Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Pobyt v Karpaczi na polské straně Sněžky: jídlo, wellness i výlety, v létě animační program
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +48 75 612 60 44 nebo e‑mailem na rezerwacja.online@green-mountain.pl
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
- Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi vám pomůžeme. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz.
- Parkovací místo je nutné uvést do poznámky k rezervaci.
- Cena za děti se automaticky vypočítá v košíku během objednávky (pokud nemají pobyt zdarma). Pokud si tedy děti přidáte do rezervace během objednávky, je cena pobytu již konečná.
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Domácí mazlíčci: 80 PLN/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma (parkovací místo je nutné uvést do poznámky k rezervaci. Podzemní parkoviště 60 PLN/auto/den)
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat…Rádi by jsme se u Vás s manželem a naší 2,5 letou dcerkou ubytovali…Prosím je možný v týdnu vstup do bazénů, vířivek, tobogánů a tedy celého Vámi nabízeného wellness i pro naši dcerku nebo je pro děti určen přímo nějaký čas, kdy tam mohou být ?Děkuji.Andy.
Dobrý den, Andy, děkuji Vám za dotaz.
Ve všední dny je možné navštívit wellness centrum v časovém rozmezí 10:00 – 22:00 a o víkendech 9:00 – 22:00. Omezení je akorát pro saunu, kterou mohou využívat pouze osoby starší 16 let.
Přeji hezký zbytek dne, Eva
Dobrý den, co prosim znamená upozornění cituji „Nevhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu“? To je myšleno na vozíku? Děkuji. M. V.
Dobrý den, Martino, děkuji za váš dotaz.
Hotelové pokoje, wellness i restaurace jsou dostupné výtahem. Vstup do bazénu není přizpůsoben pro osoby na vozíku. Pokud budete chtít bezbariérový pokoj, kontaktujte přímo hotel na e-mailu: rezerwacja.online@green-mountain.pl nebo na čísle +48 75 612 60 44.
Přeji vám hezký den!
Ivett, Slevomat
Dobrý den, je aktuálně vnitřní bazén vyhřívaný?? Děkujeme
Dobrý den, Moniko, děkuji za váš dotaz.
Oba vnitřní bazény jsou vyhřívané – větší má kolem 28 stupňů a menší kolem 30 stupňů. :-)
Přeji vám hezký den!
Ivett, Slevomat
Dobrý den, mohla bych se zeptat zda budou k rezervování i termíny po novém roce? Popřípadě kdy? Momentálně lze rezervovat pouze dokonce tohoto roku. Moc děkuji.
Hezký den, Natálie, děkuji Vám za dotaz.
Jsme rádi, že Vás nabídka zaujala, nicméně jestli se objeví i po novém roce, to nevíme, ale určitě se o to přinejmenším pokusíme. Doporučuji Vám nastavit odběr nových nabídek daného podniku, a to tak, že u nabídky kliknete na název poskytovatele a poté kliknete na Upozornit na nabídky tohoto podniku. Díky tomu Vám případná další nabídka neunikne.
S přáním hezkého zbytku dne, Eva
Dobry den, mam dotaz ohledne mezonetoveho pokoje classic. Je prosim obyvaci pokoj od loznice oddelen dvermi?
Hezký den, Petře, děkuji vám za dotaz.
Klasické mezonetové pokoje se skládají z obývacího pokoje a samostatné ložnice na druhém patře.
S přáním hezkého zbytku dne, Tereza
Ještě jednou dobrý den, je mi jasné, že v přízemí je obývák a v druhém patře pokoj. Ale zajímá nás, zda jsou mezi obývákem a pokojem dveře a ne pouze schody. Předem díky za upřesnění.
Hezký den, Petře, mezi obývacím pokojem a ložnicí jsou pouze schody.
S přáním hezkého zbytku dne, Tereza
Dobrý den, je možné se u vás ubytovat jako 5 členná rodina? Všechny děti potřebují svou postel. Děkuji
Hezký den, Katko, děkuji vám za dotaz.
Bohužel jste neuvedla věk dětí, takže si nejsem jista, zda to bude možné, jelikož maximální počet osob, který je možné ubytovat jsou 2 dospělé osoby, 2 děti do věku 17 let a jedno dítě ve věku maximálně 4 roky, které má pobyt zdarma bez nároku na lůžko. Na pokoji je k dispozici manželská postel a rozkládací gauč.
Děkuji za pochopení a přeji hezký zbytek dne, Tereza
Dobrý den, při zakoupení ubytování na hotelovém pokoji, budeme ubytovaní přímo v hotelové budově kde se nachází restaurace kde je i restaurace na polopenzi a i wellness, nebo budeme muset někam docházet mimo budovu?? Děkuji za odpověď.
Vážení pánové,
.Hotelové pokoje se nacházejí v hlavní budově, kde jsou další atrakce jako Wellnes, SPA, restaurace.
Pozdravujeme vás
.
Szanowni Państwo,
Pokoje hotelowe znajdują się w głównym budynku w którym znajdują się
dodatkowe atrakcje takie jak Wellnes, SPA, restauracje.
