Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Restart pro tělo i duši v Mariánkách: polopenze, bazén a sauna i masáže, zábaly a koupele
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Dotazy vám rádi zodpoví na e‑mailu rezervace.zvon@orea.cz nebo na telefonu +420 354 686 111.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Dobré vědět: Se žádostí o změnu rezervace se obraťte přímo na recepci hotelu.
- Hotel nemá vlastní parkoviště, v případě zájmu o parkování se obraťte na recepci hotelu.
- Přistýlka je vždy jen na vyžádání a na potvrzení ze strany hotelu, kontaktujte ho předem:
- 0–5,9 let: zdarma
- 6–11,9 let: 475 Kč / noc s polopenzí
- Dítě od 12 let + dospělá osoba: 950 Kč / noc s polopenzí
- Děti do 17,9 let nemají nárok na procedury
- Domácí mazlíčci: 600 Kč/noc
- Wi-Fi zdarma
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, mam jorkšíra,mohu se ubytovat i s ním? A kdyby ano,kolik je cena, prosím? Mikušová
Dobrý den, Andreo,
domácí mazlíčci jsou možní za 600 Kč/noc.
Hezký den,
Helena
Dobrý den,
je možná úhrada pobytu fakturou přes mého zaměstnavatele?
Dobrý den, Dagmar. Děkuji za váš dotaz. Pokud nabídka neobsahuje žlutý štítek Platba z FKSP nebo vám váš zaměstnavatel uhradí pouze část pobytu z FKSP, mohu nabídnout ještě jiný způsob.
Na našich stránkách můžete zakoupit také FKSP POUKAZ (https://www.slevomat.cz/fksp/poukaz). Stačí si zvolit hodnotu poukazu, vyplnit fakturační údaje vašeho zaměstnavatele a objednat jej. Vašemu zaměstnavateli pak předáte vytvořenou zálohovou fakturu nebo daňový doklad. Jakmile k nám platba dorazí, můžete si z poukazu nahrát kredity (https://www.slevomat.cz/darkovy-poukaz/uplatnit?rel=zkpodpora) na váš uživatelský účet a zakoupit si vámi vysněný pobyt.
Ještě upozorním, že splatnost zálohové faktury je 21 dní a platnost kreditů z FKSP poukazu je 6 měsíců ode dne přijetí platby.
S přáním krásného dne
Jaká je vzdálenost od vlakového nádraží, jaké je spojení k hotelu.
Dobrý den, pane Jirmásku. Děkuji za Váš dotaz. Hotel je od vlakového nádraží vzdálen 3 km. Při cestě na hotel můžete využít MHD. Z nádraží se vydáte na zastávku Mariánské Lázně, Úšovice, STS (8 minut pěšky), poté pojedete přibližně 5 minut na zastávku Mariánské Lázně, Cityservis. Z této zastávky dojdete k hotelu pěšky do 7 minut. Celá trasa by Vám měla zabrat cca 20 minut. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
mohu bez problému zastavit před hotelem Zvon za ůčelem vyložení zavazadel k ůčelu ubytování Děkuji
Dobrý den, Jaroslave.
Dle hotelu za účelem vyložení zavazadel a ubytování u hotelu zastavit lze, samozřejmě záleží na momentální dopravní situaci. Po vyložení zavazadel se dá přeparkovat například do parkovacího domu, který je od hotelu pěšky 100m – jak se tam dostat Vám poradí při příjezdu na recepci :)
Hezký den,
Helena
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jestli je v blízkosti hotelu zastávka. Děkuji moc.
Dobrý den, Terezo. Je zde zastávka Mírové náměstí. :) S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, zastávka MHD (Trolejbus č. 7) je cca 50 m od hotelu.
