nelze zrušit ani vrátit peníze. Pobyty bez termínu lze zrušit v zákonné 14denní lhůtě nebo refundovat po vypršení platnosti voucheru podle platných pravidel.
Zákaznická podpora Slevomatu: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Termín
V období do 10. 12. 2023 podle dostupných kapacit. Termín si rezervujete sami.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 2 dny před začátkem pobytu.
Ubytování Zobrazit galerii Ubytování nabízí více typů pokojů, fotky dostupných pokojů vám zobrazíme po vaší volbě termínu a počtu osob.
- Ubytování v moderně a zároveň tradičně zařízeném pokoji dle výběru pro zvolený počet osob
Strava: Snídaně
- Snídaně podávané bufetovou formou pro zvolený počet osob
- Welcome drink
Wellness
Neomezený vstup do nového wellness pro zvolený počet osob (v rámci otevíracích hodin)
finská sauna a parní sauna
vířivá lázeň – 28–32 ˚C
ochlazovací bazén
relaxační místnost
Ostatní služby
- Hotelová kosmetika
Parkování zdarma (parkoviště s kamerovým systémem)
Wi-Fi zdarma
Omezení
Nevhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu.
- Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +421915901444 nebo e‑mailem na bekes@penzionkamzik.sk
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Příplatek za děti či jiné další osoby v pokoji se vypočítá automaticky během rezervace dle vašeho zadání.
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Ubytování nabízí dětské postýlky za příplatek. Cena je 5€/noc. Při rezervaci termínu si potvrďte jejich dostupnost.
- Místní poplatek z pobytu se hradí na místě: 2 € za osobu/noc
- Domácí mazlíčci: pes pouze malé rasy 7€/noc
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování zdarma (parkoviště s kamerovým systémem)
Nejpozději 2 dny před zahájením pobytu je možné po dohodě s ubytovacím zařízením:
- změnit termín pobytu přihlášením do svého účtu v části „Moje nákupy“. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit přímo v ubytovacím zařízení.
- vyměnit rezervaci za tzv. pobyt bez termínu, přičemž možnosti využití se řídí původními podmínkami pobytového poukazu. Pro využití této možnosti kontaktujte zákaznické centrum Slevomatu.
- nebo vyměnit voucher za kredity na nákup služeb v ubytovacím zařízení, kde jste ho rezervovali. Pro využití této možnosti kontaktujte zákaznické centrum Slevomatu.
V případě zrušení rezervace méně než 2 dny před začátkem pobytu nebo v případě nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady v plné výši propadá. Pobyt s již rezervovaným datem nelze zrušit ani vrátit peníze. Pobyty bez termínu lze zrušit v zákonné 14denní lhůtě nebo refundovat po vypršení platnosti voucheru podle platných pravidel.
Zákaznická podpora Slevomatu: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Termín
V období do 15. 9. 2023 podle dostupných kapacit.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 2 dny před začátkem pobytu.
Ubytování Zobrazit galerii Ubytování nabízí více typů pokojů, fotky dostupných pokojů vám zobrazíme po vaší volbě termínu a počtu osob.
- Ubytování v moderně a zároveň tradičně zařízeném pokoji dle výběru pro zvolený počet osob
Strava: Snídaně
- Snídaně podávané bufetovou formou pro zvolený počet osob
- Welcome drink
Wellness
Neomezený vstup do nového wellness pro zvolený počet osob (v rámci otevíracích hodin)
finská sauna a parní sauna
vířivá lázeň – 28–32 ˚C
ochlazovací bazén
relaxační místnost
Ostatní služby
- Hotelová kosmetika
Parkování zdarma (parkoviště s kamerovým systémem)
Wi-Fi zdarma
Omezení
Nevhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu.
- Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +421915901444 nebo e‑mailem na bekes@penzionkamzik.sk
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Příplatek za děti či jiné další osoby v pokoji se vypočítá automaticky během rezervace dle vašeho zadání.
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Ubytování nabízí dětské postýlky za příplatek. Cena je 5€/noc. Při rezervaci termínu si potvrďte jejich dostupnost.
- Místní poplatek z pobytu se hradí na místě: 2 € za osobu/noc
- Domácí mazlíčci: pes pouze malé rasy 7€/noc
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování zdarma (parkoviště s kamerovým systémem)
Nejpozději 2 dny před zahájením pobytu je možné po dohodě s ubytovacím zařízením:
- změnit termín pobytu přihlášením do svého účtu v části „Moje nákupy“. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit přímo v ubytovacím zařízení.
- vyměnit rezervaci za tzv. pobyt bez termínu, přičemž možnosti využití se řídí původními podmínkami pobytového poukazu. Pro využití této možnosti kontaktujte zákaznické centrum Slevomatu.
- nebo vyměnit voucher za kredity na nákup služeb v ubytovacím zařízení, kde jste ho rezervovali. Pro využití této možnosti kontaktujte zákaznické centrum Slevomatu.
V případě zrušení rezervace méně než 2 dny před začátkem pobytu nebo v případě nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady v plné výši propadá. Pobyt s již rezervovaným datem nelze zrušit ani vrátit peníze. Pobyty bez termínu lze zrušit v zákonné 14denní lhůtě nebo refundovat po vypršení platnosti voucheru podle platných pravidel.
Zákaznická podpora Slevomatu: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Jestli si chcete během dovolené na horách vyskakovat, tak by to chtělo přespávat v penzionu Kamzík.
Právě tady, na okraji Tatranského národního parku, se vám roztáhnou hrudní košíčky a zároveň protáhnete nohy při lyžování či procházkách. Kromě ubytování vám rodinný penzion Kamzík přichystá taky bohaté snídaně a užijete si i relax ve wellness.
Zajistěte si termín rovnou při nákupu na pár kliknutí, nebo pořiďte otevřený voucher, který platí až do prosince 2023.
Odpočinek ve wellness
Po celou dobu dovolené budete mít neomezený vstup do wellness. V místní oáze oddychu najdete finskou i infra saunu na prohřátí kostí, podobně blahodárně zapůsobí i vířivka a relaxační místnost. Odcházet budete jako znovuzrození.
- Otevírací hodiny Wellness: 14:00–16:30 hodin. Rodiny s dětmi (doporučeno) 16:30–21:00 hodin. Pro osoby nad 18 let. (doporučeno)
Moderní a zároveň tradiční ubytování
Slováci jsou vřelý národ, a tak tu rádi přivítají páry i rodiny. K přespání se nabízí pokoj přímo v penzionu, případně apartmány v jeho těsné blízkosti. Tak jako tak vás čeká spojení tradice a moderny. Pod trámy s krásnou dřevořezbou se vám bude na pohodlné posteli usínat, jako když vás do vody hodí. A kdyby to nešlo pustíte si televizi.
Apartmán A – vybavení:
Apartmán B – vybavení:
|
Bohatý bufet u snídaně
Během pobytu si pochutnáte na bohatých bufetových snídaních, které uspokojí milovníky sladkých i slaných chutí. Výběr je opravdu pestrý, těšit se můžete na čerstvé pečivo, lahodné sýry, masité i bezmasé pokrmy, různé druhy ovoce i zeleniny, ale i moučníky, saláty a slaďoučké džemy.
Tip: V penzionu si můžete přiobjednat i večeře, jedna vyjde na 7 €. Z lokálních surovin tu připravují slovenská i mezinárodní jídla. Do restaurace se dá zaskočit i na kávu nebo zákusek.
Túry i termály
Vyrazte na obhlídku okolí. Vyšlápněte po turistické trase na Lomnický štít, nebo se vydejte do výšin stezky korunami stromů (od penzionu jen 7 km). Blízko najdete i celou řadu termálních koupališť. A autem se dá svézt i ke Štrbskému plesu (asi tři čtvrtě hodiny jízdy).
Na hory se obzvlášť v zimě vyráží zejména kvůli lyžování. Pokud je to i váš případ, tady jste na správném místě. Jen 3 km od penzionu se nachází rodinné lyžařské středisko Ski Bachledova s celosezonní garancí sněhu. Panoramata, kterými se budete kochat při sekání oblouků, to je zkrátka nádhera.
Dobrá zpráva: V případě nepříznivého počasí si můžete zahrát přímo v prostorách penzionu kulečník a stolní tenis.
Na závěr ještě nejdůležitější otázka – kam přesně se máte vydat? Penzion najdete ve Ždiaru v okrese Poprad. Z Prahy je to sem asi 8 hodin, jet se dá i přes polské Katowice. Auto pak necháte bezplatně na parkovišti hlídaném kamerovým systémem.