Pozdrawiam
Dobrý den, jedeme do hotelu příští týden Bude fungovat venkovní bazén? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Markéto,
děkuji Vám za dotaz. Venkovní bazén je otevřen podle počasí, proto Vám bohužel nemůžu zaručit, zda bude otevřen. Hezký den, Ondra :)
Dobrý den, mohu se zeptat na přesný počet ubytovaných osob? V nabídce
mi lze navolit pouze 4 osoby a jedno dítě do věku 4 let bez nároku na
přistýlku. Mohli bychom jet 4 dospělí a 2 děti (8 měsíců,
4 roky)?
Děkuju, Klára
Dobrý den, Kláro. Děkuji za Váš dotaz. Pobyt je možný pouze pro 4 osoby + 1 dítě do 4 let bez nároku na lůžko. Větší počet osob na jeden voucher není možný. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den, je nějak přiděleno, kdo chodí na snídani/večeři v „1.kole“ a „2.kole“ nebo může každý kdy chce? Plus na stránkách hotelu je uveden provoz wellnessu po-ne 9–22, vy máte ve všední dny 10–22, co z toho platí? Děkuji.
Dobré ráno, specifikovat konkrétní zájezdy pro celou rezervaci (stejné pro všechny). Bazény, sauna, vířivka sobota a neděle 9:00–22:00 a pondělí-pátek 10:00–22:00. Pro děti do 16 niech vždy do 20:00.
.
Dobré ráno, specifikovat konkrétní zájezdy pro celou rezervaci (stejné pro
všechny). Bazény, sauna, jacuzzi sobota a neděle 9:00–22:00 a
pondělí-pátek 10:00–22:00. Pro děti do 16 niech vždy do 20:00.
Dobrý den, na fotografiích je vidět venkovní bazén/jezírko. V popisu
služeb hotelu však uvádíte pouze vnitřní bazén. Venkovní bazén tedy
není k dispozici?
Děkuji
Vážená paní,
Máme také venkovní venkovní bazén, který je otevřen o svátcích. S pozdravem
Szanowna Pani,
Posiadamy również zewnętrzny basen odkryty, jest on otwarty w Wakacje.
Pozdrawiam.
Dobrý den, je možné se ubytovat na hotelu se psem? Když bychom byli přes
den s nim pryč, šlo by prakticky jen o noc. Máme případně i přenosnou
klec. Jedná se o labradora.
Děkuji
Hezký den, Adélo, děkuji Vám za dotaz. Ano, domácí zvířata jsou vítána, poplatek je za psa do 15 kg 30 PLN/noc, nad 15 kg 70 PLN/noc. S přáním hezkého zbytku dne, Tereza
Dobrý den, vystačíme si s českým jazykem?
Krásný den, Věro, děkuji vám za dotaz. Na hotelu se domluvíte polsky či anglicky, ale polštině je většinou krásně rozumět :-) Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý večer,je možno platit z FKSP a může pejsek s námi do restaurace?? Děkuji
Dobrý den, Petře. Domácí zvířata mají vstup do restaurace zakázaný. Pokud nabídka neobsahuje žlutý štítek Platba z FKSP nebo Vám Váš zaměstnavatel uhradí pouze část pobytu z FKSP, mohu nabídnout ještě jiný způsob.
Na našich stránkách můžete zakoupit také FKSP POUKAZ (https://www.slevomat.cz/fksp/poukaz). Stačí si zvolit hodnotu poukazu, vyplnit fakturační údaje Vašeho zaměstnavatele a objednat jej. Vašemu zaměstnavateli pak předáte vytvořenou zálohovou fakturu nebo daňový doklad. Jakmile k nám platba dorazí, můžete si z poukazu nahrát kredity (https://www.slevomat.cz/darkovy-poukaz/uplatnit?rel=zkpodpora) na Váš uživatelský účet a zakoupit si Vámi vysněný pobyt.
Ještě upozorním, že splatnost zálohové faktury je 21 dní a platnost kreditů z FKSP poukazu je 6 měsíců ode dne přijetí platby.
S přáním krásného dne, Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den,prosím jaké pivo točené u vás máte dekuji
Dobrý den, Věro. Hotel nabízí Żywiec 0,0%, Żywiec Porter 9,5%, Browar wielka sowa, Heineken 0,0% a Beczkowe Żywiec. Aktuální nápojový a jídelní lístek najdete zde. Hezký den, Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den je možné navázat na pobyt, pobytem dalším aniž bychom museli do jiného pokoje či apartmánu? Dekuji za info
Krásný den, Jiří, děkuji vám za dotaz. V tomto případě je nejlepším řešením domluvit se individuálně přímo s hotelem na tel. +48 75 612 60 44 či e-mailu rezerwacja.online@green-mountain.pl. Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den, prosím co přesně znamená, že snídaně a večeře
probíhají ve dvou kolech?
Děkuji. Radka.
Dobrý den, Radko. Děkuji za Váš dotaz. Funguje to tak, že se jídlo vydává 1,5 hodiny, poté je pauza 30 min a opět 1,5 hodiny se vydává jídlo v dalším kole. :) Přesně informace se dozvíte na místě na recepci. Hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, ještě prosím jeden dotaz mě napadá a to … Píšete zde, že termín rezervace je možný měnit 14 dní před plánovaným příjezdem … Co když nastane situace, kdy by nás třeba skolila nějaká nemoc den či dva před plánovaným příjezdem či přímo v den našeho plánovaného příjezdu? To by nám zaplacená částka za pobyt propadla či jak ? Děkuji. Andy
Dobrý den, Andy, děkuji za dotaz.
V případě zrušení rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Děkuji za pochopení, Eva.