Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Otevřené vouchery: Před zakoupením voucheru se informujte o dostupnosti požadovaného termínu na tel. +420 603 429 893 nebo na e‑mailu koptoa@gmail.com – při rezervaci uveďte kód voucheru.
Doporučení: Přístup do apartmánu je zajištěn bezkontaktně formou přístupového kódu. Ten vám zašlou po dokončení objednávky. Z tohoto důvodu do objednávky doporučujeme uvést nejen e‑mailový, ale i telefonický kontakt.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
Ano, domácí mazlíčci jsou povoleni, poplatek za zvíře činí 200 Kč.
:-)
S přáním hezkého zbytku dne, Tereza
Gabriela Hamouzová
Dobrý den chtěla bych zeptat kdy je možnost rezervace na léto
2024 děkuji
Urtica Apartmány
Dobrý den,
na stránkách našeho ubytování je možné rezervovat léto 2024 již nyní.
Se Slevomatem spolupracujeme na akcích cca s 4 měsíčním předstihem
takže na Slevomatu bude léto 2024 dostupné od března 2024.
S pozdravem
Jana Čechová
Dobrý den, chtěla bych se zeptat. 21.3. jsem zakoupila pobyt na termín
16.-21.7 a bylo tam napsané, že po rezervaci přijde kód pro vstup do
apartmánu. Dosud nic nepřišlo.
Děkuji za odpověď
Urtica Apartmány
Dobrý den,
Kód obdržíte po vyplnění online check-inu. Výzva na vyplnění checkinu
chodí týden před ubytováním a následně tři dny a den před
termínem.
S pozdravem Tomáš Kopřiva Urtica apartmány
Gabriela
Dobrý den je možnost se někde poblíž stravovat🙃
Slevomat.cz
Dobrý den, Gabrielo. Děkuji za Váš dotaz. V okolních obcích se
nachází několik restaurací. Doporučuji se mrknout na mapy.
:) Hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Luboš Neckař
Byl by možný pobyt s malým psem ?
Urtica Apartmány
Dobrý den,
Pejskové jsou u nás vítáni. Za pejska v ubytování se platí
200kč/noc.
S pozdravem
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, jsou mazlíčci povolení? děkuji Lenka
Hezký den, Lenko, děkuji vám za dotaz.
Ano, domácí mazlíčci jsou povoleni, poplatek za zvíře činí 200 Kč. :-)
S přáním hezkého zbytku dne, Tereza