Fotokniha s pevnou vazbou: A4, 32 až 120 stran a mnoho připravených šablon
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den, v nabídce máte, že voucher platí do 31.8.2023 když ho teď zakoupím nejsem si jistá zda stihnu knihu do toho data vytvořit. Znamená to, že když to nestihnu voucher mi propadne?
Dobrý den, Beato. Děkuji za Váš dotaz. Pokud voucher využijete po platnosti (tj. po 31. 8. 2023), kód již nepůjde uplatnit a voucher po tomto datu propadne. Hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den, je možné se nejprve zaregistrovat, v aplikaci vytvořit fotoknihu a pak si teprve zakoupit příslušný voucher, který následně uplatním? Děkuji
Dobrý den,
vámi popsaná možnost se nabízí, jelikož slevový kód se vkládá až na
samotném konci po dokončení projektu. Hezký den. Colorland
Dobrý den, při zakoupení voucheru ,je platný jen do toho 31.8. nebo třeba až do konce roku? Děkuji za odpověď. Přeji hezký den. Zourková
Dobrý den,aktuální spuštěná akce má platnost voucheru do 31.8.2023
Hezký den
Dobrý deň, dajú sa na 1 objednávku uplatniť 2 vouchery najednou? Príklad: potrebujem 2 rovnaké knihy, robím objednávku a vpíšem oba kódy voucheru.
Dobrý den,
na jednu objednávku můžete objednat neomezené množství knih. Každá kniha
samozřejmě potřebuje svůj slevový kód. Hezký den
Dobrý den, musí se fotky v programu vkládat do knihy jednotlivě nebo je možné je vložit na všechny stránky fotoknihy najednou a mít je seřazené dle datumu. děkuji
Dobrý den,
editor nabízí „Automatické přidávání“.
Můžete nezávazně práci v editoru vyzkoušet.
Hezký den
colorland
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, vím že se dotaz bude opakovat, ale musím reagovat. Před okamžikem jsem si zakoupil voucher. Informaci: „můžete využít do“ jsem si vysvětlil tak, že tato nabídka platí „do“. Tj. že do 31.8 mohu za těchto podmínek nakoupit. Nikoliv, že mi za 10 dní voucher propadne.
Prosím o informaci, jak mohu od zaplacené objednávky odstoupit, neb do 31.8 není reálné, abych voucher uplatnil.
Děkuji
PS: nechápu, jak může propadnout něco, co jsem si koupil … :(
Krásný den, Lukáši. V tomto případě se prosím obraťte na kolegy ze zákaznické péče zde: https://www.slevomat.cz/kontakt, kteří se s vámi na celou situaci podívají :-) Mějte moc hezký den, Kristýna