Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, resort již není třeba dále kontaktovat. Případné další dotazy směřujte na tel. +420 381 001 700.
Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +420 381 001 700 nebo e‑mailem na rezervace@orsino.cz.
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Děti do 1,9 let na lůžku s rodiči a bez služeb: zdarma
Resort má omezený počet přistýlek pro děti – na základní pokoj Klasik lze umístit pouze 1 přistýlku
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
Dobrý den,
Mám dotaz ke změně termínu. Pokud bych si objednala víkendový pobyt na
říjen 2023, zaplatila prostřednictvím benefitů a potom z nějakého
důvodu nemohla v tomto termínu přijet, lze si potom přeobjednat pobyt
třeba na jaro 2024? Děkuji předem za odpověď.
Resort Orsino
Dobrý den, děkujeme Vám za Váš zájem, změna termínu rezervace je možná
pouze v tomtéž roku, děkujeme Vám za pochopení. S pozdravem Heresová
Edita (recepce)
Dagmar Ramešová
Dobrý den, chtěla jsem se jen zeptat, zda se u vás nají i vegetarián
(já s manželem nejime maso, děti ano). Předem moc děkuji za
odpověď :-)
Resort Orsino
Dobrý den, děkujeme Vám za Váš zájem. Ano, večeře i snídaně jsou
formou bufetu, vždy se tedy nají i lidé s různými dietami. S pozdravem a
přáním hezkého dne Heresová Edita (recepce)
Štefan Kollár
Dobrý den.
Chtěl bych si přivést s sebou dvě elektrokola. Je možnost je po dobu
pobytu někde v resortu uzamknout?
Děkuji za odpověď.
Resort Orsino
Dobrý den, ano, k dispozici je uzamykatelná kolárna či cykloboxy pro
2 kola. S pozdravem a přáním hezkého dne Heresová Edita (recepce)
Miroslav Švanda
Jsme senioři, kterým se blíží 80 let a vzpomínají na dobu pomalu
před 50ti lety, kdy se na Lipně seznámili. Ceny Vámi uváděné jsou na
kompletní týden pro jednoho, nebo pro 2 osoby na 4 dny. Díky za informaci,
kdybychom zde rádi strávili v červenci a srpnu 7 až 14 dní. Zdraví
Švanda Miroslav
Resort Orsino
Ohledně ceny je možné zavolat na tel. číslo na recepci hotelu a to
702 222 781.
S přáním krásné neděle
Jana Guida recepce
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
Mám dotaz ke změně termínu. Pokud bych si objednala víkendový pobyt na říjen 2023, zaplatila prostřednictvím benefitů a potom z nějakého důvodu nemohla v tomto termínu přijet, lze si potom přeobjednat pobyt třeba na jaro 2024? Děkuji předem za odpověď.
Dobrý den, děkujeme Vám za Váš zájem, změna termínu rezervace je možná pouze v tomtéž roku, děkujeme Vám za pochopení. S pozdravem Heresová Edita (recepce)