S pozdravem. Recepce
Dobrý den,má tento hotel možnost přistýlky na pokoji? Děkuji
Dobrý den, na vybraných pokojích máme možnost umístění přistýlky pro
dítě ve věku do 12 let. Kontaktujte prosím rezervační oddělení hotelu:
+420 724 848 628
S přáním hezkého dne
Recepce
Dobrý den, chci voucher jako dárek, vyplním tam jméno obdarovaného a
přesto je tam po vygenerování moje jméno, nevím v jakém kroku ho tedy
zadat 🤔
Děkuji za odpověď
Dobrý den,
kontaktujte prosím prodejce pobytu (Slevomatcz).
S pozdravem
Recepce
Dobrý den. Je váš hotel bezbariérový?
Dobrý den, Jaroslave. Děkuji Hotel je bezbariérový a nabízí 3 bezbariérové pokoje z každé kategorie. Všechny pokoje jsou dvojlůžkové. Hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den. Nejde mi najít pobyt pro 1 osobu, je dané 2 osoby
Krásný den, Hano, děkuji vám za dotaz. Nabídka je koncipována pro dvě osoby. Můžete samozřejmě využít i pro jednu osobu, cena však zůstane neměnná :-) Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den, prosím, jak velká jsou parkovací místa? Já zaparkuji, ale nemám dobré zkušenosti s jinými řidiči.
Dobrý den, Evo. Hotel paláce Zvon nemá vlastní parkoviště pro hotelové hosty, před hotelem lze krátce zaparkovat za účelem vyloženi/naloženi kufru.
Zaparkovat během pobytu, lze v parkovacím domě, vzdáleném od hotelu asi 250 metrů.
Cena 240,–kč/noc (platba v euro dle aktuálního kurzu).
Jedná se o samostatný objekt s dostačující kapacitou parkovacích míst, platba na místě v parkovacím domě, rezervace předem není možná ani nutná.
Jelikož se jedná o parkovací dům, tak podle toho jsou místa řešená, de facto kryté garážové stání.
Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den- mám zájem o pobyt v jednolůžkovém pokoji (může být
menší,ale prosím světlý)od neděle 4.6. na sedm nocí s polopenzí a
příslušným počtem procedur Mám malého vychovaného pejska, malý a velký
pes je rozdíl, takže jsem ochotna zaplatit pouze 150 Kč/den. Máte ještě
prosím volný termín a kolik by pobyt stál?
Děkuji za odpověď Fridrichovská
Dobrý den, Libuše,
děkuji Vám za dotaz. Vše si můžete nastavit v nabídce a rovnou si rezervovat či ověřit termín pobytu. :)
1. zvolte variantu pobytu
2. vyberte si termín pobytu
3. navolte počet osob (není-li striktně dán počet osob pro pobyt)
4. do poznámky uveďte například: speciální dieta (bezlepková strava aj.), další požadavky
5. přejděte k platbě
6. voucher Vám bude následně zaslán do e-mailu a máte hotovo :)
poznámka: cena za pobyt se vypočítá automaticky
Domácí zvířata: 600 Kč/noc – jedná se o nastavení ceny ze strany poskytovatele služby, v případě dotazů jej lze kontaktovat
S přáním krásného dne
Dobrý den, u pobytu na 4 noci s procedurami, jsou vhodné pro těhotné, případně lze po domluvě nevyhovující proceduru zaměnit za jinou? Děkuji
Dobrý den,
pro těhotné ženy nejsou vhodné žádné procedury. Kontakt na naše spa
centrum je 354 685 113.
S pozdravem
Recepce
Dobrý den, je možno u hotelu parkovat nebo jaké jsou možnosti
parkování v jeho blízkosti?
Děkuji
Dobrý den,
parkovaní je možné za hotelem v hlídaném parkovacím domě za 240CZK na
24 hodin. Parkovací dům je 300m od hotelu.
Recepce
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, je možné ubytovat doprovodného asistenčního psa pro nevidomou?
Děkuji.
Dobrý den, Terezo. Děkuji za Váš dotaz. Pobyt se psem je možný za příplatek 600 Kč/noc. Částka se hradí přímo na hotelu. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz