Rezervaci můžete 10 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 10 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, mohu tento pobyt uplatnit na benefitní body Sodexo z Flexi Pass
Card? Děkuji za odpověď.
Slevomat.cz
Dobrý den, Jano.
Děkuji za Váš dotaz.
Na tuto nabídku lze využít body benefitní společnosti Sodexo.
Tyto informace lze získat po rozkliknutí konkrétní nabídky v sekci
„Benefity“. V této sekci máte také rovnou odkaz přes který lze body
převést.
Krásný den,
Helena, slevomat.cz
Alice
Dobrý den, je možný pobyt s dítětem bez nároku na lůžko?
Slevomat.cz
Dobrý den, Alice. Děkuji za Váš dotaz. Tato nabídka je koncipovaná
pouze pro dvě dospělé osoby. Přistýlka ani dítě na lůžku s rodiči
není možné. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, mohu tento pobyt uplatnit na benefitní body Sodexo z Flexi Pass Card? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Jano.
Děkuji za Váš dotaz.
Na tuto nabídku lze využít body benefitní společnosti Sodexo.
Tyto informace lze získat po rozkliknutí konkrétní nabídky v sekci „Benefity“. V této sekci máte také rovnou odkaz přes který lze body převést.
Krásný den,
Helena, slevomat.cz