Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Otevřený voucher: Rezervaci proveďte v dostatečném předstihu na tel. č. +420 602 800 889, +420 222 969 661 nebo e‑mailem na info@hotelalfons.cz
Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +420 602 800 889, +420 222 969 661 nebo e‑mailem na info@hotelalfons.cz
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Při příjezdu hotel autorizuje kreditní kartu pro případnou konzumaci z minibaru nebo další služby hotelu.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
jakým způsobem funguje rezervace na lodi? rezervujeme v hotelu?
Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Lenko,
podařilo se mi získat odpověď přímo od hotelu. Loď se rezervuje
přímo na místě, v hotelu na recepci. Loď je otevřena od čtyř hodin a
poté lze rezervace provádět.
Hezký den,
Helena
Blanka
Dobrý večer, je možné si u vás zarezervovat pobyt na jednu noc
v termínu 21.8–22.8.2023 a pokud ano, lze to přímo tady přes
slevomat? Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Blanko. Děkuji za Váš dotaz. Pobyt na Vámi požadovaný
termín je aktuálně k dispozici. Po vybrání varianty kliknete na velké
zelené tlačítko Vybrat termín. Kliknutím na datum příjezdu a na datum
dojezdu si termín vyberete a automaticky se Vám vypočítá cena za pobyt.
Poté si nabídku vložíte do košíku a dokončíte platbu voucheru na
termín. Krásný den. :) Matěj, Slevomat.cz
jana engl
Dobrý večer, jak daleko je hotel od nádraží? Chtěla bychom přijet
vlakem. Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den Jano, děkuji za Váš dotaz. Pokud byste zvolila dopravu
z Hlavního nádraží na zastávku I.P. Pavlova, která se nachází blízko
u hotelu tak by Vám cesta trvala pouhé 3 minuty. Přeji krásný den, Denisa
ze Slevomatu.
jana engl
Dobrý večer, jak daleko je hotel is nádraží? Děkuji
Hotel Alfons
Dobrý den, hlavní nádraží je jednu stanici metrem. Takže opravdu pouze
chvilku. Pokud byste se rozhodli chůzí, pan je to asi 10 minut. Pěkný
den.
Petra Kuldová
Prosím, lze termin od pátku do neděle? 18.-20.8? Děkuji
Hotel Alfons
Dobrý den. Ano, tento termín je možný. Těšíme se na Vás. Hotel
Alfons
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
jakým způsobem funguje rezervace na lodi? rezervujeme v hotelu?
Děkuji
Dobrý den, Lenko,
podařilo se mi získat odpověď přímo od hotelu. Loď se rezervuje přímo na místě, v hotelu na recepci. Loď je otevřena od čtyř hodin a poté lze rezervace provádět.
Hezký den,
Helena