Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
4* hotel u Brněnské přehrady: pokoj Deluxe, snídaně nebo polopenze a wellness
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Recepce je otevřena 24 hodin denně.
- Dětská postýlka a dětské židličky v restauraci jsou k dispozici zdarma.
- Děti do 5,99 let mají pobyt zdarma bez nároku na lůžko.
- Přistýlka pro děti do 5,99 let je za příplatek 300 Kč/noc (pokud si přejete přiobjednat přistýlku, napište informaci do poznámky).
- Pokoje s přistýlkou jsou na vyžádání.
- V jednom pokoji není možné ubytovat 3 dospělé osoby, lze ubytovat maximálně 2 dospělé a 1 dítě do 11,99 let.
- Pokud se v pokoji ubytuje jen 1 osoba, je cena stejná jako v případě 2 osob.
- Děti od 6 do 11,99 let mají ubytování se snídaní za příplatek 600 Kč/noc (nutné ověřit kapacity na recepci hotelu).
- Děti od 6 do 11,99 let mají ubytování s polopenzí za příplatek 800 Kč/noc (nutné ověřit kapacity na recepci hotelu).
- V případě pobytu v termínu 24. 12. je příplatek za děti ve věku 6–11,99 let 900 Kč / noc s polopenzí.
- Domácí mazlíčci: 400 Kč/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma (nehlídané parkoviště)
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, dá se dostat z Hlavního vlakového nádraží Brno na místo ?
Hezký den, Nikol, děkuji Vám za dotaz.
Ano, stačí jet ze zastávky Hlavní nádraží linkou číslo 1 na zastávku Přístaviště. Z této zastávky je to cca 500 metrů pěšky. Doporučím Vám využít například Google mapy, které Vám s trasou skvěle poradí.
S přáním hezkého zbytku dne, Tereza
Dobrý den může s námi na pokoj 12cti léta dcera , děkuji za info s pozdravem Babiarčíková
Krásný den, Vendulo, děkuji vám za dotaz. Je mi líto, ale ubytování je možné pouze s dítětem do 11,9 let. Děkuji za pochopení a mějte moc hezký den, Kristýna.
Dobrý den,
jsou prosím volně 2 pokoje popřípadě 1 pokoj pro 4 dospělý (holky)
v termínu 6.-8.10.2023 (2noci).
Děkuji
Dobrý den,
Slevomat na tento termín vouchery nenabízí. Rezervace skrze naše stránky
případně jiné portály možná je.
S pozdravem
Martin Petráš
recepce
Dobrý den. Chtěli by jsme se ubytovat s dcerou 15let je to možné? Samozřejmě za příplatek.
… ještě doplňuji 2 noci 22–24.9.
Krásný den, Kateřino, děkuji vám za dotaz. Je mi líto, ale třetí osoba může být pouze do věku 11,9 let. Mějte moc hezký den, Kristýna.
Dobrý den, bylo by možné zajistit termín 1.9.-3.9.2023. Případně 31.8.-2.9.2023(3.9.2023). Děkuji
Krásný den, Barboro, děkuji vám za dotaz. Je mi líto, ale voucher je možné využít až od 2.9.2023. Dostupnost termínů si můžete ověřit přímo v nabídce v online rezervačním kalendáři. :-) Mějte moc hezký den, Kristýna.
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, jestli je v hotelu možné dokoupit v září večeře? Děkuji. J.P.
Dobrý den, Jano. Děkuji za Váš dotaz. Variantu na září s polopenzí bohužel nenabízíme. Je ale možné si zajít do hotelové restaurace typu à la carte a zaplatit si jednotlivé pokrmy na místě. Hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den, nezávazný dotaz ohledně možnosti ubytování pro 2 dospělé a 2 děti (11 a 13 let). Jaký by byl za děti v tomto případě příplatek za 1 noc s polopenzí?
Krásný den, Václavo, děkuji vám za dotaz. Je mi líto, ale v pokoji je možné ubytovat pouze 2 dospělé osoby a maximálně 1 dítě. Mějte moc hezký den, Kristýna
Voucher pro2 dospělé již vystaven na termín 23.7.-24.7. – 1 noc.
Lze případně přiobjednat pro 1–2 děti (4 a 7 let¨)?
Nezávazný dotaz zatím.
Děkuji.
B. Hochmannová
Dobrý den, Marie. Děkuji Vám za dotaz. Pokud jste již zakoupila voucher na termín, není již možné jej upravit. Můžete se domluvit s hotelem na možném doplatku za děti. Doplatek se hradí na místě. Přikládám kontakt: +420 546 124 444.
S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den. Je možné tripokojovy pokoj?
Hezký den, Michaelo, děkuji Vám za dotaz. Je mi líto, ale aktuálně nabízíme pouze pokoj se 2 lůžky. Případně Vám doporučím mrknout přímo na stránky poskytovatele služby. Děkuji za pochopení a přeji hezký zbytek dne, Tereza
Dobrý den,
Jsou, prosím, volné 2 pokoje ( v kazdem pokoji 2 dospělí) v termínu
14.7. – 16.7.?
Předem díky za info!
Krásný den, Petro, děkuji vám za dotaz. Je mi líto, ale tento termín nevidím dostupný. Dostupnost termínů si můžete ověřit v online rezervačním systému přímo v nabídce. Mějte moc hezký den, Kristýna
Chci se zeptat, zda,můžeme rozdělit 2hodinový vstup do hotel.wellness denně rozdělit na 1h ráno a 1h večer. Rádi bychom přijeli v době zimních prázdnin.
Dobrý den, Jano.
Děkuji Vám za dotaz.
Podle informací od poskytovatele vstup do wellness nelze rozdělit – je jednorázový.
Krásný den,
Helena, slevomat.cz
Dobrý den máme elektrické kola dají se uschovat a dobýt
Dobrý den, Jiří. Děkuji za Váš dotaz. Dle informací od hotelu je k dispozici úschovna kol. Elektrokolo se dá prý nabít maximálně na pokoji. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den ráda bych se zeptala na koupání v přehradě.
Je někde poblíž hotelu pláž vhodná na koupání s dětmi.
Děkuji
Hezký den, Martino, děkuji Vám za dotaz. Posílám Vám odkaz na stránku, kde naleznete vypsané pláže Brněnské přehrady a věřím, že by tato stránka mohla sloužit jako „rychlopřehled“, kde najdete spoustu informací (https://www.maximus-resort.cz/sport-aktivity-brno/vylety-brno-a-okoli/plaze-brnenske-prehrady/). S přáním hezkého zbytku dne, Tereza
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, potřebujeme v den odjezdu vyrazit už v 6:30. Jak se to řeší? Je možné nachystat snídani s sebou? Kramářová
Hezký den, Renáto, děkuji vám za dotaz.
Ten nyní prověřuji přímo u poskytovatele služby, proto vás poprosím o chvilku strpení. Jakmile budu mít více informací, dám vám sem hned vědět.
Předem děkuji za strpení a přeji hezký zbytek dne, Tereza
Hezký den, Renáto, děkuji vám za dotaz.
Ano, v případě zájmu je možné nachystat snídaňový balíček.
S přáním hezkého zbytku dne, Tereza