Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Relax u Balatonu: soukromá pláž, neomezený wellness a snídaně
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Rezervace a ověření volné kapacity na tel. čísle: +36 20 332 0257 (rezervace) nebo +36 20 286 9349 (recepce), anebo e‑mailem na adrese: info@hotelmolo.hu (anglicky, německy nebo maďarsky).
- Při rezervaci uveďte číslo voucheru.
- Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném předstihu.
- Recepci je třeba zároveň předem informovat, pokud se na pobyt chystáte se svým domácím mazlíčkem.
- Pomoc při rezervaci: rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s rezervací potíže, rádi ji uděláme za vás, zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na pomoc@slevomat.cz
- Upozornění: Pro kontaktování hotelu doporučujeme upřednostnit komunikaci emailem nebo telefonicky na +36 20 332 0257 během pracovních dnů v době mezi 8:00–16:00. V případě nedostupnosti kontaktujte recepci na tel. čísle +36 20 286 9349.
- Dítě do 5,9 let s polopenzí a wellness: zdarma
- Zadejte pobyt s dětmi již během objednávky: Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma). V tomto případě je cena pobytu již konečná.
- V pokoji je možné ubytovat max. 3 osoby. V pokoji se nachází dvoulůžko a jednolůžko.
- Domácí mazlíčci: 3.000 HUF/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 1000 Ft/noc (veřejné parkoviště před hotelem: 15. 5. – 15. 9.: 360 Ft/h (0-24, každý den), 16. 9. – 14. 5. 200 Ft/h (mezi 7:00 – 18:00, Po-Pá))
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den kolik stojí pobyt od 24.-30.7, pro mne do dvoulůžkového
pokoje?
Lze sjednat vegan stravu?
Hezký den, Ludmilo, děkuji Vám za dotaz. Cena pro jednu osobu v dvoulůžkovém pokoji s výhledem do parku v termínu 24. – 30. 7. 2023 je 15 060 Kč. Speciální dietní menu je možné pouze na vyžádání, proto je nutné nejdříve kontaktovat přímo poskytovatele služby na emailové adrese info@hotelmolo.hu. Děkuji za pochopení a přeji hezký zbytek dne, Tereza
Dobrý den, neomezené welnes ve vedljším hotelu je v ceně pobytu? Děkuji
Milá Romano!
Děkujeme za váš dotaz!
Ano, neomezené využívání wellness je zahrnuto v ceně ubytování.
Těšíme se, že vás brzy přivítáme!
S pozdravem:
Szabolcs Hegyi
Obchodní zástupce
Dear Romana!
Thank you for your enquiry!
Yes, the unlimited wellness use is included in the accomodation price.
Looking forward to welcoming you soon!
Kind Regards:
Szabolcs Hegyi
Sales Representative
Dobrý den,
byli bychom 2 dospelí, 1 díte s nárokem na lůžko (4roky) a ještě
bychom se sebou vzali roční dítě bez nároku na lůžko. Je
toto možné?
Krásný den, Kristýno, děkuji vám za dotaz. Je mi líto, ale ubytování je možné maximálně s jedním dítětem. Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den, chci se zeptat, v kolik je check-in? Děkuji
Dobrý den, Karolíno, check in je od 14:00 do 19:00. Check out je do 10:00 Přeji pěkný den, Honza
Jak je to prosím s dopravou?
Krásný den, Věro, děkuji vám za dotaz. Doprava je v tomto případě vlastní :-) Mějte moc hezký den, Kristýna
dobrý den, je prosím volný termín od 27.8.-3 dny, 4 dospělí a dítě 9 roků? Děkuji
Dobrý den, Hano,
děkuji Vám za dotaz. Vše si můžete nastavit v nabídce a rovnou si rezervovat či ověřit termín pobytu. :)
Zkontrolujte příplatky a sekci „děti“ v rozkliknuté variantě.
Nabídka je koncipovaná pro 2–3 osoby, v případě zájmu více osob, je nutné zakoupit vice voucherů.
1. zvolte variantu pobytu
2. vyberte si termín pobytu
3. navolte počet osob (není-li striktně dán počet osob pro pobyt)
4. do poznámky uveďte například: speciální dieta (bezlepková strava aj.), další požadavky
5. přejděte k platbě
6. voucher Vám bude následně zaslán do e-mailu a máte hotovo :)
poznámka: cena za pobyt se vypočítá automaticky
S přáním krásného dne, Karel
Je možné mít večeře?
Dobrý den, Lenko. Děkuji Vám za dotaz. Polopenzi hotel nenabízí, pouze snídaně. Stravování je však možné v sousedním hotelu, kdy večeře formou bufetu na osobu vyjde na 6 690 forintů = přibližně 18 euro. :) S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, je možné ubytovat se se psem mini rasy?
Dobrý den Tamaro, děkuji za Váš dotaz. S pejskem je možné se ubytovat za příplatek: 3.000 HUF/noc. Přeji krásný den, Denisa ze Slevomatu.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den. Prosim Vás má hotel úschovnu kol? Děkuji.
Krásný den, Petře, děkuji vám za dotaz. Ano, kolárna je na hotelu k dispozici. Mějte moc hezký den, Kristýna